Citat:
Ursprungligen postat av Vlad
Angående Argentina så Supercupmatch,neutral plan,2 snåla lag normalt. Galet högt odds ändå jag håller med,vi ger den ett försök Comprende.
Bra jobbat med Tennisen btw 
|
1-2 efter mindre än timmen spelad...fint.
angående tennisen så baserar jag de flesta spelen på stats, men försöker lära mig mer hur spelarna passar/inte passar mot spelstilar etc. nån luckystrike blir jag kanske inte men går ju helt ok med statsbaserat också.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Vlad (+1)
|