Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Amerikansk Fotboll (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/)
-   -   NFL fantasy football (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/17058-nfl-fantasy-football/)

MrHansson 2013-09-03 20:36

Jag har inte skickat ännu men kan ju skicka om nu inte Lazlo gjort de, man vet ju aldrig med den gamle räven! ;)

BroderH 2013-09-03 20:47

Skicka du, bättre de får två påminnelser än ingen!

MrHansson 2013-09-03 21:09

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 271413)
Skicka du, bättre de får två påminnelser än ingen!

Har slängt iväg ett PM till dem nu! ;)

Lazlo 2013-09-03 22:18

I fredags skickade jag iväg samma betalningsinfo PM till dom som alla ni andra fick men jag har inte hört någonting från någon av dom och det börjar väl närma sig en känsla av att dom kommer skita i det hela tråkigt nog...

För att lösa det hela på bästa sätt så borde vi snabbt försöka få in 2 ersättare, niklasstoor som skrev tidigare kanske är intresserad av att ta över ett lag och då är det ju först till kvarn som gäller och den första får välja vilket lag som han vill ha av dom två lediga. Commish Hansson får väl främsta ansvaret för att hitta två ersättare eftersom det är han som ska kicka och bjuda in folket sen men alla kan ju kolla om dem har någon...

Ersättarna får väl välja själv om de vill betala insatsen och vara med och tävla om pengarna trots att dom inte fick drafta eller om de vill vara med och bara kunna vinna äran. Isf får bäst placerade lag som betalat insatsen ta vinstsumman.

I vilket fall som helst så är det bra om vi kan få en full liga, framförallt nu när man inte möter alla 1 gång. Annars kan det bli så olyckligt att något lag möter båda de omannade lagen och får då enkel vinst de veckorna medan något annat lag kanske inte möter dem alls och får då tuffare motstånd vilket i extremfall kan avgöra allt.

Hade vi bara vetat att någon person inte ville vara med innan draften så hade vi kunnat köra med 10 lag men nu när vi trodde att alla 12 personer som anmält sig skulle deltaga och har draftat med dessa 2 lagen så kan vi ju inte göra något åt det alls.

Vi kan inte drafta om eftersom det skulle röra om i alla lagen helt och vi kan inte bara kicka två lag eftersom det kommer bli huggsexa på spelarna från dessa lag vilket blir orättvist också. Utan vi får försöka lösa det så bra som det går nu när det blivit lite problem redan innan vi startat :lol:

Men än finns väl kanske hoppet att våra saknade personer dyker upp och kör på men det känns väl som sagt mer och mer tveksamt nu...

BroderH 2013-09-03 22:53

Bra tankar Lazlo! Känns som imorgon är deadline så vi hinner få in nya spelare.

Ruskigt dåligt om de som anmält intresse inte betalar!

MrHansson 2013-09-03 22:56

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 271428)
I fredags skickade jag iväg samma betalningsinfo PM till dom som alla ni andra fick men jag har inte hört någonting från någon av dom och det börjar väl närma sig en känsla av att dom kommer skita i det hela tråkigt nog...

För att lösa det hela på bästa sätt så borde vi snabbt försöka få in 2 ersättare, niklasstoor som skrev tidigare kanske är intresserad av att ta över ett lag och då är det ju först till kvarn som gäller och den första får välja vilket lag som han vill ha av dom två lediga. Commish Hansson får väl främsta ansvaret för att hitta två ersättare eftersom det är han som ska kicka och bjuda in folket sen men alla kan ju kolla om dem har någon...

Ersättarna får väl välja själv om de vill betala insatsen och vara med och tävla om pengarna trots att dom inte fick drafta eller om de vill vara med och bara kunna vinna äran. Isf får bäst placerade lag som betalat insatsen ta vinstsumman.

I vilket fall som helst så är det bra om vi kan få en full liga, framförallt nu när man inte möter alla 1 gång. Annars kan det bli så olyckligt att något lag möter båda de omannade lagen och får då enkel vinst de veckorna medan något annat lag kanske inte möter dem alls och får då tuffare motstånd vilket i extremfall kan avgöra allt.

Hade vi bara vetat att någon person inte ville vara med innan draften så hade vi kunnat köra med 10 lag men nu när vi trodde att alla 12 personer som anmält sig skulle deltaga och har draftat med dessa 2 lagen så kan vi ju inte göra något åt det alls.

Vi kan inte drafta om eftersom det skulle röra om i alla lagen helt och vi kan inte bara kicka två lag eftersom det kommer bli huggsexa på spelarna från dessa lag vilket blir orättvist också. Utan vi får försöka lösa det så bra som det går nu när det blivit lite problem redan innan vi startat :lol:

Men än finns väl kanske hoppet att våra saknade personer dyker upp och kör på men det känns väl som sagt mer och mer tveksamt nu...

Du har helt rätt i det du skriver, ger dem till imorgon 17:30 annars får vi försöka leta ersättare, niklasstoor har första tjing på något av dessa lag då om han är okej med det laget och kanske tillochmed kan tänka sig att lira om en slant, du kan ju skicka ett PM till honom, då jag knappast tror att båda två dyker upp och är sugna....! :thumbdown:

/Commish Hansson

BroderH 2013-09-03 22:58

Jag är med i en NFL-grupp på Facebook. Kan kolla där imorgon kväll om vi har platser kvar.

MrHansson 2013-09-03 23:01

Det låter som en utmärkt idé, båda lagen är faktiskt rätt bra också så dem är ju liksom inte ute ur leken om man säger så, sen kan man ju alltid tradea! :-)

Lazlo 2013-09-04 02:09

Har skickat PM till niklas så får vi se om han nappar. Det bästa vore om vi kunde få med två personer som kan tänkas betala insatsen, annars är det hög risk för avhopp och samma problem igen från dessa personer om det inte var som dom trodde. Har alla slantat så är det mer upp till var och en om man skiter i det, bara bättre chans för de andra att vinna då! :)

Btw, vilket är det andra laget förutom Q's som saknar ägare? Bergo eller Norrland antar jag, resten av lagen kan man ju lista ut vilka det är...

MrHansson 2013-09-04 03:09

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 271445)
Har skickat PM till niklas så får vi se om han nappar. Det bästa vore om vi kunde få med två personer som kan tänkas betala insatsen, annars är det hög risk för avhopp och samma problem igen från dessa personer om det inte var som dom trodde. Har alla slantat så är det mer upp till var och en om man skiter i det, bara bättre chans för de andra att vinna då! :)

Btw, vilket är det andra laget förutom Q's som saknar ägare? Bergo eller Norrland antar jag, resten av lagen kan man ju lista ut vilka det är...

Toppen!

Ja exakt, får se om det nappar någon, BroderH hade ju kanske någon på gång, är ju inte några miljoner det rör sig om eller precis, tillochmed tomtarna på RoK hade haft råd att vara med! :lol: det är bergo som är det andra! :KO:

Lemasive 2013-09-04 08:16

Det går ju utmärkt att redrafta i de flesta ligor.

MrHansson 2013-09-04 12:45

Jo det funkar utmärkt, problemet är bara att få ihop en tid som alla kan drafta...! :sad:

eddieh 2013-09-04 13:41

Och att det bara är en dag kvar innan det drar igång...:whistling:

MrHansson 2013-09-04 17:15

tror det är läge att kolla efter andra alternativ till dem två platserna som nu ser att vara över, kickar dem när vi hittat ersättare som förhoppningsvis vill betala, har ni någon polare eller liknande så är det bara att fråga honom eller henne med! :p

hetsarn 2013-09-04 21:26

BREAKING NEWS! Wes Welker ligger ute på mitt trading block. Låt erbjudandena strömma in! ;)

Juret 2013-09-04 22:05

Plus för Trading Block! För dubbelkoll, är det 6 till Playoff med 2 byes?

Och sen verkar det vara bäst av 2 matcher i PO, är det totalpoängen som räknas då?

MrHansson 2013-09-04 22:24

Citat:

Ursprungligen postat av Juret (Inlägg 271686)
Plus för Trading Block! För dubbelkoll, är det 6 till Playoff med 2 byes?

Och sen verkar det vara bäst av 2 matcher i PO, är det totalpoängen som räknas då?

Helt korrekt, 6 lag går vidare och 1an och 2an får BYE week!

Roligare ju mer folk som är med in i Playoffs!

Yes, det är totalpoängen över dem två veckorna som räknas, hade man vunnit en varsin vecka så hade det ju kunnat bli lika, och det gillar vi inte i amerikanska sporter! :D

BroderH 2013-09-05 08:07

Jaha, inga reserver på g? Jag har inte fått något napp?

