[29/5] Sharps WNBA PK's Saturday Fun edt.
Ok, 4 spel hitils, ev fler senare idag :cheers:
Ogiltigt spel-ID: 11011 (@ Pinny)Ogiltigt spel-ID: 11026 (@ Pinny)Ogiltigt spel-ID: 10896 (1p buy @ Greken)Ogiltigt spel-ID: 11025 (@ Greken):cheers: |
Börjar bli tjatigt att tacka. Men jag kan bara rygga.För alla andra spel har gjort rullen tunnare.SÅ TACK FÖR BASKETTIPSEN.:)
|
Citat:
|
Tackar :clap:
|
Tackar :) Taget!
|
Citat:
Eller ska man vänta och hoppas på backswing? |
Citat:
Man kan alltid vänta på RAS, men det skiter sig om han går på samma linje dock! Har addat 2 spel! |
[QUOTE=iCash;42473]Ptja, kalkulerar alltid 4p marginaler, men det kan som vi vet slå bakåt också, Enda risken du har är att du får push right? Så jag ser det absolut acceptabelt, 1.5p buy är inget jag rekomenderar vid flatbet.
Man kan alltid vänta på RAS, men det skiter sig om han går på samma linje dock! Har addat 2 spel![/QUOT Spricer det så spricker ju både -3,5 och -4, däremot så kan an ju leva med en push omt det är exakt 4 poängs marg.. Jag kör ju mestadels flatbet, hur menar du att du inte rekommenderar 1.5 poängs buy vid flats? Jag kör dina 3-5 u på samma nivå och de under kör jag halva min u så jag testar ett sorts flatbet med två nivår. Än så länge blir ändå typ 90/100 spel på den högre nivån. |
"Chicago Sky vs Minnesota Lynx ÖVER Ö 155 3u 1.893 (@ Pinny)"
kan det verkligen stämma? Linan ligger ju på 162? |
edit: ahh, ser att de påpekats ovan redan
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tror vi båda vet vad vi menar, men med en osäker träff varians så får man hålla oddset uppe. |
Citat:
|
Citat:
<---- |
Citat:
Hur var det med ena totalen, var det tryckfelsnisse eller? Linan ligger på 162 och du har skrivit 155. Inte kan den ökat så pass? Edit: verkar fan så, shit.. 20 inuter efter din post och linan stigit med 7 poäng! |
Citat:
|
Citat:
|
Linan på Chicago matchen är uppe på 162 .. Fortfarande spelbart till 1.952 ?
|
Citat:
|
Tack:clap:
|
Tack icash :)
|
Danke!
|
Tacktack:thumbup:
|
Tackar tackar :thumbup:
|
Tackar vi för! :cheers:
|
Kanske en noobfråga bara, men hur köper man poäng? Går det att göra på Unibet? Fan, sharps.se borde starta en lärlingsutbildning... ;) :hattenav:
|
Citat:
|
Citat:
Btw, mars har smiskat upp mig med spread-skills, så numera kan man ta rygg via post #1 :thumbup: |
När spelas de här matcherna idag?
|
Citat:
|
Citat:
|
HoopsEdge ryggar iCash på Indiana och UNDER i Chicago.
|
lirade O156 i Lynx - Sky till 1.83 samt U162.5 i Lynx - Sky till 1.90, nu hoppas jag på storslam :)
|
Har en dålig känsla... :( Går dessa matcher in (som jag satsat resten av min lilla BR på) lovar jag på hedersord att sjunga denna låt och lägga ut på Y-tube och länka hit:
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=TYdaR53XIi4]YouTube - I Saw The Light (Hank Sr.)[/ame] Praise the lord, I saw the light! |
Kunde ju sett ljusare ut. :)
|
Ja vi får se hur det slutar. Hoppas iaf att minst två sitter! Överspelet kan vi ju försöka glömma och gräva ner på kyrkogården vart det hör hemma samt att Minnesota gärna får göra några fler poäng men resten KAN gå! :)
|
Lugna och fina pojkar små, matcherna är 4 quarters och inte slut än. Vänta gärna till matcherna är slut med att dra massa slutsatser :)
|
Citat:
Jag blir nöjd med 2/4. :rolleyes: |
Hur gick det till sist?
|