Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Alla gillar inte baseball, men alla gillar pengar! (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/1444-alla-gillar-inte-baseball-men-alla-gillar-pengar/)

apanlaban 2010-11-04 00:22

Så baseball är alltså det säkraste o betta på?
Mitt största problem är att jag kan inte ett smack, har aldrig änns sett en match.
Får börja plugga lite baseball o se om jag kan komma in i det, vilka kanaler behöver man?

Munchies 2010-11-04 00:42

Citat:

Ursprungligen postat av apanlaban (Inlägg 75679)
Så baseball är alltså det säkraste o betta på?

Nej, det är varken mer eller mindre säkert än annat att betta på. Går inte att generalisera så mellan sporter, det finns inga säkra sporter eftersom oddsen sätts efter de förutsättningar som råder, det enda som går att säga är att vissa är bättre på det och vissa är sämre.

maddmax 2010-11-04 12:58

Citat:

Ursprungligen postat av apanlaban (Inlägg 75679)
Så baseball är alltså det säkraste o betta på?
Mitt största problem är att jag kan inte ett smack, har aldrig änns sett en match.
Får börja plugga lite baseball o se om jag kan komma in i det, vilka kanaler behöver man?

Lite sent da bade World Series (USA och Kanada) och NPB (Japan) ar slut. Dessa ar nog de enda tva du kan hitta livesandningar pa.

Det drar igang igen i april.

Men precis som Munchies skrev, det ar inte sakrare an nagon annan sport. Det galler bara att hitta overodds, oavsett evenemang, sen gar du plus i langden. Later valdigt enkelt, eller hur? :rolleyes:

apanlaban 2010-11-05 00:44

Citat:

Ursprungligen postat av maddmax (Inlägg 75768)
Men precis som Munchies skrev, det ar inte sakrare an nagon annan sport. Det galler bara att hitta overodds, oavsett evenemang, sen gar du plus i langden. Later valdigt enkelt, eller hur? :rolleyes:

aja ska erkänna att jag bara läste titeln så det lät som han mena det, ser inte lockelsen men baseboll isåfall men lycka till

maddmax 2010-11-05 02:06

Citat:

Ursprungligen postat av apanlaban (Inlägg 76046)
aja ska erkänna att jag bara läste titeln så det lät som han mena det, ser inte lockelsen men baseboll isåfall men lycka till

Efter over 65 spel pa japansk baseball hade jag ett ROI pa 115.4% (/15.4%) vilket far ses som mer an godkant.

Jag hoppas du lyckas med spelandet men jag tror anda att du behover lasa pa mer om de mest grundlaggande delarna av betting. BOL! :cheers:

apanlaban 2010-11-08 03:02

Jag anser att vissa sporter är säkrare än andra oavsett hur bra better man är, sen om det gör mig grön lr inte det är en annan femma. Baseboll påminner förövrigt lite av straffläggning i fotboll jag menar hur bettar man nåt sånt.

kingscania 2010-11-08 08:01

Citat:

Ursprungligen postat av apanlaban (Inlägg 77113)
Jag anser att vissa sporter är säkrare än andra oavsett hur bra better man är, sen om det gör mig grön lr inte det är en annan femma. Baseboll påminner förövrigt lite av straffläggning i fotboll jag menar hur bettar man nåt sånt.

Men om nu en sport skulle vara "mera säker", då skulle ju självfallet oddsen också vara därefter....

apanlaban 2010-11-08 14:57

Jag säger så här, just nu ligger jag på en ROI runt 120% på en mix av handboll och basket medan fotboll och hockey kämpar jag runt 105%. Och det roliga är att handboll och basket kan jag inte änns mycket om medans dom andra 2 har jag mega koll på.

dgothe 2010-11-08 15:27

Citat:

Ursprungligen postat av apanlaban (Inlägg 77210)
Jag säger så här, just nu ligger jag på en ROI runt 120% på en mix av handboll och basket medan fotboll och hockey kämpar jag runt 105%. Och det roliga är att handboll och basket kan jag inte änns mycket om medans dom andra 2 har jag mega koll på.

Först säger du att du inte kan så mycket om baseball, sen slår du fast att det är samma sak som straffläggning i fotboll. Det går inte ihop i mina öron.

Vi var många som gick med vinst på baseball under säsongen.. var det bara slumpen i så fall?

apanlaban 2010-11-10 14:43

Jag sa att det liknar så det betyder inte automatiskt att jag är nån slags kärnfysiker jag har ögon att titta med vettu, men jag orkar inte tjafsa om nåt som inte angår mig.
Lycka till som jag sa förut

Jagvillblirik 2011-04-06 05:54

Kommer Boone att reka baseball?

Boone 2011-04-07 17:50

Bor i Bangkok fram till mitten på juni så mina möjligheter att kolla MLB är just nu begränsade till dagmatcherna. Vill inte börja reka förrän jag kollat tillräckligt mycket på de lag jag brukar hitta värde i. Blir nog att dra igång i slutet på juni om nu svenska sommaren är lika regnig som den brukar.

Rejs 2011-04-07 22:49

Hoppas av hela mitt hjärta att det kommer bli lite officiella picks från sharps-crew.
Tror det är där jag håvat in mest i snitt per spel...

Gärna kanske i 2-6 system? Då kan ju folk välja hur de ska köra :)

Är det några planer på det?

Boden 2011-04-08 10:02

Citat:

Ursprungligen postat av Rejs (Inlägg 117050)
Hoppas av hela mitt hjärta att det kommer bli lite officiella picks från sharps-crew.
Tror det är där jag håvat in mest i snitt per spel...

Gärna kanske i 2-6 system? Då kan ju folk välja hur de ska köra :)

Är det några planer på det?

Inte för att vara den men du hade ju inte små krav... :whistling:

Rejs 2011-04-10 22:13

Citat:

Ursprungligen postat av Boden (Inlägg 117088)
Inte för att vara den men du hade ju inte små krav... :whistling:

För det första var det ju inga direkta krav och sedan var det väl ingen större fråga?

och som rubriker säger "...alla gillar vi pengar" :D :moneybag:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved