Citat:
Ursprungligen postat av Arch
Pietrus kommer att starta, men oroa dig inte, jag droppar honom snart ändå, killen skjuter bara treor och sånt kan man aldrig få stabil produktion på (även om Gentry gillar honom för hans defensiv. VISA MIG!!)
Den andra skulle jag faktiskt kunna ta (eller om Pietrus blir het byter vi ut Jamison för honom  ) även om jag förlorar på den, men det finns några frågor jag skulle vilja ha svar på innan. Ge mig några dagar för att tänka igenom den
|
Bara jävlades med den första,ingen vill ha någon från Pistons inte ens du. Vill inte ha Pietrus heller tror inte han kommer starta. Jag droppade Channing Frye på FA tom då jag lessnade på Alvin Gentrys jävla tramsande så jag är klar med Suns. Förmodligen ett kap för vem det nu var som plockade upp Frye då Gentry förmodligen tillslut kommer fram till att Suns borde starta med Nash-VC-Hill-Frye-Gortat men vem vet.
Ser ut som en bra trade för mig nu direkt men tror mina killar har lite bättre prospects och de kan vara precis vad du behöver framöver. Ta din tid,vi kör deadline på söndag.