Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   REK [5/7] Chicago Cubs @ Arizona Diamondbacks [22:10] (https://www.sharps.se/forums/baseball/3127-5-7-chicago-cubs-arizona-diamondbacks-22-10-a/)

Boone 2010-07-05 14:44

[5/7] Chicago Cubs @ Arizona Diamondbacks [22:10]
 
Kör på 3 spel idag, de första två har ni redan fått från iCash i andra tråden och det tredje skriver jag om här:

Ogiltigt spel-ID: 31544



Idag ställs två pitchers som har presterat hyffsat bra mot varandra, i och med detta bör antalet runs hållas nere också. Överspelet har tidigare varit vinstgivande när dessa två lag möts i Arizona, men då har heller inte två kvalitétspitchers ställts mot varandra tidigare heller. Cubs kan inte slå mot en righthander (Under 6-2) och D-backs spelar aldrig bra matchen efter en förlust (Under 5-0). Vädret ska inte påverka eftersom Chase Field har ett stängbart tak som används vid för starka vindar. Orosmolnet är som vanligt D-backs bullpen, men Kennedy har hög uthållighet och bör minimera den potentiella skadan deras bullpen kan orsaka.

1nce 2010-07-05 15:01

Rygg på samtliga, KUTGW!

Andreas15 2010-07-05 15:33

Tack, Ryggar direkt!:D

Kattbert 2010-07-05 16:53

Jag har varit inne på att spela Cubs. Jag gör en fri tolkning av denna rek och spelar Cubs till 2,16 :whistling:
Tackar för rekarna även om jag inte följer dem till 100% :hattenav:

Boone 2010-07-05 16:55

Citat:

Ursprungligen postat av Kattbert (Inlägg 48659)
Jag har varit inne på att spela Cubs. Jag gör en fri tolkning av denna rek och spelar Cubs till 2,16 :whistling:
Tackar för rekarna även om jag inte följer dem till 100% :hattenav:

Skulle nog akta mig för Cubs i Arizona (9-29).

EdgaarGore 2010-07-05 16:57

Att spela Cubs överhuvudtaget är ju självmord

Boone 2010-07-06 02:04

Kukdåligt. Nya tag imorn. :)

timadolf 2010-07-06 06:37

Boone// Hur kan du rätta CIN/Mets ÖVER 8,5 som vinst?
Harang startade ju inte.

Cancelled 7/5/10 7:10pm Reduced Baseball 957 Cincinnati Reds/New York Mets Over 8½ +108* (A Harang - R must Start M Pelfrey - R must Start)

frages 2010-07-06 06:54

När jag rör mlb så jublar spelbolagen, gammalt betting ordspråk!

Bara för jag då pillar på arizona, så är dom ju kukdåliga!
Och alla andra spel åt h-vete oxå.
Mlb enda som drar ner ALLT för mig.

Kanske dags o lägga ner detta tärningsspel?

khaddi 2010-07-06 07:58

Citat:

Ursprungligen postat av timadolf (Inlägg 48724)
Boone// Hur kan du rätta CIN/Mets ÖVER 8,5 som vinst?
Harang startade ju inte.

Cancelled 7/5/10 7:10pm Reduced Baseball 957 Cincinnati Reds/New York Mets Over 8½ +108* (A Harang - R must Start M Pelfrey - R must Start)

Undrar detta med?

Boone 2010-07-06 12:21

Tänkte ta upp detta i min nästa tråd, men jag har den som vinst eftersom jag alltid kryssar ur listed pitchers när jag har överspel. I 99,9% av fallen kommer liksom inte en bättre pitcher in, så det kan löna sig till och med om inte rätt startar. Vet inte om jag ska rätta spelet efter hur majoriteten av de som ryggade spelade, eller om jag ska rätta så som det står på mitt spelkonto.

pecke01 2010-07-06 12:27

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 48759)
Tänkte ta upp detta i min nästa tråd, men jag har den som vinst eftersom jag alltid kryssar ur listed pitchers när jag har överspel. I 99,9% av fallen kommer liksom inte en bättre pitcher in, så det kan löna sig till och med om inte rätt startar. Vet inte om jag ska rätta spelet efter hur majoriteten av de som ryggade spelade, eller om jag ska rätta så som det står på mitt spelkonto.

Jag tycker du skall ändra spreaden så den reflekterar det. Att inga pitchers var krav. Som det är nu är kravet att de skall starta

RobinD 2010-07-06 12:32

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 48759)
Tänkte ta upp detta i min nästa tråd, men jag har den som vinst eftersom jag alltid kryssar ur listed pitchers när jag har överspel. I 99,9% av fallen kommer liksom inte en bättre pitcher in, så det kan löna sig till och med om inte rätt startar. Vet inte om jag ska rätta spelet efter hur majoriteten av de som ryggade spelade, eller om jag ska rätta så som det står på mitt spelkonto.

Inte för att det spelar någon större roll för min del, men jag skulle gjort såhär:

1: är det i första hand din personliga bokföring som ditt sheet används till, bara att du valt att ha den offentlig, ja då kryssar du vinst.

2: ska du visa "rättvisa" siffror så kryssar du push eftersom reken innehöll listed pitchers och ingen annan information framgick.

Boone 2010-07-06 12:48

Så. Har rättat den som push nu.

KP 2010-07-06 13:17

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 48759)
Tänkte ta upp detta i min nästa tråd, men jag har den som vinst eftersom jag alltid kryssar ur listed pitchers när jag har överspel. I 99,9% av fallen kommer liksom inte en bättre pitcher in, så det kan löna sig till och med om inte rätt startar. Vet inte om jag ska rätta spelet efter hur majoriteten av de som ryggade spelade, eller om jag ska rätta så som det står på mitt spelkonto.

Skriver du ut pitchers som startar i ditt spread så spelar du med startande. Samma sak gäller om du endast spelar med 1 startande då skriver du endast ut namnet på den som obligatoriskt ska starta.
I annat fall ska du inte ha med pitcher alls i din bokföring om du spelar utan.

Mina 9473 cents



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved