![]() |
|
Klart Baggio måste flyta in någon av sina extrema idiot-public-kuponger ibland men han kommer förlora allt till slut som missbrukare utan BRM alltid gör :yes:
Jag fick iaf rätt att han skulle ryka på Emelec,undrar varför han hittade och valde just den matchen. Det borde varit Marseille eller Chelsea surely,weird. |
Citat:
|
Citat:
All-In Roadkill-Filé på Houston Dynamo i MLS kl 03:00 för planket nu då det är enda matchen där :lol: |
Citat:
Det är till och med värre än när svensk hockey genomgick någon slags identitetskris på 90-talet och alla ES-lagen tog tillnamn á la NHL :whoco5: |
Citat:
http://wiki.answers.com/Q/What_citie...uropean_cities |
Underhållningsvärdet faller på ROK. Fortfarande svårt att bedöma om R Baggio är ett troll eller bara dum i huvudet på riktigt. Det verkar som att Holm insett att de efterblivna är på väg att ta över och Holm har snabbt gett sig i kast med att leda in dom redan utslagna in i pokerträsket också. Ungefär som att ge en alkoholist en nappflaska med whisky.
|
Förstår inte varför alla skriver massa intetsägande fraser på planket. För att göra det mer intressant kanske.
Tv-peng, poletter och tack för kaffet. |
Glöm inte, "jag tror jag drömmer...." osv....
|
GULDODDS!!!
Går neråt för Baggio i rasande tempo nu, tripplarna sitter inte heller |
|
Q: "Spinner- 2011-08-18 14:56:34Är ganska ny här och på betting. men tänkte fråga er om det är smartast att t ex lägga lite mindre pengar på fler system/matcher eller om man bettar på kanske tre matcher/system med högre insats?
Tacksam för svar!" A: Ehh, none of the above :D |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Består inte hela Athletic Bilbao spelarmaterial av basker - alltså spelare från området Baskien...? Då vore det konstigt om de bombade sina "egna", eller hur?! ETA är väl vidare för ett enat och fritt Baskien - skiljt från resten utav Spanien? /Badass |
|
|