Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-12, 18:04   #243
comprende

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

WTA

man kan tycka jag bara fiskar högoddsare men här känns oddset väl högt på bojana. tänker så här, vad chinesiskan visade när det gäller egen serve så ger jag seriskan bättre chanser än vad bookies gör. tror hon blev breakad minst två gånger per set i mötet med kuznetsova. känns som bookies övervärderar vinsten mot "kuz". men som jag skrev igår, "de blandar o ger om vartannat"

bojana har blivit breakad max en gång per set i hennes två senaste matcher om jag kollat rätt.
serbiskan är högre rankad på hc(57) i förhållande till hennes wta ranking(77) och na li är sämre rankad på hc(16) jämnfört med wta listan(11). lägger ingen större vikt vid det sista infon mer än som info ut till er gott folk.
bojana har 4-2 all time mot spelar rankade 11-25, samtliga matcher på HC och spelade inom det senaste 6 månaderna, å andra sidan har na li fina stats mot spelare rankade 50-100 så går på ett ut kanske. hon har 20-4 sedan 2009 så är ett långskott detta.

brukar ni taila mina tennis spel och flatbeta tex 3u så rekomenderar jag en eller två units som insats. kör ju själv de flesta tennis spel på 1,2u just nu och över AO tror jag.

visst kan jag va fel ute men med tanke på min låga flatbetsize kostar jag på mig denna chansning. kan säkert bli 6-2 6-1 till na li men tror inte det.
na li kan va så rävig att hon "kostar" på sig en torsk så här innan GS som börjar efter helgen så hon slipper spela ända fram inpå AO. minns att jag resonerade på samma vis ang. henne innan paris i våras men hade fel då när hon spelade sig fram till final i polens grusturre.
men som sagt, oddset känns högt och undervärderat så jag testar. oncourt ger bojana 47,2% så hon kvalar in på det sheetet också.

2011-01-13 04:30W MedibankSFB. Jovanovski vs N. Li 1 FT 1.2 3.200

edit: om inte om fanns....bla bla bla
ojoj, bojana hade möjlighet att serva hem första set två gånger men klarade inte av det, känslan va att matchen gick där. första set blev en riktig breakdance om jag fattat rätt. hälften av gamesen blev breakade fram till 6-6. denna sved, fan att den inte satt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)

Senast redigerad av comprende den 2011-01-13 klockan 07:19. Anledning: rättning
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat