![]() |
[27/5] iCash NBA GOTY Suns Vs Lake Train
Lakers har INTE loosat en 1st QT i playoffs HEMMA och genomsnitts marginalen har legatpå 9.9P
LA's 1st QT's hemma: vs Oklahoma Game 1: LA by 14 Game 2: LA by 8 Game 5: LA by 15 vs Utah Game 1: LA by 7 Game 2: LA by 4 Suns startade med att vinna 3 1st QT's i playoffen med ett genomsnitt på 8.6p Efter det har man loosat 4 raka 1st QT's med ett genomsnittpå 9p vs Portland Game 3: Pho by 18 Game 4: Pho by 1 Game 6: Pho by 7 vs SA Game 3: SA by 9 Game 4: SA by 6 Lakers har 7-0 SU and 7-0 ATS hemma totalt, TVÅ AV DESSA VAR EMOT SUNS: Game 1: LA by 9 Game 2: LA by 12 Så fort linan kommer ut, hoppa på den, blunda och veva, denna kommer att bli attakerad, våldtagen och skjuta upp som en raket! Lakers 1st QT 10u @ ANYTHING!!!! :moneybag::moneybag::moneybag: |
när brukar dem släppa oddsen?
|
Mysigt :cheers: Ska hugga som en tiger på denna, tack mästaren! :D
|
hehe, in med poletterna? Ring finax? Bankränta?
iCash = :holms: :lol: |
Citat:
|
Likt en pilsk somalier i joggingspåret,så hugger han direkt,våran iCash...:lol:
"Now thats the spirit,go get them tiger" :yes::moneybag::KO::popcorn::gun_bandana: (Det är svårt att låta bli de däringa smajlisarna) |
Citat:
|
Citat:
|
10u bara? :p
10k för first quarter är faktiskt mycket :) Gillar dock spelet mycket och jag är på fo sure!!!!! |
Citat:
|
för den otålige: 888sport och partypoker har redan
Lakers 1stQ -2.5 @ 1.85 >>888s Lakers 1stQ ml @ 1.57 >>party |
intressant, tack :)
|
:rant: Finns inte på Unibet! Vilket spelbolag ska jag byta till tycker ni? Jag tror dock att linan dyker upp senare på Uni men hade velat prova något nytt som också har Icash's fina lir! :hattenav:
|
Sist dom möttes slutade 1Q 23-23 när jag hade Lakers -0.5 så förlorade på den:innocent: men de är ett bra spel kan inte se dom förlora de i nästa match:cheers:
|
Citat:
|
haha fattar att du menar att den är galet spelvärd men hur hög lina är ok?
antar att den kommer rusa fort och om man inte har tillgång till dator just då måste man veta hur långt man kan sträcka sig :) |
Citat:
Citat:
|
Ingen som anser att Ö 217,5 till fina 1,94 är spelvärd? Lagen har mött varandra fyra gånger på senaste och alla gångerna har det slutat way over 218. Båda lagen kommer göra allt för att ösa på framåt i denna semi. Funtar på att lägga en slant på den.
Edit: De fyra föregående matcherna har slutat med poängen 235, 236, 227 och senaste matchen blev 221. Poängkurvan lutar ju nedåt men vad är det som säger att denna match kommer sluta under 217,5? :) :hattenav: |
Denna skall huggas direkt! Tack..
OT: Snyggt med menyn på sidan ;) |
Nu är detta så jävla ryggat!
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=mdCUFyv48Mw]YouTube - Eddie Meduza - Jag har en stor kuk[/ame] Hoppas admin/moderator uppfattar korrelationen mellan låten och detta bet. iCash satsar ju 10u! Enligt mig krävs det en jävligt stor balle för att klara av det. :hattenav: |
sbobet har släppt -2.5 till 1.885
888sport har släppt -2.5 till 1.85 boylesports har släppt -2 till 1.91 paddypower har släppt ACP 0 till 1.83 |
Taget;)
|
Livet är en phest(!!), och du budgeterar den :-)
|
Spelet har kommit till bet365
LA Lakers -3.0 @ 1.86 :KO: |
Är det inte nästan mer värt att lira dnb? Finns 1,50 på betsafe, dra av 3 poäng för 0,36 extra är det verkligen värt det?
|
Citat:
Edit: Fel, det är beräknat på full-time. |
Klippte Boyle inatt på -2, finns hos greken fortfarande @ 1.90, men tycker att man sitter fint i båten med -3-
Hey ho, let's go! |
Låter mycket bra, denna hugger vi! :drunk:
|
Hmm.. Hmm.. Vill ha -2.5.. Inte 3..
|
Citat:
|
Lakers vann bara med 9p och 12p hemma senast, ge mig 1u på -6!
|
Tror den balanserar där på gränsen och man har ju en lina man tänker sig i huvudet innan linorna släpps.
|
Ok. No Fear. Då langar vi in. 8u. Best of Luck.
|
Övertalad och klar. Tack. :cheers:
|
Mums, hittade -2.5 också. Då spelar vi det också. Gogogo!
|
Jag avlider av ängslan snart när inte linan släppts än på Unibet!!!
|
-2 finns kvar på bwin till 1.91
|
Spelar tyvärr inte genom europeiska bettingsiter :(
|
Citat:
|
Vart bokför du detta spel iCash? :)
|