Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   MLB 8/7 (https://www.sharps.se/forums/baseball/3156-mlb-8-7-a/)

EdgaarGore 2010-07-08 15:34

MLB 8/7
 
St Luis Cardinals.....Carpenter.........2.36.....? Ber ju bara om action på Cards. De lurade in mig iaf, St Luis Cardinals 2.36

Igår Kevin Slowey idag Scott Baker. Baker har samma problem borta och är en liknande pitcher. Ett par HRs borde Toronto lyckas med idag också. Jag gillar inte Cecil lika mycket som Marc Rzep(oddset dessutom sämre) tar därför över 9 2.05

Verkar som Pittsburgh verkar få lite kärlek av pub. Ross Ohlendorf har varit grym senaste två starterna, kanske beror på de. Han har dock haft problem mot Houston. Houston har ägt Pittsburgh i år och jag hoppas de fortsätter. Houston Astros -1.5 2.20

Cubs sveepte precis Arizona, måste bara betyda att Zona är riktigt dåliga just nu. Florida Marlins @1.926

Cubs fyra irad? Aldrig!
LA Dodgers x Houston Mets

LAA har 60% som 2.15 dog....kanske blir ett spel på CHW.

BOL alla :cheers::KO::popcorn:

dgothe 2010-07-08 16:13

tycker oddset på Astros och Oswalt var för lågt när jag körde i morse.. sen dess verkar det ha gått upp en del.. (då stod det på 1.493).. när jag kollar nu (åtminstonde på Betfair) ges oddset 1.55, vilket är inom ramen för vad jag hade spelat på.. sen spelar jag på lägre odds än de flesta här också :)

maddmax 2010-07-08 17:33

Cubs-matchen tror jag kan vara en intressant tillstallning, ur ett rent betting-perspektiv.
Att Cubs skulle vinna en fjarde match kanns som du sager Edgaar otroligt. Samtidigt ar public pa Dodgers och Cubs har svingat bra mot lefties (iallafall over hela sasongen).

Ar lite smasugen pa att testa Zito mot ett Milwaukee som har under .190 mot lefties den senaste tiden.. Parra ar val inte superhet heller, idag tar hans runsupport slut. Far bli en lite mindre peng dar.

EdgaarGore 2010-07-08 17:46

Går rykten om att Braun sitter ut för Brewers idag och han är ju den som har bäst siffror mot Zito....

Går inte att spela på att Cubs vinner fyra i rad! :)

valsen 2010-07-08 18:28

COL/STL Över :gun_bandana:
LAA/CWS Över :gun_bandana:

GL :cheers:

iCash 2010-07-08 18:49

Sol och vindstilla när SAD & WAS spelar idag, O 7.5 är taget!

Avej 2010-07-08 21:16

Citat:

Ursprungligen postat av EdgaarGore (Inlägg 49130)
Verkar som Pittsburgh verkar få lite kärlek av pub. Ross Ohlendorf har varit grym senaste två starterna, kanske beror på de. Han har dock haft problem mot Houston. Houston har ägt Pittsburgh i år och jag hoppas de fortsätter. Houston Astros -1.5 2.20



"Public" är enbart på Pirates för att JM har ett C-Bet på Pirates idag FYI :)

EdgaarGore 2010-07-08 21:27

JM?

Avej 2010-07-08 21:40

John Morrison

Yoast 2010-07-08 21:42

Pads över it is.

rico 2010-07-08 21:51

Ja precis, allmänheten älskade knappast Pirates utan det var väl systemspelarna som hamnade i en rävsax och var tvungna spela mot Oswalt för att vinna sin unit i serien........ Gynsamt läge för oss :)

EdgaarGore 2010-07-08 21:54

Var är hans picks?

EdgaarGore 2010-07-08 21:55

Citat:

Ursprungligen postat av rico (Inlägg 49216)
Ja precis, allmänheten älskade knappast Pirates utan det var väl systemspelarna som hamnade i en rävsax och var tvungna spela mot Oswalt för att vinna sin unit i serien........ Gynsamt läge för oss :)

Sa inte att public älskade Pirates utan de fick lite kärlek från pub....jag menar att % på Houston var lite låga gentemot oddsen.

Boone 2010-07-08 22:13

JM's picks hittar du på SBR's forum. Nästa spel är St. Louis imorgon. Killen har redan med sitt chase-system satt säsongen i rött, men misströsta inte, han kommer snart med ett "nytt" system där han sållat bort de två förlusterna i år så han fortfarande kan gå runt och skryta om en förlustfri säsong.

EdgaarGore 2010-07-08 22:36

Börjat gilla Cleveland inatt igen....Tampa Bay kommer från tuffa serier mot Twins och Red Sox. Cleveland har spelat hyfsat och lyckades sno åt sig första matchen mot Texas och var inte långt ifrån igår.
Tycker Clevelands största chans att vinna någon match i denna serien är denna.

LaPorta är antagligen inte med vilket är lite synd. Bara Pena i TB som har bra siffror mot Westbrook och han är 6-2 3.66 ERA mot TB. TB har bara vunnit 3 av de senaste 10 med Wade på kullen....



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved