Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-08, 15:34   #1
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

MLB 8/7


St Luis Cardinals.....Carpenter.........2.36.....? Ber ju bara om action på Cards. De lurade in mig iaf, St Luis Cardinals 2.36

Igår Kevin Slowey idag Scott Baker. Baker har samma problem borta och är en liknande pitcher. Ett par HRs borde Toronto lyckas med idag också. Jag gillar inte Cecil lika mycket som Marc Rzep(oddset dessutom sämre) tar därför över 9 2.05

Verkar som Pittsburgh verkar få lite kärlek av pub. Ross Ohlendorf har varit grym senaste två starterna, kanske beror på de. Han har dock haft problem mot Houston. Houston har ägt Pittsburgh i år och jag hoppas de fortsätter. Houston Astros -1.5 2.20

Cubs sveepte precis Arizona, måste bara betyda att Zona är riktigt dåliga just nu. Florida Marlins @1.926

Cubs fyra irad? Aldrig!
LA Dodgers x Houston Mets

LAA har 60% som 2.15 dog....kanske blir ett spel på CHW.

BOL alla

Senast redigerad av EdgaarGore den 2010-07-08 klockan 17:15.
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 16:13   #2
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

tycker oddset på Astros och Oswalt var för lågt när jag körde i morse.. sen dess verkar det ha gått upp en del.. (då stod det på 1.493).. när jag kollar nu (åtminstonde på Betfair) ges oddset 1.55, vilket är inom ramen för vad jag hade spelat på.. sen spelar jag på lägre odds än de flesta här också
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 17:33   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Cubs-matchen tror jag kan vara en intressant tillstallning, ur ett rent betting-perspektiv.
Att Cubs skulle vinna en fjarde match kanns som du sager Edgaar otroligt. Samtidigt ar public pa Dodgers och Cubs har svingat bra mot lefties (iallafall over hela sasongen).

Ar lite smasugen pa att testa Zito mot ett Milwaukee som har under .190 mot lefties den senaste tiden.. Parra ar val inte superhet heller, idag tar hans runsupport slut. Far bli en lite mindre peng dar.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 17:46   #4
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Går rykten om att Braun sitter ut för Brewers idag och han är ju den som har bäst siffror mot Zito....

Går inte att spela på att Cubs vinner fyra i rad!
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 18:28   #5
 
valsens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 80
Sharp$: 88


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

COL/STL Över
LAA/CWS Över

GL
valsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 18:49   #6
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Sol och vindstilla när SAD & WAS spelar idag, O 7.5 är taget!
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 21:16   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 558
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EdgaarGore Visa inlägg
Verkar som Pittsburgh verkar få lite kärlek av pub. Ross Ohlendorf har varit grym senaste två starterna, kanske beror på de. Han har dock haft problem mot Houston. Houston har ägt Pittsburgh i år och jag hoppas de fortsätter. Houston Astros -1.5 2.20


"Public" är enbart på Pirates för att JM har ett C-Bet på Pirates idag FYI
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 21:27   #8
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

JM?
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 21:40   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 558
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

John Morrison
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 21:42   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 358
Sharp$: 1297
Standard

Pads över it is.
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 21:51   #11
 
ricos avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 367
Sharp$: 499

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 183.30%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Ja precis, allmänheten älskade knappast Pirates utan det var väl systemspelarna som hamnade i en rävsax och var tvungna spela mot Oswalt för att vinna sin unit i serien........ Gynsamt läge för oss
rico är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 21:54   #12
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Var är hans picks?
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 21:55   #13
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rico Visa inlägg
Ja precis, allmänheten älskade knappast Pirates utan det var väl systemspelarna som hamnade i en rävsax och var tvungna spela mot Oswalt för att vinna sin unit i serien........ Gynsamt läge för oss
Sa inte att public älskade Pirates utan de fick lite kärlek från pub....jag menar att % på Houston var lite låga gentemot oddsen.
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 22:13   #14
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

JM's picks hittar du på SBR's forum. Nästa spel är St. Louis imorgon. Killen har redan med sitt chase-system satt säsongen i rött, men misströsta inte, han kommer snart med ett "nytt" system där han sållat bort de två förlusterna i år så han fortfarande kan gå runt och skryta om en förlustfri säsong.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 22:36   #15
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Börjat gilla Cleveland inatt igen....Tampa Bay kommer från tuffa serier mot Twins och Red Sox. Cleveland har spelat hyfsat och lyckades sno åt sig första matchen mot Texas och var inte långt ifrån igår.
Tycker Clevelands största chans att vinna någon match i denna serien är denna.

LaPorta är antagligen inte med vilket är lite synd. Bara Pena i TB som har bra siffror mot Westbrook och han är 6-2 3.66 ERA mot TB. TB har bara vunnit 3 av de senaste 10 med Wade på kullen....
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td