Kollade schemat och det är bara två av de ägarledda lagen som inte möter de båda ägarlösa. Det är Hetsarn Haymakers och Grunden Bois som bara möter ett av de ägarlösa lagen. Känns som de i första hand får bestämma hur vi går tillväga.

Köra som planerat
Ställa in helt
Eller ge någon slags kompesation till de dessa (om det behövs)

Vad sägs?

BroderH 2013-09-05 08:11

Det ska även tilläggas att båda de ägarlösa lagen har en rätt så bra förstauppställning så det lär inte bli någon walk in the park att möta dessa. Det är när det börjar bli skador och byes som det är fördel att möta dessa.

Det kan ju även tänkas att fler lag blir "ägarlösa" under säsongen om det går dåligt för någon, men då har de i alla fall betalat in.

MrHansson 2013-09-05 09:12

I värsta fall kan man kanske ta bort lagen helt och hållet så slipper vi lägga tid på det, sen kommer vi överens om att inte plockar upp någon av deras spelare? Det är tanka iallafall, sen vet jag inte om det är en bra tanke, hehe :D

MrHansson 2013-09-05 15:22

vad säger vi grabbar? ;)

Lazlo 2013-09-05 15:50

Ingen annan säger nått så då gör väl jag det...

Vi kan inte drafta om eftersom i en omdraft kommer deras spelare gå till andra lag och det kommer röra om helt i alla lags lineups. Då är det som att starta om helt och det är inte rättvist mot den som känner sig väldigt nöjd med draften och någon annan kanske anser sig lyckades dåligt med draften och får då en chans till vilket inte är rätt. Sen kommer vi aldrig kunna få till en omdraft med så kort varsel... Det känns som om vi börjar planera redan nu så kanske vi kan få till en draft som passar alla till nästa säsong :p

Vi kan inte heller kicka lagen och langa ut Peyton och Peterson m.fl. på FA eftersom det kommer bli huggsexa om dom då. Visst man kan ju bestämma att alla dem spelarna blir untouchable men kommer man kunna hålla koll på det hela vägen? Hur blir det då med matchshemat, lottas det om och går det ens att göra det utan att starta om hela ligan?

Det blir ju problematiskt hur vi än gör nu när dessa personer förstört en hel del för alla oss andra. Man kan ju ställa in bästa laget för dom obemannade lagen och sen låta det vara men vad gör vi då när Peterson pajar knät igen eller Peyton bryter handen? Ska dom bara vara insatta i lagen ändå och alla som möter dessa lag kommer vinna enkelt medan Eddie och Hetsarn bara får 1 chans eller med otur ingen chans att möta det laget som har noll chans att vinna pga skador. Ska man då byta spelare i dom obemannade lagen ifall det blir skador? Vem avgör vilken spelare som ska in då isf? Ska Team Bergo ha Dwyer ,som inte ens spelar i något lag, hela säsongen, om inte vem ska då bestämma vilken spelare som ska tas in istället?

Med en jävla tur kan vi hitta två stycken som kan vara intresserade till den grad att dom kan lägga ner 5 minuter per vecka att ställa in bästa lag och om någon skada inträffar kan byta ut spelarna till det egna lagets bästa. Att vi ska hitta 2 som ska betala känns väl omöjligt när det hela snart drar igång och då blir det än svårare att hitta 2 som kommer "orka" vara med hela vägen... Om två kan betala så får dom väl göra vad dom vill med sina lag men nu när vi får gräva halvvägs till Kina för att ens hitta någon som kan ta ett lag så är väl risken hög att någon av dessa halvkineser inte kommer bry sig om 2 veckor och det sabbar ju likväl en hel del för ligan... Så ska vi ha med nya personer så får dom ju inte vara som Qirren eller muumiin och hur ska vi veta det? Samma problem kanske dyker upp om ett par veckor igen när dom vi grävt fram inte brydde sig...

Det blir ju som du säger att Hetsarn och Eddie får säga vad dom tycker eftersom det är dom som kan missgynnas mest av det hela. Det mest troliga är väl dock att om vi låter lagen vara som dom är nu, dvs den bästa lineupen startar så kommer det ändå inte påverka slutställningen speciellt mycket. Det kan ju dock bli så olyckligt att det rör om i grytan ordentligt och när mycket står på spel sista veckorna så har dom obemannade lagen 4 skadade spelare som startar var och inget görs åt det. Men om vi alla, eller framförallt hetsarn och eddie bestämmer hur vi ska göra nu så får man leva med det vad som än händer sen...

BroderH 2013-09-05 16:27

Jag tycker vi kör som planerat OM inte eddie och Hetsarn har något att invända. OM de har det måste de föreslå en lösning/inställning av spelet. Ska vi säga att de måste yttra sig innan matcherna startar på söndag? Annars kör vi som planerat?

MrHansson 2013-09-05 16:27

Det är precis som du säger, har en liten tanke, om vi kickar dem sen gör vi två helt nya mail som tar över lagen så låter vi någon i ligan ta över deras lag vecka för vecka, kan ta hand om båda lagen över 1 en vecka så går det jämt ut! det ska givetvis inte vara någon som möter ett inaktivt lag i den veckan man har hand om laget, på så sätt så får vi ändå ganska seriöst lag, och vi som är seriösa med våra egna lag kan ju lägga 5 min extra?

Det kanske rentav är någon som är sugen på att plocka upp något av lagen och köra dubbelt med betalning, hehe? :innocent:

Arch 2013-09-05 16:29

Om det är säkert att QR och mum inte är bara "försenade" med annat-

Det kommer inte att bli bra om vi försöker hitta 2 nya att ta över iom att de antigen inte kommer att betala (kanske, men icke troligt) och/eller kan inte spela om potten (om de inte har betalat).

Då tar vi enkelt och kör om draften lite snabbt ikväll för 10 lagen som har betalat, för det är fortfarande omöjligt att veta vem som har draftat bra (vad det gäller mig så är jag ok att vi behåller samma draft order) eller bestämmer att de 2 lagen som saknar managers kommer att ställa med den bästa möjliga lineupen de kan - och då menar jag en och samma lineup hela tiden förutom bye veckorna då det fylls på med bästa tillgängliga spelare. Dessa lag ska då inte göra moves under säsongen, så det får bli som det blir.

Jag röstar såklart för omdraft, känns mycket roligare att ha aktiv liga

eddieh 2013-09-05 16:44

Tycker det är märkligt att man anmäler sitt intresse att delta, och sedan inte ger ifrån sig ett endaste livstecken. Ruggigt dåligt :sad:

En omdraft ikväll, vore kanske det bästa. Men det blir nog svårt att få till, det är i senaste laget när ligan kickar igång 02:30 inatt.

Känns trist att så fina spelare nu går till spillo i de två inaktiva lagen.

:gun_bandana:

Arch 2013-09-05 16:50

Hur svårt kan det vara att köra en draft idag? Nån som jobbar kväll?

eddieh 2013-09-05 16:57

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 271773)
Hur svårt kan det vara att köra en draft idag? Nån som jobbar kväll?

Jag gör det fram till 23, men kan ändå drafta innan dess. Att jobba på Samhall har sina fördelar :claps:

Lazlo 2013-09-05 16:59

Det är helt klart märkligt eddie men det är tyvärr så här det kan vara. Man tycker ju bara att dom iaf kunde haft mage nog att hoppa av ligan INNAN draften om dom nu inte tänkte vara med så det iaf inte ställde till problem för alla oss andra men vissa tänker väl bara på sig själva...

Jag skulle kunna ta över Team Bergo och köra dubbelt, men jag vet inte om det ens kommer bli nå bra. Det kanske bara blir dumt om två personer ska ha två lag? Får man då matcha hur man vill när lagen mötts?

Min röst går på att vi ställer in bästa lagen, vilket båda redan har i skrivande stund och byter man bara in den reservspelare med högst start % från bänken när en ordinarie har bye week.

Jag vill helst inte drafta om, har egentligen inte tid till det men om ni andra kommer fram till att det är den bästa lösningen så ställer jag ju givetvis upp på det också...

MrHansson 2013-09-05 16:59

ja jag kan drafta om ikväll också ifall det känns bäst för alla? :-) jag ska bara iväg och träna en liten sväng vid 8 tiden så kan efter där, strax efter 10 snåret, :-) ska vi försöka skicka PM till alla igen då eller?

Behöver gärna svar från alla senast 7ish tiden så jag kan ordna med ny liga, vilket kan var lättast då jag har alla mail, eller om någon vill ta över commish rollen så kan jag skicka mail listan, sen blir det inga problem med draftid, *host host*

men om alla nu inte kan så gör vi som Lazlo säger där, låter bästa laget vara inne och byter vid BYE, men det bästa hade kanske varit med ny draft, men får vi ihop alla?

Någon som känner sig manad att slänga PM till inblandade då jag ska iväg en sväng nu....

BroderH 2013-09-05 17:04

Jag är bortrest med jobbet och kan bara surfa sporadiskt på telefonen. Omdraft är tyvärr helt uteslutet för min del.

Jag röstar på Lazlos förslag om att spela "bästa" laget.

Kör ni draft ändå så hoppar jag av och vill då ha tillbaka mina pengar.

eddieh 2013-09-05 17:05

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 271777)
Jag är bortrest med jobbet och kan bara surfa sporadiskt på telefonen. Omdraft är tyvärr helt uteslutet för min del.

Jag röstar på Lazlos förslag om att spela "bästa" laget.

Kör ni draft ändå så hoppar jag av och vill då ha tillbaka mina pengar.

Ok, då röstar jag med på Lazlos förslag.

MrHansson 2013-09-05 17:19

yes, vi kör på det! kickar båda två nu och skapar nya mail så vi kan göra dem nödvändiga ändringarna som behövs! :-)

Lazlo 2013-09-05 17:25

Omdraft var bara ett alternativ om alla kunde och ville såklart, nu när det visar sig att någon inte kan så är det ju solklart hur vi ska göra. T.e.x BroderH ska ju inte bli straffad för att dom andra krånglade... men nu när det är bestämt att vi inte ska drafta om så lär vi bestämma nästa sak.

För det första så kan du väl bara kicka dom och sen styra lagen som commish? Du behöver väl inte skapa nya mail och användare och krångla? Om du behöver hjälp att ställa in lagen så kan jag bli med och vara co-commish. För det andra, vad händer om Manning bryter nacken ikväll? Ska Red Q's köra utan QB resten av säsongen då och detsamma gäller ju i framtiden, vad händer i dessa lag vid skador? Ska dom spelarna starta trots skador, ska spelarna bara bänkas eller ska man byta ut dom helt? Det spelar ingen roll vad vi bestämmer, bara vi bestämmer innan så allt är klart hur vi gör om det dyker upp några situationer för annars kan det bli kaos mitt i säsongen och det är inte bra...

MrHansson 2013-09-05 17:42

jag har skapat två nya mail, tog bara några minuter, kan skicka info om användare och lösen, vi kan ju iallafall göra drops på spelarna som blivit cuttade och är långtids skadade...så det blir lite realistiskt och man iallafall kan sätta in en t.ex. 2a RB! Får plocka upp en backup QB till Q's ja! :P

Tycker bara vi byter ut vid skador eller vad säger du Stern. Jr?

Lillis 2013-09-05 18:43

Jag har varit lite off senaste dagarna. Men har läst igenom snaste inläggen.

Tycker att man ställer in båda med bästa laget. Sen håller jag med Lazlo om att i de fall som det är skador/Bye så tar man från bänken i fallande rankingorder. Defense och Kicker skiter vi, det får bli noll de veckorna.

I fallet Indiska glassfantaster :clap:, så kan man kanske skicka Andre Brown (borta till Week 10) och slänga in den QB som är rankad högst och som inte har samma Bye som PM.

bara min snabba tanke

//Lillis

hetsarn 2013-09-05 19:24

Bästa laget-idén verkar vara den vettigaste lösningen som kommit upp, hur som helst tråkigt att de inte har hört av sig. Sen att jag och någon annan möter de lagen en gång istället för två spelar inte så stor roll tycker jag, laguppställningarna är ju inte värdelösa.

Lazlo 2013-09-06 00:16

Jag tycker som Lillis, ut med Brown (RB) och in med Smith (QB) för Bombay Vanilla och sen ska vi inte göra något mer förutom att byta spelare när det är bye week. Efter bye week ska samma lineups som det är i dagsläget vara insatt även om halva det laget är skadat...

Annars blir det en jävla massa meckande varje vecka med dessa lagen. Som till söndag, ska Roddy White startas eller inte nu när han är Q? Ska Hansson behöva gå in och kolla vem som har småskador i 3 lag för varje match och byta och sen när han byter kanske det blev fel ändå?

