Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-08, 16:52   #659
Overcome

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1037
Standard

Citat:
gnällröven- 2011-01-08 16:41:26Spelar ju liksom ingen roll hur man spelar när lag bara underpresterar trots deras feta löner. Hockeyspelare alltså, vad är det med dem och deras fetisch för att inte göra mål och satsa på övertid? Jävla klåpare alltså. Jag tycker att man bör avskaffa övertid och straffar i ishockey och införa avstängning och löneavdrag för alla lag som inte avgör inom fulltid. Sen bör även hockeyspelare få mer seriös press på sig, som t.ex. löneavdrag för varje 0-0 period och att man inte göra mål samt en offentlig ursäkt till VARJE supporter personligen. Jävla idioter alltså.

Fotbollsspelare är något liknande. Jag skiter i om det är cup eller vad fan det är, möter du ett sämre lag ska du ju vinna, annars är det avstängning och löneavdrag. Utan lön ett år. Då jävlar ska ni se målrika matcher och att dessa överbetalda idioter skärper sig.
Citat:
gnällröven- 2011-01-08 16:55:08Nu ska vi se om de överbetalda idioterna i Färjestad kan göra skäl för sin lön och göra mål mot skitlaget Timrå. Ska bli intressant och se. Fantastiskt att det kommit en massa folk till hallen och betalat inträde för att se sitt hemmalag vinna och så vill asen inte ens vinna. Man försöker inte ens få in puckfan i målhelvetet.

Hade t.ex. Färjestads styrelse tagit tag i skiten, gått ner i omklädningsrummet och berättat för spelarna att det blir utan lön i 5 månader om de inte ser till att göra mål, då jävlar hade ni sett mål kan jag lova.

Varför fattar ingen detta, helt otroligt.
Du missade fortsättningen

Verkligen intelligent folk som håller till på R&K.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1), JohanH (+5), Thore10 (+10)

Senast redigerad av Overcome den 2011-01-08 klockan 16:59.
Overcome är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat