Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-03, 08:06   #1
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2167
Standard

Dagens basketsnack 3/3


Onsdagar är alltid trevliga dagar med mycket basket. Startar en tråd redan nu och hoppas ni har hittat några fina guldkorn. Lycka till alla =)
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 08:31   #2
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2167
Standard

Kataja - Kouvot
Kouvot ML @ 2.19 Pinnacle
3u

Kouvot superheta, ligan starkaste försvar, slåss för homecourt-advantage i playoffs. Lagen har mötts 3 gånger i år varav Kouvot vunnit alla tre gångerna. Kataja har 18 spelade matcher hemma 10-8 (W-L), Kouvot 17 matcher spelade borta 14-3 (W-L). Kouvout 13 raka utan förlust, Kataja 6 raka utan förlust. Ser detta som en 50/50 match och värdet är fint på Kouvot.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 14:02   #3
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2167
Standard

Cibona - BC Khimki
Cibona +3.5 @ 1.85 Interwetten
4u


Cibona - BC Khimki
Cibona ML @ 2.26 Pinnacle
2u
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 14:32   #4
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2167
Standard

Zalgiris - Prokom Sopot
Prokom Sopot ML @ 2.20 bet365
4u

Lettiska Zalgiris Kaunas mot polska Prokom Sopot och jag tror på en polsk seger ikväll. Prokom är ett bättre lag än Zalgiris på alla fronter, man har motivationen på sin sida då man behöver en vinst ikväll för att säkra avancemang. Zalgiris å andra sidan måste vinna sina två återstående matcher med MINST 25p (per match) för att ha någon som helst chans att gå vidare. Ser inte hur man ska stoppa Woods+Logan ikväll. Spelar Prokom ML vinst för 4u då jag ser dom vinna den här med ca 5-7p.

Senast redigerad av papak den 2010-03-03 klockan 14:38.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 14:38   #5
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

Hoppas att du tar dig tillbaka idag Jag ryggar iaf.
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 14:43   #6
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2167
Standard

Gårdagen var bara en liten plump i protokollet
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 14:43   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Södra Sverige
Inlägg: 16
Sharp$: 32


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens Spel
Bojans Basket onsdag

Maroussi-Barcelona


Vi fastnade efter mycket annalyserande för denna matchen. Barcelona är som vi skrivit tidigare det klart bästa laget i europa. De vann nyliggen Copa del Ray och spelar en fantastisk basket. Maroussi är den största överraskningen i euroleague i år och slås med Partizan om en andra plats. Vi håller Barcelona som det klart bästa laget i denna match men de behöver inte vinna då de är så gott som klara och om de vinner så kommer det inte bli med så stora siffror då de förmodligen kommer att slå av på tempot och spara på krafterna.Maroussi kommer att spela ett kompakt spel som de gjorde i förra matchen och de kommer att kriga "to the bitter end".







Vi spelar Marouissi +8,5 2,00 här...Bet365
twiggy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 15:38   #8
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Linorna är konstiga idag i nba.. och just nu flyttas de hit och dit. Gillar Phoenix-3.5 iaf..

Ryggar dig på Sopot!
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 16:32   #9
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2167
Standard

Imorgon ser jag ett spel som jag gillar och det är Partizan mot Panathinaikos..bokar det redan nu då jag tror oddset kommer sjunka.

Partizan - PAO
Partizan ML @ 1.70 bet365
4u

Fått information om att N. Pekovic inte kommer spela imorgon (snittar 14.8PPG) samt att Jasikevicius (3.3PPG snittar ca 14 min speltid) inte följde med heller. Vinner Partizan så har man chans att avancera medan PAO inte har något att spela för och är 0-4. PAOs tränare säger bla :
"The game doesn't count for us. I mean it's not important since we are already eliminated, but we go there to play good and fight for the victory."
Förvänta er ett riktigt mäktigt stöd för hemmalaget som burit dom hela säsongen och Partizan är erkänt svårslagna på hemmaplan. Dessa två lag har även lite speciella band, Zeljko Obradovic är PAOs tränare men det var med Partizan som han vann sin första Euroleague-titel och det här laget har en särskild plats i hans hjärta. Jag tror inte han vill stoppa Partizan från avancemang bara för att "snygga till siffrorna".

Senast redigerad av papak den 2010-03-03 klockan 16:40.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 16:53   #10
 
ryggovics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 634


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av twiggy Visa inlägg
Dagens Spel
Bojans Basket onsdag

Maroussi-Barcelona

Vem är denna gåtfulle Bojan?
ryggovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 17:07   #11
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Bra rek papak, sånt gillas
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 17:22   #12
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ryggovic Visa inlägg
Vem är denna gåtfulle Bojan?
Verkar komma härifrån
http://www.vi nn arspel.se/tips.php

Självklart för de inte statistik...

Vad är detta Sharps? Varför censurera urlen?!
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 17:27   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Södra Sverige
Inlägg: 16
Sharp$: 32


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bojan är en som rekar på en annan spelsida och har ett grymt facit på basketen. Statistiken kan du följa under Dagens Spel. Där ligger alla hans spel om man bläddrar neråt och även alla spel som lagts på sidan.
twiggy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 17:27   #14
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Imorgon ser jag ett spel som jag gillar och det är Partizan mot Panathinaikos..bokar det redan nu då jag tror oddset kommer sjunka.

Partizan - PAO
Partizan ML @ 1.70 bet365
4u

Fått information om att N. Pekovic inte kommer spela imorgon (snittar 14.8PPG) samt att Jasikevicius (3.3PPG snittar ca 14 min speltid) inte följde med heller. Vinner Partizan så har man chans att avancera medan PAO inte har något att spela för och är 0-4. PAOs tränare säger bla :
"The game doesn't count for us. I mean it's not important since we are already eliminated, but we go there to play good and fight for the victory."
Förvänta er ett riktigt mäktigt stöd för hemmalaget som burit dom hela säsongen och Partizan är erkänt svårslagna på hemmaplan. Dessa två lag har även lite speciella band, Zeljko Obradovic är PAOs tränare men det var med Partizan som han vann sin första Euroleague-titel och det här laget har en särskild plats i hans hjärta. Jag tror inte han vill stoppa Partizan från avancemang bara för att "snygga till siffrorna".
Härlig rek. Testar den och testar även -2.5 med låg insats
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 17:31   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 558
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Snyggt Papak, testar Cibona & Prokom

Spelade lite nba imorse

Phoenix Suns -3 1.91 3u
New Jersey Nets +10.5 1.89 2u
PHI Sixers/ATL Hawks Ö 197 1.95 3u


Linorna rört sig lite nu dock.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td