Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Amerikansk Fotboll (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/)
-   -   NFL Week 7 (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/13573-nfl-week-7-a/)

dablo 2012-10-21 00:13

Citat:

Ursprungligen postat av dablo (Inlägg 208850)
Gillar 2 NCAA spel så här innan en djupare titt på dom:

Michigan State +9.5
BYU +14.5

Båda satt stenhårt :moneybag:

eklund81 2012-10-21 01:11

Praktexempel! är lite berusad men Kansas states försvar förstör verkligen för hela West Virginia i helhet. 24-0 i nuläget.

DEEEEEEEEEEEEEFENSE

EDIT* I exakt samma tillfälle som jag skrev de ovan gör de en TD på puntreturn, ironi!

dablo 2012-10-21 01:26

Citat:

Ursprungligen postat av eklund81 (Inlägg 209277)
Praktexempel! är lite berusad men Kansas states försvar förstör verkligen för hela West Virginia i helhet. 24-0 i nuläget.

DEEEEEEEEEEEEEFENSE

EDIT* I exakt samma tillfälle som jag skrev de ovan gör de en TD på puntreturn, ironi!

Följer den med. Ser riktigt riktigt bra ut :)

eklund81 2012-10-21 01:31

Citat:

Ursprungligen postat av dablo (Inlägg 209278)
Följer den med. Ser riktigt riktigt bra ut :)

Jajamänsan! Dessa såkallade highscoring offenses kommer ingenstans om deras försvar inte forces några punts, härligt att se! :)

eklund81 2012-10-21 02:02

Denna känns väldigt bra, är på bra humör så passar på att bjuda på detta soundtrack jag fann idag som jag inte kan sluta lyssna på http://www.youtube.com/watch?v=W3rIA-BCZ0E :)

dablo 2012-10-21 14:12

Kan inte riktigt sluta titta på Redskins - Giants. Jag tror fan Redskins +6 kan va en vinstlott. Redskins har ett riktigt bra rungame och det kan skada Giants rejält. För backar dom linjen för att stoppa runs, så ger dom RGIII mer tid istället och det är nog fan inte bättre... +6 känns lite för mycket tycker jag.

Vurpan 2012-10-21 15:13

Svår match mellan redskins - giants om man tänker betting.

Offensivt så lär redskins inte ha några problem att marschera till endzone med tanke på alla skador hos giants. Detsamma gäller för giants, kan va den enklaste matchupen för Manning hela säsongen. Sen vet vi att Giants spelar bättre när ingen tror på dem så då borde ju motivationsfaktorn peka i skins fördel? Nae, det är ändå en divisionsmatch och Giants har revansch att utkräva för förra säsongen. Mkt svår match att betta, redskins kommer nog hålla det jämt men med tanke på hur mycket yards och poäng som redskins har släppt mot riktigt dåliga qbs så känns de som manning kan gå bananas. Tror Giants tar det ml, någon spread vågar ja inte spela

Fozho 2012-10-21 18:49

Har Dallas Cowboys+1.5(fanns som live-spel när Carolina Panthers var på 1:st Down).

Och världens bästa lag Houston Texans-6.5!!!!:moneybag:

Tampa+1.5 med!

Arch 2012-10-21 20:59

Yay you. :rolleyes:

dablo 2012-10-21 22:01

Redskins +6.5 fick jag innan start och den satt.

Har även en parlay med Dallas +3 & Patriots -6. Dallas är klar så nu får vi se Patriots sätta denna med hoppas jag :)

Satte även Green Bay i en annan kombo som sket sig. Jag vågade inte backa Rams idag...

dablo 2012-10-22 00:43

Förbannade patriots... Hur fan kan dom va så ignoranta och bara tappa ledning efter ledning? Tror dom att dom e oövervinnliga eller?

fishy 2012-10-22 00:53

jagu-raiders, tror inget lag har så värdelös backup qb som jags har vilket rövhål han är.

hetsarn 2012-10-22 00:55

Jaguars tappade allt efter att Gabbert och MJD blev skadade. Båda lagen var usla, synd för min total wins future att Raiders vann (under 7 vinster).

dablo 2012-10-22 13:21

Vad tror folket om Måndags matchen då? Jag är smått sugen på Detroit +7. Detroit har inte så dåligt defense, samtidigt tycker jag inte Chicago har något vidare anfall heller...

Fozho 2012-10-22 13:40

Citat:

Ursprungligen postat av dablo (Inlägg 209568)
Vad tror folket om Måndags matchen då? Jag är smått sugen på Detroit +7. Detroit har inte så dåligt defense, samtidigt tycker jag inte Chicago har något vidare anfall heller...

tänker likadant, är också sugen på lions. tror nog Calvin Johnson kan göra några TD's för Lions! han var helt sjuk senast mot Eagles!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved