sista spelet till kvalet tror jag...
| 2011-01-15 03:15 | AO QR | N. Lertcheewakarn vs K. Woerle |
2 |
FT |
1.25 |
2.350 |
den unga thailändskan har spelat många matcher sedan nyår, på gott och ont. den mer ruteinerade(äldre iaf) tyskan har spelat mindre. 4 matcher mindre än thailändskan sedan nyår. de är likvärdigt rankade så tror på en jämn match och ställer mig på dogen igen.
predicten ger endast 1% övervärde(43,8%) så slänger in den även där fast det är lite väl liten marginal mot vad jag annars brukar ta med där. gillar oddsrörelserna som bidrar på denna.
bör spelas till betssons odds 2,35, om det inte finns högre hos nån jag inte sett.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av comprende den 2011-01-15 klockan 10:21.
Anledning: rättning
|