från bwin's site
Citat:
Ursprungligen postat av comprende
ett statslir, på bengals o punes första 7 matcher i ligan, alltså totalt 14 matcher så har 2 gått över 2,5.
pune har inte gått över en enda gång, medans serieettan east bengal har gjrot det två gånger på hemma plan via 4-0 och 6-1 mot air india sist i ligan och AIFF XI som jag vid ett tidigare inlägg hävdat vara ett av de sämre bortalagen i serien av resultaten att dömma iaf.
nu har ju bengal hemmaplan och jag spelar mina normala 2u.
| 2011-01-07 12:00 | I-League | East Bengal vs Pune UNDER |
U 2.5 |
FT |
2 |
1.800 |
|
Jag har satsat på ett spel som har skjutits fram. Vad händer med min satsning?
Om ett spel inte genomförs som planerat, av vilken orsak det än må vara eller avslutas utan någon officiell utvärdering och inte startar på nytt inom 72 timmar, betalas insatserna tillbaka resp. de gottskrivs. Om du har tippat på detta spel med ett kombinations- eller systemspel, värderas tipset med ett odds på 1,00.
matchen går imorgon (lördag) så den lär leva, iaf om ni tailat spelet hos bwin.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av comprende den 2011-01-08 klockan 11:28.
Anledning: rättning
|