| 2011-01-11 20:45 | IFA Premiership | Donegal Celtic vs Cliftonville |
2 |
FT |
1 |
1.781 |
Finns en bra motivering i dagens fotbollstråd, känner inte att jag kan tillföra så mycket mer. Gillar deras chanser här, enligt det verktyg jag använder så borde denna stå i 1.40. Det är givetvis inte korrekt eftersom det baserar lite väl mycket på formen senaste 6 matcherna och inbördes möten.
| 2011-01-11 20:45 | Npower League Two | Stockport vs Rotherham |
2 |
FT |
1 |
1.780 |
Enligt det jag har läst mig till och det statistiken visar så är Stockports lag i allmänhet och försvaret i synnerhet i katastrofal slag. De släpper in bedrövligt många mål och har nyligen sparkat tränaren och tagit in en del spelare på lån vilket försvårar lagbygget även om individuell kvalitet skulle tillkomma. Rotherham slåss för uppflyttning och bör knipa 3 poäng här.
| 2011-01-11 20:45 | Blue Square North | Stalybridge vs Nuneaton |
2 |
FT |
1 |
1.950 |
Gillar oddsrörelserna på bortalaget här, Stalybridge har tveksamheter på en ordinarie mittfältare och sin förstemålvakt samt två mindre viktiga spelare. Även utan dessa skador ligger lagen i olika delar av tabellen. Nuneaton har chans att klättra till en tredjeplats i tabellen här. Tabellen haltar och andraplatsen är väl inom räckhåll om man vinner hängmatcherna.