Om vi ska skicka skadade spelare till FA så var går gränsen för byta eller behålla? Om Peterson är borta 2 veckor, ska han bort då så får vi andra hugga honom från waivers sen? Eller är det 4 veckor, 6, 8 veckors förväntad skadefrånvaro som krävs? Var går gränsen för när en spelare ska bytas ut?

Jag säger byt Brown mot Smith så finns det ersättare för bye weeks i lagen och sen behöver vi inte ha att dom där lagen ska kladda på fler spelare än vad dom redan gjort. Om halva laget bryter benet så får det väl vara så då och det är bättre att vi som är aktiva kan plocka spelare från FA än att dom ska hänga på bänken i dom här lagen... plus att det blir massa onödigt arbete för Hansson.

Jag tycker inte det spelar så stor roll hur vi gör bara det är bestämt innan så det inte dyker upp fler problem framöver. Det känns tråkigt om Peterson är i lineupen med bruten nacke ena vecka och till nästa vecka så är han utbytt vilket gör enorm skillnad för motståndaren...

Om vi bestämmer att det är dagens lineups som gäller all the way förutom bye weeks då en ersättare får sättas in endast den veckan så får det bli som det blir om det dyker upp skador...

MrHansson 2013-09-06 00:42

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 271898)
Jag tycker som Lillis, ut med Brown (RB) och in med Smith (QB) för Bombay Vanilla och sen ska vi inte göra något mer förutom att byta spelare när det är bye week. Efter bye week ska samma lineups som det är i dagsläget vara insatt även om halva det laget är skadat...

Annars blir det en jävla massa meckande varje vecka med dessa lagen. Som till söndag, ska Roddy White startas eller inte nu när han är Q? Ska Hansson behöva gå in och kolla vem som har småskador i 3 lag för varje match och byta och sen när han byter kanske det blev fel ändå?

Om vi ska skicka skadade spelare till FA så var går gränsen för byta eller behålla? Om Peterson är borta 2 veckor, ska han bort då så får vi andra hugga honom från waivers sen? Eller är det 4 veckor, 6, 8 veckors förväntad skadefrånvaro som krävs? Var går gränsen för när en spelare ska bytas ut?

Jag säger byt Brown mot Smith så finns det ersättare för bye weeks i lagen och sen behöver vi inte ha att dom där lagen ska kladda på fler spelare än vad dom redan gjort. Om halva laget bryter benet så får det väl vara så då och det är bättre att vi som är aktiva kan plocka spelare från FA än att dom ska hänga på bänken i dom här lagen... plus att det blir massa onödigt arbete för Hansson.

Jag tycker inte det spelar så stor roll hur vi gör bara det är bestämt innan så det inte dyker upp fler problem framöver. Det känns tråkigt om Peterson är i lineupen med bruten nacke ena vecka och till nästa vecka så är han utbytt vilket gör enorm skillnad för motståndaren...

Om vi bestämmer att det är dagens lineups som gäller all the way förutom bye weeks då en ersättare får sättas in endast den veckan så får det bli som det blir om det dyker upp skador...

ja, det blir den absolut enklaste lösningen på det hela, tog mig friheten att trycka in ponder där, känner att Smith kan vara en trevlig backup QB om man möter typ raiders eller om KC börjar spelar bra av någon anledning, för ponder ver vi ju alla att han kommer aldrig ens bli hyfsad! det var något lag som inte hade någon backup TE, men det låter vi vara då! :-)

förresten Hetsarn, de var mig en fuling du försökte dig på med Amrish Curry Lovers, såg nog ditt försök till trade när jag skulle rensa upp! BUSTED! :claps:

Lazlo 2013-09-06 01:07

Jaha, hade inte reflekterat över att ett lag inte hade en reserv TE men du får göra hur du vill med det om du ska byta eller inte. På ett eller annat sätt så kommer det ju inte bli optimalt men vi får göra så gott det går.

Det blir ju också fel när dessa lags Def/ST eller Kicker har bye week eftersom då blev det genast minst 5-10 poäng lättare för det laget som möter dem just den veckan om ersättare inte tas in.

Det får bli som det blir antar jag och det är bara att hoppas att det inte har någon större inverkan på slutresultatet!

Nu kör vi! :cheers: