Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-30, 21:48   #13
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Jag menar bara att precis som värdet i att Villa inte gått mållösa i 5 matcher i rad på 20 år är en del av helhetsbedömningen så är likväl Fulhams fina hemmaform bara en del av helhetsbedömningen.

Ett Fulham som hade hållt nollan i de tre senaste hemmamatcherna i ligan, och inte fem som du nämnde, kan inte bedömmas formmässigt på de tre matcherna som var i december när man en period efter det visat att man släpper in mer än 2 mål per match borta och inte lyckats ta poäng på 4 matcher.

Deras utpräglade hemmaspel har genererat totalt 5 nollor på hemmaplan, bortsett från den perioden i december där man slog ett blekt Utd med 3-0 och kryssade 0-0 så hade hemmanollorna kommit mot svagt motstånd (Hull, Blackburn, Sunderland). Mot topplagen (topp 10) har man således 5-2 i matcher icke hållda/hållda nollor på hemmaplan.

Reken baserades kanske mycket på statistik, men jag kan gräva fram statistik som talar för båda delar.

Det jag menade var bara att det fanns värde i spelet, sedan skulle jag ju inte direkt bomba all in på det. Men 5u var det helt klart värt, även om jag aldrig spelade det.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat