känns som en jämnare match up än oddset. oncourt ger nån procent värde via deras predict som jag ofta använder mig av. senast de mötes vann kinesiskan men kuz har övertag inbördes totalt med 6-3 o 3-1 på HC
båda spelarna kan blanda o ge mellan varven. rimligt en jämn match så tar även överspelet så de gått över 21,5 vid 8 av 9 möten, den nionde o senaste mötet gick till 21 games när na li vann. 5 av 9 har gått till avgörande tredje set
| 2011-01-12 02:00 | W Medibank8 | N. Li vs S. Kuznetsova |
1 |
FT |
1.2 |
2.250 |
| 2011-01-12 02:00 | W Medibank8 | N. Li vs S. Kuznetsova ÖVER |
Ö 21.5 |
FT |
1.2 |
2.050 |
edit: jag tror de har bryttit varandra lika många gånger som de håller serven(nästan ), står 6-3 5-4 till kuz as we speak....jobba till tiebreak nurå kina
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av comprende den 2011-01-12 klockan 04:46.
Anledning: rättning
|