Citat:
Ursprungligen postat av zz
Jag tycker det är värre med sådana här personer som den där GazLOL eller vad hans nick är:
För det första behöver man inte vara otrevlig, de tjänar ingen på. Sedan lägger han ut ett spel efter matchstart som dessutom var Stoke -1 innan han editerade. (98% säker på detta men rätta mig om jag har fel) Sedan slänger han in Sevilla DnB helt utan motivering. På ett forum kan man efter en viss tid ha byggt upp ett förtroende så man inte behöver motivera sina ståndpunkter. Bara för att dra några så är väl RobinD, Vlad, Shoreline, Mackyyy och basket-nissarna sådana killar (Säkert glömt några och ber isf om ursäkt). Men bara ett lag från en person som inte bidragit med något kontruktivt på forumet är totalt meningslöst. Om jag nu kastar sten i glashus genom att ha varit en hel del Off Topic i tråden tidigare så får jag be om ursäkt för det. Jag ville bara föra en kontruktiv diskussion runt ett för mig oseriöst sätt att lägga spel.
Samtidigt behöver det inte vara fulla romaner i motivering, det var en kille på tennisdelen som la en rek på Nadal mot Federer och fick en hel del skit. Enligt mitt sätt att se det var hans rek/analys på förhand (ja, jag skriver detta i efterhand) superb. Ponera att du sitter och följer matchen på Betfair och ser de där oddsen som i en vanlig match är helt galna. En rutinerad person kanske anar ugglor i mossen medans en orutinerad fyrar av innan han tänker efter. Med reken i åtanke är matchbilden totalt annorlunda och man kan förstå varför oddsen är som de är.
Mer konstruktivt är det som behövs såsom Robin skriver, inte mer "Sevilla DnB".
|
Jag såg att det var Stoke också, 100%.
Kan även skriva under på resten av inlägget, klokt.