Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Amerikansk Fotboll (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/)
-   -   NFL - Week 6 (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/30294-nfl-week-6-a/)

esken 2017-10-12 09:54

NFL - Week 6
 
Bränner av den här dubbeln direkt, någon annan som har något tidigt spel?

Broncos - 6,5
Redskins - 5
odds 1.96




Broncos - Giants

Giants widereceivers blev som ni säkert känner till decimerade ner till fotknölarna (bokstavligt talat) med OBJ sedan tidigare och Marshall och Harris i söndags som är borta resten av säsongen. Lägg därtill att Shepard är 'unlikely to start' på söndag. Det lämnar G-MEN till följande WRs på söndag:

Lewis - odraftad WR från 2016
Rudolph - odraftad WR från 2017
King - Blev cutad efter week 1 av Giants, skrev på igen i måndags och går rakt in som WR1 i laget.

Giants O-line är katastrof och springspelet är rankat på 30/32 pass 9/32. Broncos tror jag kommer stänga Giants rungame tidigt och lämna Eli till att hitta ovanstående backups. Ljusglimten som finns för Giants är att Eli är bland de bättre på att få iväg bollen tidigt:

49ers - Hoyer - 2,39 sekunder
Giants - Manning - 2,41 sekunder
Saints - Brees - 2,41 sekunder
Jets - Mcgown - 2,42 sekunder

Allt talar enligt mig för att Broncos kommer att köra över Giants, totalt. Giants har trots 0-5 på säsongen lyckats göra hyggligt med poäng med ordinarie receivers, nu är säsongen i stort sett över och jag tror hela laget känner av det. Broncos defense kommer att bryta ner Giants och sedan springa/kontrollera bollen.
Resultat: 27 - 10

---
Redskins - 49ers

Statistiken är jämnare mellan Redskins - 49ers än vad kvalité och outforskad potential visar. Redskins var/är min darkhorse innan säsongen och de har inte i närheten kommit upp till förväntad nivå den här säsongen. Flera spelare har underpresterat, Crowder trodde jag skulle ha 4+ TDs vid det här laget exempelvis.
Nu har Redskins hemmamatch mot ett endimensionellt 49ers, som förlitar sig på sitt defense och Hydes rungame i redzone. QB Hoyer kastade bollen 49 gånger week 5 och 41 gånger week 4 så Shanahan är inte rädd för att utnyttja passspelet men man är inte effektiv.

1211 yards
4 Tds
4 INT
15 sacks
59% comp avg.

Försvaret håller 49ers kvar i matcherna medans offense gör vad de kan.
Jag tror på ketchupeffekt för Rödskinnen.

Två hungriga lag där det Washington letar efter sin identitet som tier 1 lag och San Fran som har överpresterat men förlorat snöpligt två matcher i OT. Den stora skillnaden anser jag är potential, 49ers maxar sin just nu, Redskins är inte i närheten av sin.

Håller helt med Lazlos tankar om crossconference möten:

"Båda dessa matcherna är mellan lag som väldigt sällan mötts då båda matchupsens. Detta kan ofta innebära att lagen har svårt med den defensiva matchupen eftersom man inte riktigt vet hur man ska försvara sig mot det som komma skall. När man anfaller så har man oftast sitt eget spel som man förlitar sig på och förändrar det inte jättemycket beroende på motståndarna."

WSH powerback Kelley kommer troligtvis inte att starta den här veckan heller vilket är ett avbräck i early downs, Perrine har sett riktigt pigg ut och har bättre YPG än kelley, spelar han till sig mer snaps efter denna match om han briljerar? Thompson har också sett riktigt vass ut när han fått chansen.

resultat: 24 - 10


Synpunkter på min rek? :cheers:

Lazlo 2017-10-12 11:27

Ser riktigt bra ut! Jag ryggar! :hattenav:

Jag rekade följande igår:

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 547002)
2017-10-13 02:25NFLParlay vs Over + Over 2 FT 9 2.000
Unibet
Det gick riktigt fint på rekarna i vecka 5 då vi sätter samtliga 4 rekar som jag skrev och totalt blev det rätt på alla 7 spelvalen vi hade i dessa rekarna.

Totalt sett har det blivit plus i 4 av 5 veckor så här långt denna säsongen i NFL vilket får ses som fullt godkänt.

Tyvärr var vecka 3 riktigt klen men vi studsade tillbaka snabbt med att sätta 11 av 14 spel senaste 2 veckorna. Totalt har vi haft rätt på 20 av 23 spelval över dessa veckorna så formen är grym.

Vecka 6 inleds som vanligt med Thursday Night Football där vi denna veckan har en riktigt bra match på schemat mellan två lag som båda är 4-1 denna säsongen och båda kommer in med riktigt fin form till denna matchen.

Jag väljer att börja med att reka följande denna veckan:


Spel Nr1:

Panthers - Eagles = OVER 39.5 @ 1.41
Chiefs - Steelers = OVER 39.5 @ 1.42

Totalt odds: 2.00 @ unibet

Insats: 9 Units


Motivering:

Jag skrev redan förra veckan om att det kändes som att Cam Newton var tillbaka igen och precis som jag anade så fick vi återigen se han prestera på absolut högsta nivå i segern mot Lions med 24-27 på bortaplan i söndags.

I den matchen så hade Panthers gjort sina 27 poäng redan 5 minuter in i andra halvlek men slog sedan av på takten och gjorde inga poäng på matchens sista 25 minuter. Hade matchen varit jämnare så är det nog stor chans att Panthers hade fått till mer poäng.

Hur bra är Cam Newton nu då? Är han tillbaka? Jag hade den känslan redan efter vinsten borta mot Patriots och mot Lions var han ännu bättre. Mot Patriots hade Cam sin 7:e bästa match i karriären sett till "passer rating" statistik och han toppade det i söndags genom att ha sin 4:e bästa match i karriären mot Lions.

Då ska man ha i åtanke att Cam ledde Panthers under 2015 när man gick 15-1 i grundserien och hade hela ligans bästa anfall men man förlorade sedan i superbowl. Ändå är Cam nu uppe och nosar kring det bästa han presterat i karriären så vi kan väl utan tvekan säga att "Cam is back" nu och det är otroligt roligt att se på då han är en karismatiskt QB som verkligen kan leverera på planen.

Som jag skrev förra veckan, efter en lite trög inledning på säsongen offensiv från Panthers när Cam inte riktigt hade återhämtat sig från skadan så har laget nu verkligen kommit igång offensiv och senaste 3 matcherna har man snittat 54.7 poäng per match.


Eagles är också dom ett mycket bra lag som har en QB som spelar lysande för stunden då Carson Wentz har tagit det steget som alla hoppades på denna säsongen nu när han har fått lite bättre klass på sina receivers. Senast hade han sin bästa match i karriären när han passade för 4 TD i 34-7 segern mot Cardinals.

Eagles offensiv har varit riktigt stabil denna säsongen då man gjort 20 poäng i samtliga 5 matcher vilket är det poängantalet som räcker för denna linan. Snittet för Eagles ligger på 27.4 poäng per match och man kommer från sin bästa offensiva prestation senast med 34 poäng framåt och även här slog man av på takten då man ledde 21-0 redan efter första quartern och det hade nog kunnat bli en hel del poäng till om matchen varit jämn.


Enligt mig har vi två bra lag här som har QB's som spelar på absolut högsta nivå och därför har jag mycket svårt att se hur detta ska bli en lowscoring match. Säger som jag brukar, jag tror det är mycket goda chanser att båda lagen når 20 poäng här och då är ju spelet inne enkelt. Tror det är större chans att vi toppar 50 än hamnar under 40 här!


------------------------------------------------


Chiefs fortsätter imponera och man är det enda obesegrade laget i ligan efter 5 veckor. Senast tog man ännu en imponerande seger när man vann 42-34 borta mot Texans tuffa försvar.

Offensiven har varit Chiefs styrka denna säsongen då rookie running backen Kareem Hunt har varit hela ligans bästa RB så här långt. Chiefs snittar hela 32.8 poäng per match framåt och man har gjort minst 24 poäng i samtliga matcher.

Defensiven fick sig en tung smäll i premiären när stjärnan Eric Berry skadade sig och missar resten av säsongen vilket gör att Chiefs försvar blir klart svagare. Därför släpper man in 22.2 poäng per match hittills denna säsongen vilket inte är speciellt bra men eftersom man har en så potent offensiv som alltid levererar så kommer man undan med ett lite sämre försvar.


Steelers skrev jag också om förra veckan och då hade man sin sämsta insats denna säsongen när man som stor favorit förlorar 9-30 på hemmaplan mot Jaguars. Steelers försvar såg inte speciellt bra ut och man släppte till hela 231 rushing yards i den matchen vilket inte bådar gott inför denna matchen när man ska upp mot Hunt som har varit ligans bästa RB så här långt.

Steelers offensiv klassas dock som en av ligans bästa men det håller såklart inte när lagets QB Big Ben Roethlisberger kastat 5 interceptions som han gjorde senast och det var ett nytt bottenrekord i hans karriär. Jag är helt säker på att Ben kommer prestera bättre i den här matchen och han har en offensiv runt om sig som är av absolut högsta klass så det är bara en tidsfråga innan Steelers radar upp matcher med 30+ poäng framåt som vi är vana med sen tidigare.


Chiefs spelar otroligt bra denna säsongen och snittar 55 poäng per match och mot Steelers som utan tvekan är ett av ligans mest offensiva lag så ser jag inte hur det ska kunna bli en low scoring match utan båda lagen lär med enkelhet göra 20 poäng vardera här och man ska klara denna linan utan problem tror jag.


BOL! :cheers:


esken 2017-10-12 12:23

Snygg rek som vanligt! :thumbup:

Försöker samla tankarna kring Houston. Offensiven javisst med Watson i spetsen men jag har svårt för rookie Qbs, dom dalar ofta från match till match och nu när defensiven blivit än mer decimerat (Watt sedan tidigare och nu Mercilus) har man tappat just vad Houston varit vassa på, passrush på kanterna.
Såg att de tagit in Lamarr Houston och Langford för att backa upp rookiegubbarna som jag antar kommer få spela direkt nu på söndag. Jag sticker ut hakan och säger att Browns tar sin första vinst för säsongen :smoke:

CalPrim 2017-10-12 16:07

Citat:

Ursprungligen postat av esken (Inlägg 547110)
Giants widereceivers blev som ni säkert känner till decimerade ner till fotknölarna (bokstavligt talat) med OBJ sedan tidigare och Marshall och Harris i söndags som är borta resten av säsongen. Lägg därtill att Shepard är 'unlikely to start' på söndag. Det lämnar G-MEN till följande WRs på söndag:

Lewis - odraftad WR från 2016
Rudolph - odraftad WR från 2017
King - Blev cutad efter week 1 av Giants, skrev på igen i måndags och går rakt in som WR1 i laget.

I det långa loppet tror jag inte det här kommer bli så negativt som många tror. Även med alla deras stjärnor har dom ändå bara snittat 16.4 PPG. Fram tills nu har det vart ett lag med all press på sig eftersom dom är bättre än 0-5, nu tror jag den pressen släpper eftersom ingen förväntar sig att dom ska prestera utan OBJ o Co. Just att slippa den pressen tror jag kan göra större delen av laget bättre + att nu har de här WR chansen att visa vad de går för. Visst kommer nog ta 1-2 veckor innan det börjar klicka för Manning och dom nya men sen tror jag vi kan få se en positiv effekt av det här, för så mycket sämre kan inte Giants bli.

Med det sagt så tror jag inte dom räcker till i helgen och ryggar dubbeln :) även ryggat Lazlos dubbel som också känns riktigt bra :)

esken 2017-10-12 17:20

Jag gillar Giants, men ingenting i situationen dem är i nu är positiv. O-line är kanske det största problemet egentligen men vi får väl se vem som gissar rätt helt enkelt :yes:

fel forum men satans skit att jag missade eran fantasy här på Sharps, nästa år ska jag definitivt haka på.

Lazlo 2017-10-15 12:15

Kanske blir det Giants som "tankar" i New York och inte Jets som alla trodde denna säsongen!? :evilgrin39: Inte mycket att hurra för hos Giants numera och det ska bli intressant att se hur dom reagerar på detta. Jag tror det finns en risk att dom redan gett upp snarare än att dom tar sig samman och visar heder framöver. Lär väl bli en tung 6:e match till att börja med i natt.

Har fyllt på med en rek till för i afton, kopierar in den här nedan.

Jag är också lite sugen på Buccaneers men det känns lite som en trap det här då linan är för låg på något vis.

Packers också Rodgers bör väl kunna vara ett par klasser bättre än Vikings med Keenum som QB?

Jets brukar kunna spela tajt hemma mot Patriots, kanske kan bli jämnare än folk tror nu när Pats defense är klent och Jets har 3 raka vinster i ryggen?

Jaguars fick väl nästan segern gratis mot Steelers när Ben kastade bort bollar till höger och vänster. Känns inte Rams starkare än Jags trots bortaplan?

Någon annan som har något intressant för dagens matcher som ni kan dela med er av?


Spoiler:
Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 547615)
2017-10-15 19:00NFLParlay vs Under + Over 2 FT 8 2.130
Unibet
NFL veckan inleddes på ett bra sätt när vi sätter första benet i parlayen i torsdags enkelt då det blir 51 poäng mellan Panthers - Eagles vilket var med god marginal för vårat spel på Över 39.5 poäng i den matchen.

Andra delen av parlayen spelas ikväll och linan där har stigit ett par poäng sedan vi tog spelet så vi sitter i en bra sits inför kvällens match.

Jag väljer att fylla på med ytterligare en totalparlay med köpta linor för kvällens matcher och det blir följande:


Spel Nr1:

Falcons - Dolphins = UNDER 52.5 @ 1.49
Texans - Browns = OVER 40.5 @ 1.43

Totalt odds: 2.13 @ unibet

Insats: 8 Units


Motivering:

Bara som en kort jämförelse så erbjuder bet365 oddset 1.77 på samma spel så värdet är stort på oddsen hos Unibet.


Falcons är omgångens största favorit med hela 13 poäng inför matchen hemma mot Dolphins och en så här förväntat ojämn match har stor risk att bli avslagen mot slutet när favoriten bara ska bevaka sin ledning.


Det är svårt att säga att det är kris i ett lag som är 2-2 efter 4 matcher men Dolphins har all anledning att känna sig oroliga då man hittills inte lyckats nå 20 poäng framåt i någon match. Efter skadan på sin QB Tannehill under försäsongen så valde Dolphins att ge Jay Cutler chansen och tyvärr har fansen nere i södra Florida fått uppleva det som alla Chicagofans fått kämpa med under många år dvs att Cutler inte är någon QB som tar laget till nya höjder.

Snittet på 10.2 poäng framåt per match är klart sämst i hela ligan och man är också det laget som producerar klart minst yards på sitt offense så det finns mycket som inte stämmer hos Dolphins offensiv.

Anledningen till att Dolphins är 2-2 är för att man har en riktigt stark defensiv som inte släppt till mer än 20 poäng i någon av matcherna hittills.

Som stor underdog borta mot Falcons så är det återigen defensiven som måste leverera om man ska ha en chans i denna matchen för det är minimal chans att Dolphins offensiv kan mäta sig med Falcons. Så gameplanen bör vara tydlig, döda tid och håll bollen så mycket som möjligt så att Falcons offensiv inte är på planen så mycket och när den väl är det så ska Dolphins defensiv steppa upp och spela bra som dom gjort hela säsongen.


Falcons kommer från en BYE-week och är således både väl förberedda och utvilade inför denna matchen så det lär vara ett heltaggat och välspelande Falcons som kliver ut inför sin stora hemmapublik i den nya arenan.

Falcons åkte på sin första förlust senast när man stötte på ett lag som är ganska likt Dolphins i form av Bills som spelar i samma division. Då blev det en tajt och lowscoring match där Bills defensiv spelade riktigt bra och jag tror Dolphins har goda möjligheter att skapa en liknande matchbild.

Falcons snittar 26 poäng framåt och 22 poäng bakåt denna säsongen och har 2 matcher som inte toppat 40 poäng men också 2 matcher som nått 56-57 poäng. Så det har varit lite blandad kompott men matcherna som gått över denna linan har varit mot offensiva lag i form av Lions och Packers medans matcherna som inte gått över 40 poäng var mot defensiva lag med lite begränsad offensiv i form av Bears och Bills.

Det är ingen tvekan om att Dolphins är ett lag likt Bears och Bills vilket gör att jag tror att vi återigen kan få se en match där det blir lite mer defensiv prägel.

Dolphins har dock betydligt större problem i sin offensiv än dom lagen Falcons tidigare mött och när hemmalaget nu kommer från en BYE-week så kan det bli ännu svårare för Dolphins att producera framåt.

Finns även goda chanser att Falcons avgör denna matchen tidigt och bara spelar av denna matchen mot slutet.

Inget av lagens senaste 11 möten har gått över denna linan och snittet för totalen över dessa 11 matcherna som sträcker sig hela vägen tillbaka till 2005 är låga 32 poäng per match. Dock har majoriteten av dessa matcherna varit under försäsongen vilket gör att man får ta siffrorna med en stor stor nypa salt.

Jag tror inte Dolphins offensiv klarar av att producera i nivå med att en sån här lina ska spräckas men jag tror deras defensiv har goda chanser stå emot så att inte Falcons springer iväg för mycket.


-------------------------------------------------------

Texans offensiv har varit glödhet denna säsongen och rookie QB:n Deshaun Watson spelar på en nivå som får alla att tappa hakan.

Senaste 3 matcherna har Texans producerat en hel del poäng framåt och totalerna i dessa matcherna har varit 69, 71 och nu senast 76.

Offensiven flyger fram för Texans och det finns absolut inget att klaga på där så en hemmamatch mot usla Browns borde inte vara några som helst problem utan jag räknar med att Watson kommer fortsätta leverera och jag blir inte förvånad om laget når 30+ poäng för fjärde matchen i rad ikväll.

Problemet för Texans är deras defensiv som tidigare iaf var ganska stark på pappret men inte riktigt levererat ändå. Dock så var senaste matchen mot Chiefs än tung afton då man dels förlorade matchen men också förlorade enormt många viktiga spelare på defensiven. Lagets superstjärna och kanske hela ligans bästa defensiva spelare JJ Watt bröt benet senast och han missar resten av säsongen. En annan viktig defensiv spelare i form av Mercilus skadade sig också senast och missar resten av säsongen.

Utöver det så har man flera skador på defensiva spelare vilket gör att det finns enorma hål att fylla i Texans defensiv och det är helt enkelt omöjligt att ersätta så här bra spelare så det kommer garanterat bli så att Texans defensiv blir klart sämre resten av säsongen med dessa spelarna borta.

Texans har tidigare år varit ett lag med usel offensiv men otroligt stark defensiv. Nu är läget precis tvärt om, offensiven verkligen flyger fram och är en av ligans bästa med Watson i spetsen medans defensiven har varit klen och kommer vara ännu sämre nu med alla tunga skador man fick i senaste matchen.

Med Browns är det väl ungefär precis som vanligt, man har inte lyckats vinna en enda match av sina 5 denna säsongen och man är usla på nästan allting i spelet.

Nu har coach Hue Jackson iaf tröttnat på rookien DeShone Kizers klena spel så att i senaste matchen lät han backupen Hogan kliva in efter halvtid. Hogan gjorde det otroligt bra under andra halvlek och pressade Jets i en match som kunde slutat med vinst åt vilket lag som helst. Hogan verkar ha betydligt mer självförtroende och nu när han får chansen att starta mot en Texans defensiv i lite kris så tror jag att Browns offensiv bör kunna leverera.

Defensiven i Brown håller ingen högre nivå och borta mot Texans offensiv som presterar på högst nivå så lär det bli riktigt svårt att stå emot.

Texans är storfavorit i matchen för att deras offensiv radar upp 30+ poäng på löpande band numera och mot usla Brown bör man väl kunna göra det igen. Browns offensiv bör kunna få en liten skjuts i rätt riktning med Hogan som QB och framförallt i en match när man möter ett försvar som är otroligt skadedrabbat.

Texans kan klara denna linan själv om dom kommer igång men visst ska väl Browns kunna få till en hel del poäng själva och jag skulle inte bli förvånad om båda lagen når 20 poäng i denna matchen och linan klaras enkelt.


Fyller säkerligen på med lite fler spel under dagen, kanske blir det någon mer rek men helt säkert blir det iaf spel som läggs in i spreadsheetet för er som är intresserade av det.


BOL! :cheers:


Staketkusken 2017-10-15 12:26

Utan matigare analyser tycker jag både Lions och Chargers lockar i någon form. Chargers mot Raiders som eventuellt har Carr som qb igen efter skada – men hur fräsch är han?

Harletun 2017-10-15 13:08

Citat:

Ursprungligen postat av esken (Inlägg 547110)
Bränner av den här dubbeln direkt, någon annan som har något tidigt spel?

Broncos - 6,5
Redskins - 5
odds 1.96




Broncos - Giants

Giants widereceivers blev som ni säkert känner till decimerade ner till fotknölarna (bokstavligt talat) med OBJ sedan tidigare och Marshall och Harris i söndags som är borta resten av säsongen. Lägg därtill att Shepard är 'unlikely to start' på söndag. Det lämnar G-MEN till följande WRs på söndag:

Lewis - odraftad WR från 2016
Rudolph - odraftad WR från 2017
King - Blev cutad efter week 1 av Giants, skrev på igen i måndags och går rakt in som WR1 i laget.

Giants O-line är katastrof och springspelet är rankat på 30/32 pass 9/32. Broncos tror jag kommer stänga Giants rungame tidigt och lämna Eli till att hitta ovanstående backups. Ljusglimten som finns för Giants är att Eli är bland de bättre på att få iväg bollen tidigt:

49ers - Hoyer - 2,39 sekunder
Giants - Manning - 2,41 sekunder
Saints - Brees - 2,41 sekunder
Jets - Mcgown - 2,42 sekunder

Allt talar enligt mig för att Broncos kommer att köra över Giants, totalt. Giants har trots 0-5 på säsongen lyckats göra hyggligt med poäng med ordinarie receivers, nu är säsongen i stort sett över och jag tror hela laget känner av det. Broncos defense kommer att bryta ner Giants och sedan springa/kontrollera bollen.
Resultat: 27 - 10

---
Redskins - 49ers

Statistiken är jämnare mellan Redskins - 49ers än vad kvalité och outforskad potential visar. Redskins var/är min darkhorse innan säsongen och de har inte i närheten kommit upp till förväntad nivå den här säsongen. Flera spelare har underpresterat, Crowder trodde jag skulle ha 4+ TDs vid det här laget exempelvis.
Nu har Redskins hemmamatch mot ett endimensionellt 49ers, som förlitar sig på sitt defense och Hydes rungame i redzone. QB Hoyer kastade bollen 49 gånger week 5 och 41 gånger week 4 så Shanahan är inte rädd för att utnyttja passspelet men man är inte effektiv.

1211 yards
4 Tds
4 INT
15 sacks
59% comp avg.

Försvaret håller 49ers kvar i matcherna medans offense gör vad de kan.
Jag tror på ketchupeffekt för Rödskinnen.

Två hungriga lag där det Washington letar efter sin identitet som tier 1 lag och San Fran som har överpresterat men förlorat snöpligt två matcher i OT. Den stora skillnaden anser jag är potential, 49ers maxar sin just nu, Redskins är inte i närheten av sin.

Håller helt med Lazlos tankar om crossconference möten:

"Båda dessa matcherna är mellan lag som väldigt sällan mötts då båda matchupsens. Detta kan ofta innebära att lagen har svårt med den defensiva matchupen eftersom man inte riktigt vet hur man ska försvara sig mot det som komma skall. När man anfaller så har man oftast sitt eget spel som man förlitar sig på och förändrar det inte jättemycket beroende på motståndarna."

WSH powerback Kelley kommer troligtvis inte att starta den här veckan heller vilket är ett avbräck i early downs, Perrine har sett riktigt pigg ut och har bättre YPG än kelley, spelar han till sig mer snaps efter denna match om han briljerar? Thompson har också sett riktigt vass ut när han fått chansen.

resultat: 24 - 10


Synpunkter på min rek? :cheers:



Även om jag håller med om att Redskins tar denna match så lite synpunkter på vissa statements i reken.

1. Att säga att Redskins inte i närheten kommit upp till förväntad nivå tycker jag är lite felaktigt. Utöver en plump i första matchen så är de ett av ligans top 10 lag om man kollar hur de spelat senaste 3 matcherna.

2. håller med om att vi inte sett så mycket av Crowder utan det är andra som klivit fram istället, exempelvis Thompson. Däremot att förvänta sig minst 4 TDs på 4a matcher av denna slotreceiver förstår jag inte riktigt?

3. Perine har verkligen inte sett pigg ut i år och har inte bättre YPG än Kelley. Kelley och Oline såg riktigt bra ut innan skadan medan Perine tyvärr inte fått ut så mycket. Däremot spelar han väldigt likt Kelley, likt en powerback och passar in bra på det sättet att Redskins vill springa hårt och behålla kontrollen över bollen för att sedan kasta first downs med lite mindre avstånd på tredje försöken.


Så, egentligen inget om tipset i sig är bra eller dåligt men var bara några synpunkter jag la märke till när jag läste reken. :thumbup:

BroderH 2017-10-15 13:49

Har rekat Chiefs -4 (finns -3.5 till 1.92 nu) samt Packers -3.

Håller med om Rams är ett bättre lag än Jaguars och spelar en mindre slant på Rams ML. Tror också att det kan bli relativt poängsnålt mellan Vikings och Packers och spelar under 45 poäng där.

Avslutar med en dubbel där jag köpt ner linorna på Patriots och Redskins som båda bör vinna sina matcher relativt enkelt.

Många matcher den här veckan lag är stora favoriter, vilket gör det lite knepigt att spela på tycker jag.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved