Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-12, 18:12   #244
comprende

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pohjan Visa inlägg
Det var inte meningen som ngn kritik utan jag har förstått att du jobbar skift. Jag är oerhört tacksam för alla tips du ger Är oncourt ngt du rekommenderar?? Det var ju inte så dyrt att köpa menar jag..

Tack för all hjälp

Pohjan
det är lugnt, tog inte ditt inlägg som nån kritik. on court funkar bra tycker jag, man kan filtrera fram hur spelare klarat sig i olika situationer vid tidigare tillfällen och bra gametotal stats. har själv inte lärt mig allt vad det erbjuder än så det är ganska omfattande. allt man kan tänkas behöva om man vill reka tennis.
men att köpa programmet bara för "predicten" vet jag inte. den litar jag inte på om inte andra "parametrar" drar åt samma håll då spelar jag och lägger den i predictsheetet.

kostnade för programmet spelar man kanske in på spel man hittar via programmet så det kanske betalar sig själv om man säger så.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat