![]() |
NFL fantasy football
Tjenare! :)
Som rubriken lyder, det är inte någon mer än jag som är sugen på att köra ihop en sharps liga med fantasy football kanske, 12 lag och standardregler? är dock inte helt hundra på hur man startar upp en liga! :D |
Kanske, har aldrig kört det innan men hade varit kul att testa.
|
Brukar inte de köra det på sharps? Har för mig att jag set det i offtopic delen av forumet
|
Citat:
|
Jag brukar spela pa andra platser, finns nog ganska få här som följer NFL...4-5 kan jag tänka mig rakt av, sen är det också fråga om skill-lvl ;)
|
Jag är gärna med.
|
Citat:
|
Im in :)
|
Verkar kul, blev det något av det?
|
Citat:
|
Tror nästan man måste se till att lägga ett par hundralappar var, så att folk kör hela vägen. Är redan med en liga, tror två kan bli mycket men det är iofs bara en dag i veckan..
|
Citat:
|
Om det blir av och ni behöver folk så kan jag vara med och bidra med en slant till vinnaren! :) Kan ju vara kul att även testa på NFL fantasyn så är man med i alla sporter.
Är helt inne på ert spår att vi måste satsa iaf något, då kvittar det om några lägger av, samt att alla kan få köra vilken strategi dem vill även om den suger, eftersom det blir bara lättare för dem som vill fortsätta att vinna pengarna då. Sen så är det längre till att lägga av om det är pengar på spel eftersom det nästan aldrig är kört. |
Håller med om att vi behöver en prispott, men då är det ju den eviga frågan om vem som håller i pengarna till vinnaren är utsedd?
|
Citat:
|
Jag kan vara med, har bara en kompisliga i övrigt, men kasta inte in några jenkare om det inte blir fullt utan sätt ner antalet då så det blir ren sharps. Kan vara skoj att inte behöva gå för långt ner i listorna heller.
|
Jag är på!
|
Verkar ju som det iallafall fanns lite intresse här då iallafall så försöker, fyll i listan och skriv mailadress så ska vi se ifall vi kan få ihop lite folk här ;)
Köra några insatser? Vem vill hålla i kontanterna? Men utgår från 10 lag eller 12 lag? 1. MrHansson 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12 |
1. MrHansson
2. BroderH 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12 |
1. MrHansson
2. BroderH 3. hetsarn 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12 |
1. MrHansson
2. BroderH 3. hetsarn 4. Juret 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 10 lag känns rimligt va? tror det är standard |
Citat:
|
Är det ESPN vi ska köra på eller? Jag tycker vi borde ha lite pengar som insats och vi får väl komma överens om vem som anses bäst ansvarig för slantarna.
1. MrHansson 2. BroderH 3. hetsarn 4. Juret 5. Lazlo 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag kan fylla på...hade skit år förra året trots AD på laget...både Fitz och Finley och Rivers och Forte svek som bara det...no mercy :gun_bandana:
|
Äh what the hell. Let's go.
1. MrHansson 2. BroderH 3. hetsarn 4. Juret 5. Lazlo 6. Qirren 7. 8. 9. 10. 11. 12. |
Det börjar ju likna nåt detta nu ju, :-) 3 man till så är saken biff!
1. MrHansson 2. BroderH 3. hetsarn 4. Juret 5. Lazlo 6. Qirren 7. Arch 8. 9. 10. |
Sätt ett datum för draft och kör oavsett om vi blir 7 eller 10. Jag har kört liga på 6 lag, är kul att kunna drafta många bra spelare.
|
Citat:
|
Hade varit grymt bra om vi hade lyckats få ordning på allt innan helgen så hade man kanske kunnat köra draften på lördagen eller söndagen då det oftast är enklast att hitta en tid som passar alla! :-)
|
1. MrHansson
2. BroderH 3. hetsarn 4. Juret 5. Lazlo 6. Qirren 7. Arch 8. eddieh 9. 10. :cheers: |
1. MrHansson
2. BroderH 3. hetsarn 4. Juret 5. Lazlo 6. Qirren 7. Arch 8. eddieh 9. Lillis 10. :cheers: |
Citat:
skicka mail till mig så får ni inbjudan! :cheers::claps: |
Vore trevligt med draft till helgen, premiären är ju redan 5 september. Är det snake som gäller eller vanlig auktion? Skulle personligen föredra det sistnämnda men det är såklart en demokratisk fråga :)
Först och främst måste vi ha en tionde gubbe. |
Citat:
Ska vi lira om pengar? Hur mycket? Snake eller auktion? Funkar nu på söndag? Behöver fortfarande mail från er som inte skickat! Väl mött! :cheers: |
Jag kan tänka mig vara på!
|
Jag har en 10:e svensk kille som vill vara med och lira. Han är dock inte medlem här men följer NFL slaviskt så det ska nog bli bra...
För att svara på frågorna: Ja vi bör lira om lite pengar, hur mycket kvittar för min del men det måste "kännas" om någon får för sig att bara skita i det hela om det går lite dåligt i början. Auktion röstar jag på. (snake är väl lättare om många är ovana med fantasy dock) Söndag funkar bra för min del. |
Om ligan nu inte fyllts upp ännu, vilket det dock verkar ha gjort, så är jag gärna med. *Host* 12-liga.
Kan vara satt som reserv annars. ;) |