Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-21, 15:56   #304
comprende

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

sharps.se drygt 1år nu

då har siten rullat i lite över ett år nu och jag har varit med sedan nån dag efter att den startade. jag fick nys om siten då jag läste ett inlägg av nån(kanske icash) på flashback där jag innan gick in och tittade lite på speldagböcker och leta spel från experter... va aldrig in på rok men gamblersvardag va jag in på dagligen.
förra årets kanske bästa rek kom nog ut där då en av bloggarna där rekade jörgen brink som vinnare av vasaloppet typ nyårsdagen till 40-50ggr i odds.

anyway så har året som gått gett ett o annat som man nog kan ha nytta av inför sharps år nummer 2.
för en som mig som gärna tar genvägen att rygga en och annan medans ens egna spel kanske inte blir fler än ca 25-40% av de lagda. (37% egna bet sedan nov-2010)
nu vet man ju lite vad man kan förvänta sig och tänkte stapla lite vad man kan se fram emot.

nhl, okt-maj: qirren, machyyy (ryggar ingen blint men hugger nåt ibland, machyyys spel läggs ut ganska tidigt så där hinner man med bättre) avej har ju fina stats men spel läggs tyvärr ut för nära inpå spelstopp att man inte har tid att rygga

nba, okt-juni: vlad, arch, eddieh, papak (ryggar ingen blint men hugger nåt ibland) avej - samma som nhl.

euro basket, höst-vår gb är hemma på dessa ligor. ryggas ibland när man hinner på "tåget". papak brukade kunna hitta fina spel även här och kanske speciellt i de matcher som har balkan anknytning.

mlb, april-nov: dgothe (kommer rygga saberm), arch, edgargore, boone, icash, mfl.

nfl, sept-jan: vet inte men arch, icash mfl är ju intresserade iaf.

allsvenskan, mars-okt: lemasive (kommer ryggas), här diskuteras det ju ganska mycket kring matcherna då intresset verkar ganska högt. många kunniga. även superettan intresserar många, kanske pga bajern.

svensk hockey, sept-april: lika som allsvenskan då intresset är ganska stort. boden mfl. ryggar själv ingen här, blir nåt spel ibland.

finsk idrott, åtet runt: pacman, kommentarer är överflödiga. (kommer ryggas, tar i princip allt han lägger ut även på andra marknader levererar han.)

rysk sport, året runt: shoreline är sharps egna ITAR-TASS, ishockey o fotboll. mycket väl värt att rygga.

belgien/holland, höst-vår: i "jupiter" ligorna; som jag först läste,(lider av svår dyslexi...) har robind visat att han kan leverar över tid. ryggas ofta, tar allt nu igen medan man avstod ett tag i höstas. inga hafslir utan man får intryck att det är väl inlästa rekar o lir som filtreras fram av robin.

latinamerika, vår-höst: vlad har visat hela hösten att man kan lita på alla spel oavsett liga, land eller spelform. försöker rygga det mesta som kommer ut. papak va också het förrut på dessa marknader och bör kunna ryggas om det kommer ut spel. vår-höst säsong hos de flesta, tror jag iaf.

welsh fotboll, höst-vår: abyss område, inte aktiv på forumet just nu sedan ett tag men om han kommer tillbaka är det en trygg rygg.

damfotboll, vår-höst: abyss igen, både svenska matcher såväl som matcher i usa eller i u21 mästerskap så hade abyss ofta bra spel. man ryggar nästan vad den mannen än lägger ut.

man kan inte göra ett sådant här inlägg utan att ens nämna boored som helt utan nåt intresse för tabeller o stats hittar värde. hans stil är lite av ett föredöme för egen del även om jag som gammal sportnörd inte kan låta bli att läsa stats ibland iallafall...
över 10000 spel på typ 8-9 månader, så länge sheetet funnits som funktion på siten, är helt makalöst.

nu finns det ju fler sharps på sharps så klart, några som spelar på tennis, speedway(eddieh, performance), bandy(kp, erikbgif), dart(boored), innebandy, handboll(yret88, andreasb) o annat också. orkar inte skriva mer nu...

fortsätter det som det nu varit i ett år nu så kan man spela via dessa tailförslag så det täcker ett helt år av spelande. då ligorna pågår omlott, är bara att hoppas dessa experter orkar fortsätta och återigen filtrerar fram gröna siffror.
men vi ska inte glömma att även leta egna spel också, iaf en av fyra...hehe
reservation för ev fel med de angivna säsongsperioderna i fet stil. jag höftar utan att kollat upp dem

grattis sharps.se 1år, om än några dagar för sent.

BOL

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
superduffy (+5), RobinD (+5), Vlad (+5), performance (+1), Pacman (+5), Stall 4 (+5), DamageINC (+5), velpelle (+5), Arch (+5)
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat