Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-22, 09:49   #11
criba

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 554
Standard

Spontant känns det som att 3 Kalle Palema är det största skälet till att Åke åker till Bergsåker. Här torde han sitta i spets in i första sväng då värsta motbudet 7 Delvann står med spår utanför doseringen vilket missgynnar från start. Lössen 1 och 2 aviserar att de släpper till någon bra så inget strul därifrån att vänta alltså. Väl i spets ser jag ingen som är god nog att mosa från dödens och det är väl bara egentligen bara Goop Jr (och han finns inte i loppet) som gjort det till sin Mission att jäklas med Åke. Nej detta tror jag blir ett riktigt sömnpiller där Åke får ta upp och sedan bara kan lätta lite på tömmarna sista 100 metrarna och rinna undan på Solvallalunk-vis. Bästa hästen är det säkert och lättare emot nu. Tyckte först att 7 Delvann verkade intressant men då flera Tipsexperter förstarankar denna så lär spelvärdet vara som bortblåst vid start och då jag inte ser att han tar sig förbi Åkes från starten känns den kallare, värst emot dock. Att Witasp är favorit känns som stor humor och tacksamt för mig. Nej Kalle Palema är dagens bästa spik för mig. Lycka till idag!
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat