![]() |
Citat:
Men ska tänka på det nästa gång det händer, tack för rådet. Tycker dock det är sjukt att man inte får annullera bettet så långt innan.. |
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 286201 Ogiltigt spel-ID: 286242 Ogiltigt spel-ID: 286065 Ogiltigt spel-ID: 286311 Mycket favoriter :rolleyes: |
Citat:
Motivering till spelet kanske ? :innocent: |
Magic -12 @1.83 1u
Young och Lewis missar matchen för Wiz. Var tveksamma till spel annars. |
Ogiltigt spel-ID: 286433 Gillar bara Buckies mycket inatt, allt annat känns sådär faktiskt om jag ska vara ärlig. :p Analys uteblir tyvärr då jag måste besöka el beddo i detta nu om jag ska orka upp imorgon. Intervju och allt, wish me luck! BOL inatt! :cheers: |
Mavs -11 1u
Evans spelar inte. b2b. Roddy B kan få spela för Mavs. Annars hatar jag dessa storfavs... |
Fyfan vad värdelöst det är när man har -9 på miami och dom leder med 8 poäng med 10 sek kvar och skiter i att göra mål. Lack blir man. Sen att craptors sänker en betydelselös 3a från halvhalva plan på det.
|
Citat:
Btw,det kan väl inte vara mycket som går till spillo i en småländsk chark.:smoke: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Synd på Bucks som verkligen gnisslar offensivt.:no: Min h2h med Big-Al satt ju som en krocketklubba på skenbenet,så lite tröst.:) |
Citat:
Jennings 4p, 1/11 och 0/6 downtown!!! AWESOME! :clap: :thumbdown: :thumbdown: Citat:
|
Vart ju en rätt så okej natt det där!
ML på Cavs med mini-stake gick vägen, portland & Washington de med. Bara Bucks, utah och Dallas HT hcp man missade.. Eller ja bara o bara, 3/6?! :ohmy: +/- lär väl vara okej Det också ibland.. Hoppas det gick bättre för er! |
Vilken idiot att jag missade flera spel som jag faktiskt skrev om i mitt inlägg
|
satte 3 av 4 inatt riktigt skönt :D nu är det bara de sista två inatt innan allstar som ska sitta :D
|
Urusel dag 1-3 totalt :no:
|