Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-11, 00:06   #738
shoreline

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Ja, det är spikrak väg nedåt för mig just nu, formmässigt. Atlant skulle givetvis ha vunnit, men fick nöja sig med att göra det efter straffar.
Så kanske är det bäst att gå emot mig i morgon?

Skitsamma, här kommer tisdagens spel.

Ogiltigt spel-ID: 234729

Toppmöte i öst, och en väldigt viktig match om vilka som ska vinna divisionen.
Salavat har vunnit alla tre hemmamatcher mot Avangard, Ak Bars och Magnitogorsk på hemmaplan tidigare den här säsongen, och man höjer sig alltid i den här typen av matcher.
Har ett frågetecken för Grigorenko vilket givetvis är ett avbräck, men det finns så mycket annan offensiv kvalité att jag tror det löser sig.
Salavat är mycket upp och ner, och efter en fantastiskt fin formkurva så har man nu två raka förluster. Men det blir inte tre, det vill jag nästan lova. Och Salavat till över 2 gånger pengarna är alltid spelbart.

Ogiltigt spel-ID: 234730

De har mötts tre gånger i år, vid alla tillfällen har det blivit sex eller fler mål. Salavat är över i 6/6 senaste hemmamatcherna, Avangard vid 3/6 senaste bortamatcherna.
Är två offensiva lag i grunden.
4-2, 5-2, 5-3?

Ogiltigt spel-ID: 234732

Chansspel!
Magnitogorsk trivs inte mot Yugra vilket tre raka kryss under säsongen visat. Det här är också två lag som avgör/förlorar mer än en fjärdedel av sina matcher efter förlängning/straffar så statistiskt så talar det för ett avgörande efter ord. matchtid.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+1), performance (+1), morrowindl (+3), zlotys (+1), Halvari (+1), comprende (+1)
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat