Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

Vlad 2011-08-15 01:51

Klart Baggio måste flyta in någon av sina extrema idiot-public-kuponger ibland men han kommer förlora allt till slut som missbrukare utan BRM alltid gör :yes:

Jag fick iaf rätt att han skulle ryka på Emelec,undrar varför han hittade och valde just den matchen. Det borde varit Marseille eller Chelsea surely,weird.

DamageINC 2011-08-15 01:54

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 135008)
Klart Baggio måste flyta in någon av sina extrema idiot-public-kuponger ibland men han kommer förlora allt till slut som missbrukare utan BRM alltid gör :yes:

Jag fick iaf rätt att han skulle ryka på Emelec,undrar varför han hittade och valde just den matchen. Det borde varit Marseille eller Chelsea surely,weird.

Den fanns väl högst upp under "odds under 2.0"-knappen på bet365 kan jag tro ;)

Vlad 2011-08-15 02:01

Citat:

Ursprungligen postat av DamageINC (Inlägg 135009)
Den fanns väl högst upp under "odds under 2.0"-knappen på bet365 kan jag tro ;)

Haha jag har spelat av och till på Bet365 i 4 år och aldrig tänkt på den.

All-In Roadkill-Filé på Houston Dynamo i MLS kl 03:00 för planket nu då det är enda matchen där :lol:

DamageINC 2011-08-15 02:53

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 135010)
Haha jag har spelat av och till på Bet365 i 4 år och aldrig tänkt på den.

All-In Roadkill-Filé på Houston Dynamo i MLS kl 03:00 för planket nu då det är enda matchen där :lol:

Helt OT så kan man fundera hur MLS kan tro att de ska bli tagna seriöst när klubbarna (eller "franchisen" som det egentligen är) tar delar av sina namn från namn som är vanliga i specifika delar av Europa, så som "Houston Dynamo" och "Real Salt Lake". För att inte tala om Chicago Fire... ska det vara någon slags hyllning till den sora branden där eller vadå? o_0

Det är till och med värre än när svensk hockey genomgick någon slags identitetskris på 90-talet och alla ES-lagen tog tillnamn á la NHL :whoco5:

Grovbenstomme 2011-08-15 11:44

Citat:

Ursprungligen postat av DamageINC (Inlägg 135011)
Helt OT så kan man fundera hur MLS kan tro att de ska bli tagna seriöst när klubbarna (eller "franchisen" som det egentligen är) tar delar av sina namn från namn som är vanliga i specifika delar av Europa, så som "Houston Dynamo" och "Real Salt Lake". För att inte tala om Chicago Fire... ska det vara någon slags hyllning till den sora branden där eller vadå? o_0

Det är till och med värre än när svensk hockey genomgick någon slags identitetskris på 90-talet och alla ES-lagen tog tillnamn á la NHL :whoco5:

Bara att kolla på denna listan över städer i USA för att förstå att fantasi saknas.

http://wiki.answers.com/Q/What_citie...uropean_cities

HG 2011-08-15 14:25

Underhållningsvärdet faller på ROK. Fortfarande svårt att bedöma om R Baggio är ett troll eller bara dum i huvudet på riktigt. Det verkar som att Holm insett att de efterblivna är på väg att ta över och Holm har snabbt gett sig i kast med att leda in dom redan utslagna in i pokerträsket också. Ungefär som att ge en alkoholist en nappflaska med whisky.

Grovbenstomme 2011-08-15 16:18

Förstår inte varför alla skriver massa intetsägande fraser på planket. För att göra det mer intressant kanske.

Tv-peng, poletter och tack för kaffet.

Pacman 2011-08-15 16:38

Glöm inte, "jag tror jag drömmer...." osv....

xLellx 2011-08-17 17:09

GULDODDS!!!

Går neråt för Baggio i rasande tempo nu, tripplarna sitter inte heller

Thore10 2011-08-18 16:17

http://www.rekatochklart.se/blogg/mr_england/6572/

:popcorn:

Pacman 2011-08-18 16:25

Q: "Spinner- 2011-08-18 14:56:34Är ganska ny här och på betting. men tänkte fråga er om det är smartast att t ex lägga lite mindre pengar på fler system/matcher eller om man bettar på kanske tre matcher/system med högre insats?

Tacksam för svar!"

A: Ehh, none of the above :D

xLellx 2011-08-18 23:00

Citat:

Corona
- 2011-08-18 23:04:50
Fy fan vilken jävla pajasklubb Bilbao är. Sista matchen i en fyrling en man mer i 85 minuter ger 1.55 från start och ändå lyckas dom inte vinna! Hoppas ni dör hoppas ETA spränger hela jävla träningsanläggningen
Citat:

kurojaki
- 2011-08-18 23:04:30
PSV, Metalist, Bilbao, Schalke, Rosenborg och Celtic

alla kan ju ta och dö i en flygkrasch till era nästakommande bortamatcher

FÖRJÄVLA DÅLIGA
Rage

apekatt66 2011-08-19 00:10

Citat:

Corona
- 2011-08-18 23:04:50
Fy fan vilken jävla pajasklubb Bilbao är. Sista matchen i en fyrling en man mer i 85 minuter ger 1.55 från start och ändå lyckas dom inte vinna! Hoppas ni dör hoppas ETA spränger hela jävla träningsanläggningen
Citat:
kurojaki
- 2011-08-18 23:04:30
PSV, Metalist, Bilbao, Schalke, Rosenborg och Celtic

alla kan ju ta och dö i en flygkrasch till era nästakommande bortamatcher

FÖRJÄVLA DÅLIGA
Samhall höll uppenbarligen den samhällskursen...

nb79 2011-08-19 02:13

Citat:

Ursprungligen postat av apekatt66 (Inlägg 135658)
Samhall höll uppenbarligen den samhällskursen...

Du får gärna berätta för oss mindre upplysta vad som är fel med kronans referens. Det skulle inte vara första gången ETA bombar i Baskien.

Badass 2011-08-19 02:25

Citat:

Ursprungligen postat av nb79 (Inlägg 135668)
Du får gärna berätta för oss mindre upplysta vad som är fel med kronans referens. Det skulle inte vara första gången ETA bombar i Baskien.

Består inte hela Athletic Bilbao spelarmaterial av basker - alltså spelare från området Baskien...? Då vore det konstigt om de bombade sina "egna", eller hur?! ETA är väl vidare för ett enat och fritt Baskien - skiljt från resten utav Spanien?

/Badass