trodde på bättre utdelning än så här, failsweep om nu inte del potro lyckas klara -3 men skulle inte tro det.
jankovic o del potro va ju de jag kände mest för, sen va väl becker en chansning och tsurenko rak va också ett långskott men att hon inte klarar +5 är ju urkass. 7-6 6-1.... hur fan kan det bli 6-1 bara för det.
nej, GS är inget för mig. känner mig inte alls bekväm.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|