Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-19, 16:34   #63
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Hur kan något jag TYCKER vara fel? En åsikt kan inte vara fel, för det är en åsikt och inte ett påstående.

Dina nivåer för "hobby" osv är ju helt påhittade också. Hurvida man är "proffs" eller inte säger inte om man tjänar 100.000 om året eller en mille.

När det kommer till att spela på ATG så ser jag inga problem med det. Förvisso har de inte lika hög återbetalning som andra bolag, men de erbjuder betydligt fler lopp, har ingen limit och man behöver inte bry sig om skatter. Ja, oddset sänks vid stora bets, men de betsen är så stora att du behöver en väldigt stor rulle för att maxa ut. Och även om du kommer upp i dem tjänar du riktigt mycket förutsatt att du faktiskt vet vad du sysslar med. Man kan enkelt räkna ut hur mycket man ska satsa för maximal avkastning i kronor. Något jag självklart tagit fram en formel för, men är ytterst tveksam till att någon annan av de som skrivit i tråden på sistone har en aning om varken hur mycket det är eller hur man ens tar fram en sådan formel.

Vid samma startrulle så är det defintivt högre säkerställd avkastning i kronor på årsbasis vid dagligt spel på vinnare än någon "25 år som professionell spelare" påstår sig ha vid fyra spel om året på V75. Förstår man inte varför så förstår man uppenbarligen inte matematiken bakom, och då förstår man inte varför ens påstående om att V75 skulle vara ett bättre spel än vinnare är fel.

Hela den här diskussionen är fylld av folk som inte vet ett dugg om vad de pratar om, skryt, påhitt, felaktiga teorier och censur. Jag trodde mer om folket på det här forumet...

Herre gud altså, vad gör jag här egentligen?

Om du är så övertygad om din förmåga att förränta pengar på spel borde du nog lägga din energi på att övertyga någon med pengar att staka dig, istället för att som nu idiotförklara och göra dig ovän med alla vid diskussioner i ämnet. Ett fullkomligt välvilligt råd, inget annat!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat