Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-10, 13:21   #123
Philjay

Philjays avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3799

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Goder-Afton alla nära och kära

Måndag, trist! Finns absolut inte mkt roligt att göra på måndagar då folk redan åkt tillbaka till Lund men icke jag. Ingen rolig sport att kolla på, inge roliga folk i stan, omöjligt att gå ut å löpa om man inte riskerar benbrott osv osv..
Bitter kille tänker ni, helt klart tycker jag!

Gillar absolut King Kennys utalande efter united matchen igår. http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle8388901.ab

Kan inte heller förstå hur Sir Alex + Berba fortfarande tycker det är straff.. jag tycker det e vedevärdigt! Tycker ju iaf att Sir Alex borde ha lite mer i huvudet än så.. USCH! Han sjönk i mina ögon!

Nya året har börjat i full fart, plugget ligger på axlarna och tyvärr inte riktigt i huvudet än, kommer bli några hektiska dagar med studier framöver men det ska bara bli skoj att bli av med småskit som man inte klarat på första försöket. Kompisgänget gjorde det gemensama nyårslöftet att sluta ljuga för varann, insett att detta kommer bli svårt.. Hade ett kanon läge igår då jag bjöd hem Robban på pool-united matchen till min lya i Lund, men jag är ju fortfarande i halmstad..Hade dött av skratt om han ringt å sagt att han är utanför(traskat genom slask å regn) för att få svaret "Jag är fortfarande i Halmstad". Fast iofs det sköna med detta löfte är att man slipper ringa runt å dubbelkolla med allt å alla innan vi ska göra något! Ska bli kul å se hur de artar sig .

Idag hittar jag inga roliga spel att lira å orkar inte sätta mig in i matcherna heller, får gå ner och göra lite kaffe för att sedan hänga lite med katten samt mekanik böckerna!

Lycka till med liren idag, håller tummarna för er!

Peace out
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat