![]() |
Nattens NBA 9/4
13 matcher att välja på ikväll. Dela med er av era tankar och tips!
|
Mina tankar? Väntar ju förfan på dina så jag kan rygga :lol:.
|
Citat:
|
Är för grön på basket ännu för att kunna bidra med något, men försöker lära mig mer eftersom. Så småningom kanske:)
|
vilka källor har du för statistik och sånt när du gör dina rekar?
|
Citat:
|
At moretimer - under länkar.
|
Citat:
:evilgrin39: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det är ju det man gör på jobbet, refreshar vart femte minut i hopp om att papak och sharps har lagt ut nya spel :)
|
Håller fullständigt med,Det är dagens roligaste stund i bett värden,Ta rygg på proffs och tjäna multum.
|
Citat:
|
Citat:
|
Svårt att tro det. Dessutom så lär man sig mängder när man följer deras inlägg och analyser så jag tror vi kommer bli fler som kommer börja reka.
Men just nu så är jag också glad över dessa gurus som ger oss pengar! :clap: |
Har två tidiga spel.
Cleveland -1.5 och Hawks -9.5 Mike Brown kommer troligtvis vila några av sina startspelare men bara för det så tycker jag inte Cavs ska vara favorit med endast en poäng mot Pacers (som dock varit hete senaste tiden). Cleveland hemma i the Q kommer knappast ge bort matchen. (Spreaden flyttades 1.5 poäng och ligger på 3p nu. Hawks vann senaste matchen mot Raptors med typ 250 poäng hemma och Raptors utan Bosh är ganska värdelösa. Hawks får även tillbaka Joe Johnson (mest troligt iaf) och dom spelar för tredjeplatsen. (Tog den på UB, ligger på -11.5 på t.ex. thegreek) |
Rockets ML 3u
Okc/Pho Under 220.5 3u :drunk: |
Ingen papak här ikväll? :)
|
Jorå jag är här, följer basebollen och har fullt upp med annat. Eventuella spel kommer runt midnatt inte ens kollat igenom något än!
|
No Papak, No Party!
|
Citat:
|
okc/pho under 223 på betsafe!!!!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Spoiler:
Fortsätter att gå emot Grizzlies, utan Gasol är man rätt så uddlösa framåt. Spurs borde klara av spreaden. |
Det är väl bara att hoppa på tjuren igen ;)
Spoiler:
:cheers: |
Citat:
Gillar inte att Joe J kommer tillbaka, känner av skadan på tummen fortfarande. Har missat flera matcher och det skulle definitivt inte förvåna om man ser ett 6/18 skytte |
Citat:
|
Spoiler:
Har 2-3 leans till, Will be back... |
Citat:
|
Citat:
|
Spoiler:
|
Tackar!
|
Ryggar självklart men Papak, ska du köra på -10 Spurs? Eller är det jag som är trög och inte fattar?
|
:hattenav:
|
Riise, mm väntar för att se hur linan rör sig men köper ner den till 10 eventuellt.
|
Spoiler:
Sista för ikväll, BOL till alla :moneybag: |
Okej, postar du här när du har bestämt dig till fullo?
|
Citat:
|