Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   23/7 MLB Fredagsmys! (https://www.sharps.se/forums/baseball/3285-23-7-mlb-fredagsmys/)

iCash 2010-07-23 09:25

23/7 MLB Fredagsmys!
 
Rider med Padilla idag och tror dom klarar att vinna över Mets, Över i Halos ryktas även vara ett bra spel!

Shoot :cheers:

dgothe 2010-07-23 10:05

inga roliga matcher alls idag.. några märkliga dessutom..

systemet säger nej till Cubs, Phillies, Yankees, Brewers och Rangers på grund av för låga odds..

systemet gillar Marlins (!!!!!!!) och Athletics.. fy satan

Marlins har en kraftig nedgång mellan gamla och nya formeln, vilket indikerar att dom är på nedgång.. vilket i sin tur sätts mot ett Atlanta på uppgång.. jag tror ingen vettig människa skulle spela på Marlins idag.. jag blir ilsk.

Systemet bjuder på ytterligare en märklig variant.. Mariners över Boston.. mycket Becketts fel dock som inte har förtroende från datorn.

tompa87 2010-07-23 10:09

jag gillar överspelet i Red Sox-Mariners matchen, än så länge.

Josh Beckets har inte startat sen i Maj, bör alltså vara rätt ringrostig, och Bostons offensiv borde ju kunna slå hål på Jason Vargas-

synd dock att jag vet så lite om alla pitchers, någon får gärna fylla in info om Vargas vs Boston om jag inte hittar infon först.

tompa87 2010-07-23 10:15

ah, found some: Similar to Petit (above) he is an extreme fly ball pitcher. Being left-handed he could suppress the shorter right field porch at Safeco.

He throws the same fastball-change-slider-curve arsenal as Yusmeiro Petit, below. He is a simple pitch to contact pitcher that runs about a 19% miss bats rate. He is the best left-handed option in my opinion.

His pitches are pretty average. Has shown to use his off-speed stuff well enough in the past to keep a low line drive percentage. It did run a career high of 20% last year. But, after a year off and recovering from a major injury I think last year was an encouraging sign.

He has a #4/5 ceiling and could be effective either in or out of the bullpen.

pecke01 2010-07-23 10:49

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 51143)
jag gillar överspelet i Red Sox-Mariners matchen, än så länge.

Josh Beckets har inte startat sen i Maj, bör alltså vara rätt ringrostig, och Bostons offensiv borde ju kunna slå hål på Jason Vargas-

synd dock att jag vet så lite om alla pitchers, någon får gärna fylla in info om Vargas vs Boston om jag inte hittar infon först.

Beckett (back) threw a bullpen session on Tuesday in preparation for his start Friday, the Boston Globe reports.

tompa87 2010-07-23 13:41

Lite sugen på Pirates och Nationals som dogs idag, känns som att minst en av dem vinner idag.

toloiten 2010-07-23 13:48

Padres, minnesota, cincinatti, dodgers, oakland, atlanta, tampa, yankees över, san fransisco och över

blork 2010-07-23 15:10

hoppar även jag på padilla-tåget som varit utmärkt sedan han kom tillbaka från DL. Min högst ovetenskapliga minnesbild säger också att Dodgers brukar korka sina bats mot ace pitchers. Och Mets verkar ha svårt att träffa bollen just nu...

kingscania 2010-07-23 16:59

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 51140)
Rider med Padilla idag och tror dom klarar att vinna över Mets, Över i Halos ryktas även vara ett bra spel!

Shoot :cheers:

Ursäkta min fråga, men Halos menas som vad?

eddieh 2010-07-23 17:06

Citat:

Ursprungligen postat av kingscania (Inlägg 51188)
Ursäkta min fråga, men Halos menas som vad?

LA Angels

Arch 2010-07-23 18:20

Jag har haft en liten semester så det blev inga spel. Kan finnas några idag för mig.


Totalet på Wrigley är alltid lite speciellt, framförallt när det blåser ut som idag. Suppan måste använda mycket av sin list för att klara sig och båda pitchers ska försöka hålla bollen på marken. Finns en hel del heta spelare i båda lagen som inte gillar varandra. Jag väntar gärna på umpen, men värt att notera:

-när totalet har varit 11+ på Wrigley (senaste 5+ år): 22-16-1 OU (57%) så vid oddset på 1.86 har man fått några % av värde då det ska ligga närmare 1.75
-i år är OU 7-0 vid samma total

Arch 2010-07-23 19:11

A. Marquez är bakom plattan och är en över-ump, så linan hoppade upp till 12 på pinnen (oddset gick ner på 11.5 på de flesta håll - till faktiskt 1.75 ;)).

aronbaron 2010-07-23 19:22

O 11.5 @ 1.87 Betsafe

iCash 2010-07-23 20:59

Citat:

Ursprungligen postat av toloiten (Inlägg 51160)
Padres, minnesota, cincinatti

Kör du Teddy Covers lir?

Spelar dina lir i en 4ling med LAD, bara för att jag har fått i mig bra mängd med J&D ;)

eddieh 2010-07-23 21:23

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 51226)
Kör du Teddy Covers lir?

Spelar dina lir i en 4ling med LAD, bara för att jag har fått i mig bra mängd med J&D ;)

Jack'n & Coke is da shit.:cheers:

Även om Lord Calvert och Pommac också funkar.:yes:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved