Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-23, 16:57   #58
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bolt Visa inlägg
Ni som lever på spel, har ni tänkt framåt till pensionen? Får inget i pension samtidigt som man kanske tröttnar på att leva på spel. Sen så lär ju inte pengarna från bettingen räcka livet ut. Bara en tanke..Eller lever ni i nuet bara och njuter av att slippa jobba?

Jävligt intressant läsning i övrigt måste jag säga. Suttit men min sambo och läst igenom allt i en 40 minuter. Vore trevligt med flera historier, även såna som jobbar och försöker få bettingen att fungera.

Jobbar 7-16 jag med och vet hur svårt det är att på 2 timmar efter jobbet försöka snabbt få in spel, sen att jag har 2 barn med gör det inte lätt att vara en god familjefar utan det blir mycket TV för dem.
Iphone var ett måste som jag skaffade i höstas för att kunna lägga spel på arbetstid. Dock blir det inte lika mycket forum som tidigare utan till 95 % egna spel. Funkar bra men saknar ofta snacket med spelvänner som försvunnit nästan helt pga tidsbrist.

keep on posting killar
Pension får alla.http://www.pensionsmyndigheten.se/Sa...ningsstod.html
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat