Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-11, 14:53   #124
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av STBeethoven Visa inlägg
Hej, jag heter St.Beethoven och är en galen irländare.

Har under en längre tid funnits här hos er på Sharps men inte förens för några dagar sedan skapade jag mig ett konto. Jag vill kunna lufta mina egna tankar till vissa spel och samtidigt ge feedback på andras! Det blir bättre stämning på så sätt samtidigt som att jag hoppas på att kunna bidra till något här på sidan.

Jag är en hobbybettare och har varit verksam inom detta i något år. Använder mig inte av unitsystem eller liknande och har en förhållandevis låg rulle. Jag funderar på att kanske börja med ett större startkapital för att gå som vinnare i det långa loppet. Det är trots allt roligare att vinna än att förlora, inte sant?

Jag har mycket att lära av folket på Sharps och ser forumet som en bra källa till framgång. Vad jag inte gillar med forumet är att många användare är lite nybörjarfientliga och det är jag ingen större anhängare av. Jag hoppas på att alla kan och är villiga att bilda de mindre kunniga varmed vi kan låta dem styra kosan mot ett rikare bettingliv!

Tiocfaidh ár lá
Kanske syftar på mig? Du får ta pikarna som att jag försöker lära dig något.. Lycka till med spelandet hursom!
__________________
"Fail to prepare, prepare to fail"
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat