Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   Dagens basketsnack 3/3 (https://www.sharps.se/forums/basket/1493-dagens-basketsnack-3-3-a/)

papak 2010-03-03 08:06

Dagens basketsnack 3/3
 
Onsdagar är alltid trevliga dagar med mycket basket. Startar en tråd redan nu och hoppas ni har hittat några fina guldkorn. Lycka till alla =)

papak 2010-03-03 08:31

Kataja - Kouvot
Kouvot ML @ 2.19 Pinnacle
3u

Kouvot superheta, ligan starkaste försvar, slåss för homecourt-advantage i playoffs. Lagen har mötts 3 gånger i år varav Kouvot vunnit alla tre gångerna. Kataja har 18 spelade matcher hemma 10-8 (W-L), Kouvot 17 matcher spelade borta 14-3 (W-L). Kouvout 13 raka utan förlust, Kataja 6 raka utan förlust. Ser detta som en 50/50 match och värdet är fint på Kouvot.

papak 2010-03-03 14:02

Cibona - BC Khimki
Cibona +3.5 @ 1.85 Interwetten
4u


Cibona - BC Khimki
Cibona ML @ 2.26 Pinnacle
2u

papak 2010-03-03 14:32

Zalgiris - Prokom Sopot
Prokom Sopot ML @ 2.20 bet365
4u

Lettiska Zalgiris Kaunas mot polska Prokom Sopot och jag tror på en polsk seger ikväll. Prokom är ett bättre lag än Zalgiris på alla fronter, man har motivationen på sin sida då man behöver en vinst ikväll för att säkra avancemang. Zalgiris å andra sidan måste vinna sina två återstående matcher med MINST 25p (per match) för att ha någon som helst chans att gå vidare. Ser inte hur man ska stoppa Woods+Logan ikväll. Spelar Prokom ML vinst för 4u då jag ser dom vinna den här med ca 5-7p.

Domination 2010-03-03 14:38

Hoppas att du tar dig tillbaka idag ;) Jag ryggar iaf.

papak 2010-03-03 14:43

Gårdagen var bara en liten plump i protokollet ;)

twiggy 2010-03-03 14:43

Dagens Spel
Bojans Basket onsdag

Maroussi-Barcelona


Vi fastnade efter mycket annalyserande för denna matchen. Barcelona är som vi skrivit tidigare det klart bästa laget i europa. De vann nyliggen Copa del Ray och spelar en fantastisk basket. Maroussi är den största överraskningen i euroleague i år och slås med Partizan om en andra plats. Vi håller Barcelona som det klart bästa laget i denna match men de behöver inte vinna då de är så gott som klara och om de vinner så kommer det inte bli med så stora siffror då de förmodligen kommer att slå av på tempot och spara på krafterna.Maroussi kommer att spela ett kompakt spel som de gjorde i förra matchen och de kommer att kriga "to the bitter end".







Vi spelar Marouissi +8,5 2,00 här...Bet365

Jespaah 2010-03-03 15:38

Linorna är konstiga idag i nba.. och just nu flyttas de hit och dit. Gillar Phoenix-3.5 iaf..

Ryggar dig på Sopot!

papak 2010-03-03 16:32

Imorgon ser jag ett spel som jag gillar och det är Partizan mot Panathinaikos..bokar det redan nu då jag tror oddset kommer sjunka.

Partizan - PAO
Partizan ML @ 1.70 bet365
4u

Fått information om att N. Pekovic inte kommer spela imorgon (snittar 14.8PPG) samt att Jasikevicius (3.3PPG snittar ca 14 min speltid) inte följde med heller. Vinner Partizan så har man chans att avancera medan PAO inte har något att spela för och är 0-4. PAOs tränare säger bla :
"The game doesn't count for us. I mean it's not important since we are already eliminated, but we go there to play good and fight for the victory."
Förvänta er ett riktigt mäktigt stöd för hemmalaget som burit dom hela säsongen och Partizan är erkänt svårslagna på hemmaplan. Dessa två lag har även lite speciella band, Zeljko Obradovic är PAOs tränare men det var med Partizan som han vann sin första Euroleague-titel och det här laget har en särskild plats i hans hjärta. Jag tror inte han vill stoppa Partizan från avancemang bara för att "snygga till siffrorna".

ryggovic 2010-03-03 16:53

Citat:

Ursprungligen postat av twiggy (Inlägg 20128)
Dagens Spel
Bojans Basket onsdag

Maroussi-Barcelona


Vem är denna gåtfulle Bojan?

Jespaah 2010-03-03 17:07

Bra rek papak, sånt gillas :)

olof86 2010-03-03 17:22

Citat:

Ursprungligen postat av ryggovic (Inlägg 20161)
Vem är denna gåtfulle Bojan?

Verkar komma härifrån
http://www.vi nn arspel.se/tips.php

Självklart för de inte statistik... :no:

Vad är detta Sharps? Varför censurera urlen?!

twiggy 2010-03-03 17:27

Bojan är en som rekar på en annan spelsida och har ett grymt facit på basketen. Statistiken kan du följa under Dagens Spel. Där ligger alla hans spel om man bläddrar neråt och även alla spel som lagts på sidan.

dNa 2010-03-03 17:27

Citat:

Ursprungligen postat av papak (Inlägg 20155)
Imorgon ser jag ett spel som jag gillar och det är Partizan mot Panathinaikos..bokar det redan nu då jag tror oddset kommer sjunka.

Partizan - PAO
Partizan ML @ 1.70 bet365
4u

Fått information om att N. Pekovic inte kommer spela imorgon (snittar 14.8PPG) samt att Jasikevicius (3.3PPG snittar ca 14 min speltid) inte följde med heller. Vinner Partizan så har man chans att avancera medan PAO inte har något att spela för och är 0-4. PAOs tränare säger bla :
"The game doesn't count for us. I mean it's not important since we are already eliminated, but we go there to play good and fight for the victory."
Förvänta er ett riktigt mäktigt stöd för hemmalaget som burit dom hela säsongen och Partizan är erkänt svårslagna på hemmaplan. Dessa två lag har även lite speciella band, Zeljko Obradovic är PAOs tränare men det var med Partizan som han vann sin första Euroleague-titel och det här laget har en särskild plats i hans hjärta. Jag tror inte han vill stoppa Partizan från avancemang bara för att "snygga till siffrorna".

Härlig rek. Testar den och testar även -2.5 med låg insats :)

Avej 2010-03-03 17:31

Snyggt Papak, testar Cibona & Prokom :)

Spelade lite nba imorse

Phoenix Suns -3 1.91 3u
New Jersey Nets +10.5 1.89 2u
PHI Sixers/ATL Hawks Ö 197 1.95 3u


Linorna rört sig lite nu dock.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved