Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-19, 12:09   #44
LosKrikon

LosKrikons avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58
Standard

Förstår du inte skilnaden mellan skatt och återbetalning?

Att du på 25 omgångar vunnit 3 800 000 och därefter tror att du har någon som helst rimlig uppskattning av ROI på den tiden är mer roligt än något annat. 25 omgångar är INGET.

Du pratar dessutom på ett sätt där du verkar tro att folk här är helt bakom, tvärt om, från vad jag läst om det du skrivit så är det snarare tvärt om.

"25 omgångar*20 000=500 000/3 800 000= roi 760%"

Den ekvationen stämmer inte heller. Det är sorgligt att du efter "25 år som professionell spelare" inte ens kan räkna rätt. Själv har jag studerat både matematik och matematisk statistik på universitet och vet vad jag pratar om.

När jag pratade EV pratade jag om V75 i allmänhet, inte bara under jackpotomgångar, där är det definitivt högre EV eftersom det redan finns döda pengar och det tillskjuts ännu mer sådana under veckan.

Förvänta dig inte att vinna 3 800 000 (brutto) de nästkommande två åren igen, eller ha ett ROI på 760% longterm heller för den delen. Berätta istället vilket ROI du haft på V75 totalt sett på dina "25 år som professionell spelare", DET skulle vara intressant.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat