Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   [19/5] Sharps.se WNBA PK's (https://www.sharps.se/forums/basket/2666-19-5-sharps-se-wnba-pks/)

iCash 2010-05-19 14:58

[19/5] Sharps.se WNBA PK's
 
Mindre imponerad av Minny i senaste rundan, tror inte hellre att dom avancerar i dagens möte, Jackson och laget däremot har utrymme för förbättringar, även fast dom redan idag har en hög standard så tidigt i säsongen, ryktas att skott träningen har stått på schemat de sista dagarna så med bra avslut så kommer denna att gå way over, köper dock hooken(!)!

Minnesota Lynx Vs. Seattle Storm

Seattle Storm -9 (Hook buy/köpt ned 0.5p) 3u @ 1.877 (O)

2010-05-20 02:13 Basket
Lynx vs Storm ÖVER Ö O149 2U @ 1.900 (o)


Ev fler spel strax före 22:00, knappa in RSS feeden på spreaden om ni vill ha en snabb update!

:cheers:


:cheers::cheers:

Barney Gumble 2010-05-19 15:02

Tack iCash!

Måste fråga, kan låta korkat, men hur gör man för att köpa den halva poängen? Vilka bolag går det att göra det på?

pejo 2010-05-19 15:16

Citat:

Ursprungligen postat av Barney Gumble (Inlägg 40500)
Tack iCash!

Måste fråga, kan låta korkat, men hur gör man för att köpa den halva poängen? Vilka bolag går det att göra det på?

https://www.sharps.se/forums/baseball...clesports-com/ :yes:

Och tack för reken iCash :hattenav:

Fangtastic 2010-05-19 15:22

Citat:

Ursprungligen postat av Barney Gumble (Inlägg 40500)
Tack iCash!

Måste fråga, kan låta korkat, men hur gör man för att köpa den halva poängen? Vilka bolag går det att göra det på?

bet365 har så tex, pinnacle brukar också ha, betsafe till exempel för att nämna några.

Man kan välja handikapp. Ta den till -9 istället för -9.5 som den ligger på till ett sämre odds:)

tack icash för spelet! den provar jag:)

Barney Gumble 2010-05-19 15:34

Citat:

Ursprungligen postat av Fangtastic (Inlägg 40506)
bet365 har så tex, pinnacle brukar också ha, betsafe till exempel för att nämna några.

Man kan välja handikapp. Ta den till -9 istället för -9.5 som den ligger på till ett sämre odds:)

tack icash för spelet! den provar jag:)

Jaaa, vad tusan det har jag missat helt tidigare, tack! :thumbup:

Yoast 2010-05-19 18:49

Mkt fin start iCash, följer blint här :yes:

Boone 2010-05-19 19:17

Tackar.

eddieh 2010-05-19 19:24

Ja den här känns mycket bra efter lite forskning.

Tack iCash.

micked 2010-05-19 19:34

... vi åker med ...

iCash 2010-05-19 20:15

Citat:

Ursprungligen postat av Eddie Hitler (Inlägg 40571)
Ja den här känns mycket bra efter lite forskning.

Tack iCash.

Cool, har tyvärr inte alltid tid att skriva write up's, gillar dock att linan har flyttat sig i rätt riktning nu på sido spelen :)

Över/under blir ett game time beslut, linan har flyttat sig 2.5p, antagligen för att hoops edge går på under idag, dock är inte wnba deras starka sida och kikar man på tidigare stats för Storm som har en rätt hös avg. score, så gillar jag över om det sjunker ytterligare!

RobinD 2010-05-19 20:17

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 40577)
Cool, har tyvärr inte alltid tid att skriva write up's, gillar dock att linan har flyttat sig i rätt riktning nu på sido spelen :)

Över/under blir ett game time beslut, linan har flyttat sig 2.5p, antagligen för att hoops edge går på under idag, dock är inte wnba deras starka sida och kikar man på tidigare stats för Storm som har en rätt hös avg. score, så gillar jag över om det sjunker ytterligare!

Kungtut har under sedan tidigt idag.

Rob 2010-05-19 20:25

tackar

eddieh 2010-05-19 21:01

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 40577)
Cool, har tyvärr inte alltid tid att skriva write up's, gillar dock att linan har flyttat sig i rätt riktning nu på sido spelen :)

Över/under blir ett game time beslut, linan har flyttat sig 2.5p, antagligen för att hoops edge går på under idag, dock är inte wnba deras starka sida och kikar man på tidigare stats för Storm som har en rätt hös avg. score, så gillar jag över om det sjunker ytterligare!

Brukar inte brallisarna i Minnesota sätta mycket treor?

Nu saknar de visst två av sina stjärnor,så jag tror jag skippar over/under.
Det är dessutom early days av säsongen.:popcorn:

Overkill 2010-05-20 00:00

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 40578)
Kungtut har under sedan tidigt idag.

Ryggad sedan tidigare under dagen. Likaså är Storm -9 ryggad här.

BOL! :clap:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved