Blackburn - Liverpool Inga mål och oavgjort 8.40
tror matchen kommer bli en tråkig tillställning, få målchanser och nervöst i liverpool lägret. Dom lär inte vilja släppa in ett mål.
Blackburn kommer nog inte heller riskera allt för mycket framåt.
ett väldigt högt odds hur som helst
Sedan har jag även Mål och oavgjort i Newcastle - West ham till 4.40
Tycker både newcastle och west ham har bra form, West ham xade borta mot blackburn för ett par matcher sen och blackburn och newcastle ligger på samma poäng. Ett mittenlag som möts och de lär ta ut varandra och skulle jag spelat stryktipset/europatipset skulle jag haft ett singel x här.
Newcastle brukar göra mål och därefter har jag spelat Mål och oavgjort.
Sammanlagt får man det till 36.96 men man borde kanske spelat dom var för sig, hmm lite sent nu!
Lägger till lite spel
Över 2.5 mål i Bolton - Wigan 2.00
Många tror på wigan eftersom dom har bra form, men jag ser dom som ett bottenlag när säsongen går mot slutet och tror även mkt på bolton. Kanske för att elmander spelar där men Whatevs..
Över 5.5 gula kort i Arsenal - City 1.80
Som någon annan här hade skrivit kommer city ha svårt med arsenals fart och det grundar mitt spel för en del gula kort. Sedan har ju city spelare som De jong, Kompany o toure på plan som alla kan dra på sig kort. Och så hoppas ja att några arsenal spelare ger tillbaka lite o drar på sig några gula kort, Wilshere tänker jag på. Dessutom har Wenger lackat tidigare på det hårda spelet och troligen uppmanat att spela lite fult tillbaka.
Över 4.5 i Newcastle - West ham 1.80
Spelare som Joey Barton, Scott parker känns för mig givna att dra på sig gula kort i ja, varenda match. Iaf barton.
Över 2.5 kort i Wolves - Chelsea 1.70
Wolves kommer väl att göra allt för att få med sig poäng mot chelsea hemma, och genom det använda sig av spelförstörelse för att hindra chelsea från att rulla boll alldeles för mycket. Så över 2.5 gula kort känns givet. 2 kort till wolves 1 till chelsea? Ivanovic hinner inte med en spurt och drar lite i tröjan? i 56e minuten då wolves kommer med sitt första anfall på andra halvlek?