Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-10, 18:12   #20
Slurf

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1961

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Robin: är det ett vettigt jobb, allafall tills man hittar något bättre? När jag pratat med en som jobbat i butik tycker han det är det tråkigaste delen av jobbet, han plockar hellre varor eller sitter i kassan.
Jag har jobbat som spelombud.
Jobbade varje lördag mellan 10.00-16.00 på en shell mack vid 14-16års ålder.

Kan tänka mig att det är ungefär som att jobba på ICA, det var otroligt stressigt 12.00-14.00 när alla skulle lämna in travet, vi var två som jobbade, ibland var man ensam vissa perioder, något som var i princip omöjligt. Två kassor med lång kö, speciellt jobbigt när man ska göra flera korvar, hyra ut video eller släp och annat som segar ner lite extra samtidigt som 10 pers står i andra kassan och ska lämna in spel.

Är man dock två som jobbar fungerar det utmärkt, gäller dock att vara bra på huvudräkning, annars blir det ju tufft när de är bråttom och nån har lämnat in både trav och några tripplar på lången + ska ha kaffe och en bulle eller vad som helst.

Nu verkar iofs servicen på Ica vara totalt värdelös och personalen som har hand om spelet är ofta extremt inkompetenta, allt går så överdrivet segt, så det ska nog inte vara några problem. (nu har jag iofs inte besökt varenda ICA-butik i landet, men ändå)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat