Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-08, 03:13   #214
comprende

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

från bwin's site

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
ett statslir, på bengals o punes första 7 matcher i ligan, alltså totalt 14 matcher så har 2 gått över 2,5.
pune har inte gått över en enda gång, medans serieettan east bengal har gjrot det två gånger på hemma plan via 4-0 och 6-1 mot air india sist i ligan och AIFF XI som jag vid ett tidigare inlägg hävdat vara ett av de sämre bortalagen i serien av resultaten att dömma iaf.
nu har ju bengal hemmaplan och jag spelar mina normala 2u.

2011-01-07 12:00I-LeagueEast Bengal vs Pune UNDER U 2.5 FT 2 1.800
Jag har satsat på ett spel som har skjutits fram. Vad händer med min satsning?

Om ett spel inte genomförs som planerat, av vilken orsak det än må vara eller avslutas utan någon officiell utvärdering och inte startar på nytt inom 72 timmar, betalas insatserna tillbaka resp. de gottskrivs. Om du har tippat på detta spel med ett kombinations- eller systemspel, värderas tipset med ett odds på 1,00.

matchen går imorgon (lördag) så den lär leva, iaf om ni tailat spelet hos bwin.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av comprende den 2011-01-08 klockan 11:28. Anledning: rättning
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat