![]() |
Super Bowl XLV 6/2
Då var det dags igen för Februaris stora match mellan Packers och Steelers.
Dags att skjuta in tankar och idéer för denna match och även för det stora prop. utbudet. Pallar Rodgers trycket, säljer Florida mer Pizza än Ohio, ja frågorna är många, sikta från höften, shoot :cheers: http://www.hdplasmatvreviews.com/wp-...wl-45-Logo.jpg (Gillar packers, men det är nog ingen nyhet :lol:) |
Lyckas Packers med att stoppa Steelers och Mendenhall på marknivå bättre än vad Jets mäktade med så känns de som att Rodgers och pojkarna borde kunna kasta hem det.. Om unge Rodgers nerver håller dvs..
Blir nog bara en tvpeng då det blir för mycket tänk med hjärtat och inte hjärnan om 2 veckor..! :cheers: |
indeed..
Gillar Halvlek med flest poäng 1st @ 1.90 och tror lätt att Rodgers vinner i en ev. HU på passing yards, om nu inte skadan igår blir något problem inför gameday.. |
Ska bli spännande se Rodgers kasta mot number 43 & resten av steelers D..
Gillar att Packers är favoriter.. Bättre betalt när steelers tar hem det :) |
Lirar alltid dogen, brukar funka ;)
|
Under linan sjönk rätt bra, Footballjesus anonserade att tunga bettors klev på 46 & 45.5..
|
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=FCxFn3sAw68&feature=player_embedded[/ame]
|
Citat:
Inte undra på att jänkarna är fetast i världen.:innocent: För övrigt en riktigt snygg fail i slutet med whiskeyn;) |
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=LfDagdc1pwc[/ame]
Go Packs Go! |
Visas den på tv? Vilken kanal?
|
Citat:
|
Imorgon får Rodgers det svårt Qirren:)
Sa ju packers/steelers!:) |
Trycker på ett litet spel för att dämpa suget efter Superbowl:
NFLPA: Nation All Stars +3.0 @ 1.86 4u 2 spelaragenter hävdar att The Nation vinner med en längre motivering, startar 20:00 :cheers: |
Citat:
Den hakar jag på! Längtar efter Super Bowl nu......!! :cheers: |
http://www.treehugger.com/files/2010...he-numbers.php
lite kul läsning sådär bara för o få en uppfattning om hur stort Super Bowl är, för de som inte aktivt följer fotbollen. |
Citat:
|
Packers -3 @ 1.95 it is.
Kommer lira ett par prop-bets under morgondagen. Nu kör vi! |
Talyz för fan! Det är steelers som kommer ta detta!:)
|
Kör också Packers, let's go!
|
Vilka är favoriter?
Dvs. vilka ska man inte satsa på :) |
Green Bay Packers är favoriter enligt oddsen.
|
Hatar steelers men det är skitsamma, mycket frågetecken i Steelers.
Börjar bli dags o införskaffa chips, bira och så småningom PIZZA! Yep, ett amerikansk Super-Bowl party it is! |
Hatar att det är på söndagar :sad:
|
Denna dagen skulle man levt i USA..
Men visst är vi taggade inför i natt?! Jag är iaf :D |
En fråga, finns denna match att se på nån tv kanal, eller så på internet någonstans?
|
Citat:
|
Citat:
|
Pizza, chips, bira, Steelers jersey #43 på! LETS GO STEELERS!
|
Tack!
|
Spelar folk över eller under 45 poäng?
|
Någon som vet vad WD har för bets på denna match?
|
Någon som vet vilken/vilka artister som kommer att uppträda?
|
Citat:
Black eyed peas är iaf ett av banden vet jag :) |
Tänkte köra Packers ML, men jag misstänker att det kommer ta en stund för dom att skaka av sig nerverna (med tanke på att det är deras första superbowl) och tänkte därför vänta och live-betta efter att Steelers tar den första poängen.
Nån som håller med? |
nu blir de till att skaffa lite onyttigheter inför matchen :cheers:
lägger nog min peng på steelers, ML that is :KO: |
Har ingen aning om Amerkansk fotboll men jag har Packers (-0.5, 1st Quarter), 400 SEK till 2.10...
/Badass |
Citat:
|
Själv satsade man en mindre peng för ganska länge sen på Green Bay Packers skulle vinna allt - eftersom att dom är favoritlaget. Känslobets är väl inte det bästa, men eftersom att det inte var någon större summa och bara på skoj så är det nu väldigt roligt att det kan gå in! (Något jag inte riktigt hade räknat med...)
Vince Lombardi Trophy till Green Bay Packers, det hör man ju på namnet! |
Citat:
Inte smart alls - kan till och med gränsa till idiotiskt... ; ) Men att gambla för 400 spänn, på en av de största idrottshändelserna för året, anser inte jag vara något att gråta över - Tv-peng, helt enkelt... Kan ju även faktiskt gå in...! /Badass |
Citat:
|