Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Amerikansk Fotboll (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/)
-   -   NFL Fantasy 2018 (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/33030-nfl-fantasy-2018-a/)

mequei 2018-07-04 08:02

NFL Fantasy 2018
 
Nu börjar det klia ordentligt i fingrarna, suget efter Fantasy Football är enormt!
Fler som börjar längta?

Lazlo: hur är känslan? Kan du tänka dig att vara moderator även i år och styra upp en ny säsong?

Edit: jag är gärna med i alla ligor oavsett format

Quack

MonstersOfTheMidway 2018-07-05 16:41

Hej alla,

Tiden går fort och vi närmar oss äntligen en ny säsong. Det har varit en olidlig väntan. Man har fått trösta sig med tjafs som VM och OS. :rolleyes:

Jag hoppas verkligen att vi får ihop ett par bra ligor och att grymma Lazlo tar på sig manteln och styr skeppet. Tror nog förra säsongen tog mkt energi från honom och jag hoppas han har fått nya krafter. Det är inte lätt att hantera alla olika viljor och önskemål.

Vi behöver dig L. :claps:

Självklart är jag med i samtliga format och insatser.

Ha det bra!

Vi hörs!

Mvh / J

mindbender79 2018-07-09 18:04

Jag är gärna med i år igen.
Tycker du gör ett fint jobb Lazlo så jag hoppas du vill styra även denna säsong:)

BroderH 2018-07-10 07:22

Jag är med.

ExtraCheese 2018-07-13 08:29

Jag kommer givetvis vara med i år igen om det styrs upp, var väldigt kul. Lovar även att byta spelare mer :lol: .

Skulle gärna se Lazlo som comissioner igen då han gjorde ett superjobb, men det är ju givetvis om du Lazlo känner att du orkar. Annars får någon av oss andra ta tag i det.

Juret 2018-07-13 16:38

Jag gör gärna comeback.

jaroiten 2018-07-15 23:17

Jag är gärna med igen. :)

mequei 2018-07-22 13:50

Om det är ok så kommer jag (med Lazlo som stöd och bankir) att styra upp årets Fantasy.
Återkommer inom ett par dagar med mer info,men helt klart så ska vi köra ännu en säsong.

Quack

MonstersOfTheMidway 2018-07-22 14:35

Härligt Quack,

Det är en grym idé. Lite synd att intresset varit lite svagt men det kanske är vädret som gjort att folket ligger på beachen.

Samt att Lazlo inte synts ännu. Han är ju ändå varit den som hållt ihop ligan på ett grymt sätt.

Hoppas verkligen vi hittar folk inför årets säsong. Det har varit magiska år hitintills.

Ha det gott!

MoTM

steen 2018-07-22 16:15

Jag är gärna med igen!

Lazlo 2018-07-22 16:24

Jag för diskussioner med mequei om hur vi ska rodda årets säsong. Det bör väl helt klart bli någon liga iaf om intresset fortsatt finns! :)

Som mequei säger så lutar det åt att han tar över LM rollen med allt vad det innebär medans jag finns med som bankir och stöd i bakgrunden, men vi återkommer så snart vi besämt mer.

Tack alla ni som uppskattar ligorna och arbetet jag gjort med dom, det värmer såklart! :hattenav:

eddieh 2018-07-22 18:22

Självklart på. :yes:

SH 2018-07-22 20:06

Jag är gärma med i år igen, hoppas vi kör olika varianter som föregående år.

Harletun 2018-07-23 00:08

Gärna med i år igen och precis som SH hoppas jag vi kan köra lite olika varianter.
T.ex hade jag aldrig kört Auction förut men verkligen roligt att vi gjorde det här!

fatjake7 2018-07-23 18:44

Jag är gärna i år igen!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved