Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA Fantasy 2012 (https://www.sharps.se/forums/basket/10078-nba-fantasy-2012-a/)

Lillis 2012-02-02 18:36

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 166235)
Jag puntar BLK+REB efter jag tvingades droppa Bogut och inte kunde plocka upp Gooden pga slut på moves så Serge Iblocka kan få fortsätta leka

Mer konstigt att jag leder 5-4 med mindre spelare inne varje dag och bara massa scrubs. Dina andra gamlingar får fan släppa rullatorn och agera snart :D

Trögstartade!!

Jag tror jag har haft en mer spelare, men eftersom det är "turklim" så är det ju even......

Men jag måste få lite försprång innan helgen, såg tunt ut på söndag. Iofs hade du inga direkt storstjärnor ute då:rolleyes:. Men även en blind höna....

Vlad 2012-02-02 23:36

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 166259)
Trögstartade!!

Jag tror jag har haft en mer spelare, men eftersom det är "turklim" så är det ju even......

Men jag måste få lite försprång innan helgen, såg tunt ut på söndag. Iofs hade du inga direkt storstjärnor ute då:rolleyes:. Men även en blind höna....

Sant jag myttar lite där för att behålla min underdogstatus,jag räknade till -7 spelare under veckan i Måndags men sen satte jag in Bayless på den tomma spoten och Batum är tydligen ute. Såg att han hade 4 treor totalt så trodde han spelade men han måste haft dem i Måndags innan han gick sönder den grodätaren...

Verkar som Luol Deng är på gång,se upp för mannen från Sudan :KO:

eddieh 2012-02-04 07:43

Den där jävla Anthony Morrow...:rant::rant::rant:

Lemasive 2012-02-04 10:07

Fan vad löjlig kväll Valleyo hade, fml.

Lillis 2012-02-04 10:30

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 166331)
Sant jag myttar lite där för att behålla min underdogstatus,jag räknade till -7 spelare under veckan i Måndags men sen satte jag in Bayless på den tomma spoten och Batum är tydligen ute. Såg att han hade 4 treor totalt så trodde han spelade men han måste haft dem i Måndags innan han gick sönder den grodätaren...

Verkar som Luol Deng är på gång,se upp för mannen från Sudan :KO:

Kommer bli tight det här....Blir att jobba in den här segern i natt! :claps:

Skön arbetsvecka nästa vecka, basket inatt och Super Bowl i morgon natt...........:hurt:

Arch 2012-02-04 11:04

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 166635)
Den där jävla Anthony Morrow...:rant::rant::rant:

Hey hey hey! Var glad jag låter dig vinna veckan istället

eddieh 2012-02-04 12:22

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 166705)
Hey hey hey! Var glad jag låter dig vinna veckan istället

Hey hey hey! I have a sneaky feeling att du kommer spurta om mig och vinna med 5-4. :gun_bandana:

Arch 2012-02-04 14:21

Det är lungt, kan inte ta igen de flesta kategorier, plus har ingen match på söndag. Fast, nu funderar jag på att släppa Kaman som tydligen inte ska gå någonstans...

Vlad 2012-02-04 16:19

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 166692)
Kommer bli tight det här....Blir att jobba in den här segern i natt! :claps:

Skön arbetsvecka nästa vecka, basket inatt och Super Bowl i morgon natt...........:hurt:

Du har det här nu och det blev ingen Luol Deng men jag lyckades iaf hetsa dig att sätta in usla Ed Davis på Söndag med Pekovic,bonuspoäng där :D

Lillis 2012-02-04 16:25

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 166773)
Du har det här nu och det blev ingen Luol Deng men jag lyckades iaf hetsa dig att sätta in usla Ed Davis på Söndag med Pekovic,bonuspoäng där :D

Va ju tvungen att hitta nån jävel som spelar på söndag:lol:

Nåt ska han väl kunna bidra med

Vlad 2012-02-04 16:30

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 166775)
Va ju tvungen att hitta nån jävel som spelar på söndag:lol:

Nåt ska han väl kunna bidra med

Nah,mina Raptors mötte Wizards igår och han gjorde inget och på Söndag möter de Heat ;)

Jerryd Bayless är fan ännu sämre så jämnar ut sig :cheers:

Lillis 2012-02-05 02:38

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 166777)
Nah,mina Raptors mötte Wizards igår och han gjorde inget och på Söndag möter de Heat ;)

Jerryd Bayless är fan ännu sämre så jämnar ut sig :cheers:

ÖÖhhh, jävla mörker:sad44::sad44:

Vlad 2012-02-05 22:11

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 166854)
ÖÖhhh, jävla mörker:sad44::sad44:

Haha wut?

Vet inte vad som hände där men det blev som väntat även om Nicolas Batums 9 treor igår var lite overkill och dödade ev spänning sista dagen. Clutch ass motherfucker :p

Qirren 2012-02-05 23:11

Vi fortsätter väl då...

Segertåget rullar vidare. :lol:

Lillis 2012-02-06 01:06

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 167017)
Haha wut?

Vet inte vad som hände där men det blev som väntat även om Nicolas Batums 9 treor igår var lite overkill och dödade ev spänning sista dagen. Clutch ass motherfucker :p

Räddare i nöden, men då hade jag gått och lagt mig......



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved