Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-08, 17:51   #457
saman
FAman

samans avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3186
Standard

Asså, vet inte riktigt vad jag ska säga.

Jag har helt klart lagt ner mer tid på NHL fantasyn än NBA fantasyn, det är inget jag förnekar. Jag har dock inte velat "ge bort" mina spelare för att därmed förstöra för de andra i ligan och jag har alltid ställt in mitt lag. Jag har inte heller försökt trada något då jag helt enkelt inte lagt ner den extra tid som krävs för att göra detta. Nu kom Avej dock med några förslag och efter lite newbie research gick jag med på en trade, ingen har tidigare kommit med konkreta bud för Durant hos mig så att jag kunde fått mer för honom kunde jag tyvärr inte veta på förhand.

Såhär i efterhand hade det självklart varit bäst om jag bara lyssnat på alla olika förslag på Durant, men jag antar att min ovilja/okunskap i detta ämne inte bör vara anledning nog att vetoa traden.

Jag kommer inte vinna NBA fantasyn och jag kommer inte lägga ner extremt mycket mer tid än vad jag redan gör, men jag ska dock försöka vara så rättvis jag kan så att mitt agerande inte rubbar ligans balans. Ni gör som ni tycker är bäst med den här traden, veto eller inte så försöker jag ordna upp mitt lag så gott jag kan.

Ang. Okur och Roy har jag trott att Roy bara var tillfälligt skadad och Okur har jag ju haft i laget hela säsongen så det kändes dumt att slänga bort han precis när han blivit halvfrisk?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1), Vlad (+1)
saman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat