Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

Gimmi 2011-09-23 00:05

brukade fråga han om tips o sen spela tvärtom hahaha skojar bara men killen måste tydligen vara omtyckt av tobbe. för jag blev bannad när jag skrev lite saker till baggio

eddieh 2011-09-23 02:44

Simme
2011-09-23 01:09:33

Alltid lika skoj när man loggar in på ett bolag man inte lirat på länge hos och ser att där finns cash haha

Sedärja, det kan inte vara lätt att hålla reda på alla "tusenlappar" som ligger och skräpar...:whistling:

Donald 2011-09-23 07:03

Citat:

Ursprungligen postat av Gimmi (Inlägg 142141)
brukade fråga han om tips o sen spela tvärtom hahaha skojar bara men killen måste tydligen vara omtyckt av tobbe. för jag blev bannad när jag skrev lite saker till baggio

Ja! Det är de pengarna han är ekonomiskt oberoende av :)

Boone 2011-09-24 12:17

När någon frågar om Baggio tänkt rätta gårdagens förlustspel i sin spelbok:

Citat:

R.Baggio- 2011-09-24 12:15:14nej klart jag inte ska rätta den ska ta bort den nu=)
https://i.imgur.com/9YJPS.png

-15 000 kr på rekordsnabb tid. Så antingen ljuger han om sina insatser, eller så spelar han bort pengar snabbare än en spelglad kärring på banditerna i Vegas. Sorgligt hur som helst!

Vlad 2011-09-24 19:27

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 142145)
Simme
2011-09-23 01:09:33

Alltid lika skoj när man loggar in på ett bolag man inte lirat på länge hos och ser att där finns cash haha

Sedärja, det kan inte vara lätt att hålla reda på alla "tusenlappar" som ligger och skräpar...:whistling:

Jag kommer ihåg honom,det var han som skulle bevisa hur jävla bra han var och kom med ett spreadsheet med alla spel inlagda i efterhand. Tyvärr så tog han i lite för mycket på RoK-maner och fixade sig en ROI på 170% eller nåt sånt,classic :lol:

vessl123 2011-09-25 04:54

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 142433)
Jag kommer ihåg honom,det var han som skulle bevisa hur jävla bra han var och kom med ett spreadsheet med alla spel inlagda i efterhand. Tyvärr så tog han i lite för mycket på RoK-maner och fixade sig en ROI på 170% eller nåt sånt,classic :lol:

Inte för att vara sådan men han har ett spreadsheet från Brasilianska ligan där han faktiskt gör riktigt bra ifrån sig. Där kommer ingenting i efterhand sålänge jag följt det.

http://www.spreadsheet.se/simme

Kollar man på RoK-planket så verkar det dock som han spelar en hel del annat inom brasse-fotbollen som inte läggs upp men de på spreadsheetet stämmer väldigt bra. Inget inlagt i efterhand osv...

Boone 2011-09-25 05:51

Citat:

Ursprungligen postat av vessl123 (Inlägg 142467)
Inte för att vara sådan men han har ett spreadsheet från Brasilianska ligan där han faktiskt gör riktigt bra ifrån sig. Där kommer ingenting i efterhand sålänge jag följt det.

Kollar man på RoK-planket så verkar det dock som han spelar en hel del annat inom brasse-fotbollen som inte läggs upp men de på spreadsheetet stämmer väldigt bra. Inget inlagt i efterhand osv...

Om inget är inlagt i efterhand hur kommer det då sig att så många spel saknar det gröna strecket?

eddieh 2011-09-25 12:07

Stoppoloss
2011-09-25 11:53:48

nån mer som har problemet att man loggas ut på Expekt ? sjukt irreterande när man ska lägga in en sexling typ

Mano
2011-09-25 11:59:25

Expekt begränsar tiden pga att de vill att man ska stressa fram spel och spelen ska läggas med detsamma eftersom man hela tiden går och tänker på att bli utloggad så blir de lagda spelen ej genontänkta. vips förlust. eller har någon annan förklaring

Så man loggar alltså in på en spelsida utan att veta vad man ska spela på?:D

DamageINC 2011-09-25 14:25

Citat:

Ursprungligen postat av vessl123 (Inlägg 142467)

Inte så svårt att visa 117% i ROI om man får välja ut vilka spel som ska vara med i sheetet och vilka som inte får vara med. Och det är ju som sagt bara att hålla musen över oddsen så ser man att väldigt många är inlagda långt efter matchen spelats.

vessl123 2011-09-25 15:23

Citat:

Ursprungligen postat av DamageINC (Inlägg 142515)
Inte så svårt att visa 117% i ROI om man får välja ut vilka spel som ska vara med i sheetet och vilka som inte får vara med. Och det är ju som sagt bara att hålla musen över oddsen så ser man att väldigt många är inlagda långt efter matchen spelats.

Att vissa spel är inlagda någon timma efter matchen spelats ser ju väldigt suspekt ut för de som inte "vet bättre". Har man följt honom så vet man dock att han hängt på andra ställen än RoK och gett ut tips, där tipsen kommit ut långt före matchstart. Däremot slarvat med spreadsheetet någon gång ibland och lagt till dom där efteråt. Men jag förstår dom som ifrågasätter det.. Ger ju inte ett särskilt seriöst intryck.

"Inte så svårt att visa 117% i ROI om man får välja ut vilka spel som ska vara med i sheetet och vilka som inte får vara med"... Varför skulle det vara "lätt"? Han har ju bokfört sina tips där. Sen om han har ett annat sheet med spel från alla olika ligor o har 75 % i ROI där har jag ingen aning om.

Overcome 2011-09-25 15:54

Simme har även rekat på GenuineBetting som "Håkan". Vet inte hur hans resultat där såg ut men enligt Luckystrike ska han innan han börjat reka på GB haft 15% ROI på över 500 spel:evilgrin39:

Pohjan 2011-09-25 16:38

Håkan på Gb hade faktiskt riktigt bra resultat så är det simme som är Håkan så är han helt ok.. Kommer dock inte ihåg hur många spel han la på gb

Vlad 2011-09-25 16:54

Äh det nya sheetet var inte lika kul som det andra när han gästspelade här i tråden och var bitter. Sen är det skitsamma om han är Håkan på GB-Glace eller whatever jag vill bli underhållen i den här tråden :thumbdown:

eddieh vet iaf vad det hela går ut på :hattenav:

NHL Gambler 2011-09-25 16:58

Pinsamt av personen som startade diskussionen om Simme här inne :whoco5: :skamsen:

Han brukar alltid skriva och säga vad han spelar inne på olika forum, så det är inga efterhandare han bokför!

Har verkligen Luckystrike sagt att han hade 15% i ROI på över 500 spel?! Var det inte "Håkan" som räddade en minus månad för GB genom att vända minus till plus? :whistling:

"Håkan" var väl Simme eftersom jag såg inne i nhlchatten att spelen var identiska med GB´s

Vlad 2011-09-25 17:02

Citat:

Ursprungligen postat av NHL Gambler (Inlägg 142533)
Pinsamt av personen som startade diskussionen om Simme här inne :whoco5: :skamsen:

Han brukar alltid skriva och säga vad han spelar inne på olika forum, så det är inga efterhandare han bokför!

Märkligt att Luckystrike har sagt att han hade 15% i ROI på över 500 spel?!

Var det inte "Håkan" som räddade en minus månad för GB genom att vända minus till plus? :whistling:

115%

Sluta vara gnällig och tråkig i tråden nu tack :cheers: