Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

Overkill 2011-10-23 20:04

Citat:

Ursprungligen postat av welez (Inlägg 146983)
89% på säsongen och det är betydligt mer än 25 matcher som du kanske själv kan se. Han är en nolla som inte vet vad han snackar om, hans kunnande är bevisat genom att titta på hans ROI 2011.

Har du tittat på Boones tidigare säsonger?

Overkill 2011-10-23 20:06

Citat:

Ursprungligen postat av welez (Inlägg 146983)
89% på säsongen och det är betydligt mer än 25 matcher som du kanske själv kan se. Han är en nolla som inte vet vad han snackar om, hans kunnande är bevisat genom att titta på hans ROI 2011.

89% över 88 matcher, ja det är ju också ett tillräckligt stort sample för att kunna avgöra om någon är vinnande på en viss sport. Tycker du det?

Spoiler:
Man måste upp i åtminstone +400 spel i min bok för att man ska kunna dra några som helst slutsatser. Sen hur det fungerar i din är en annan sak.

welez 2011-10-23 20:15

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 146986)
89% över 88 matcher, ja det är ju också ett tillräckligt stort sample för att kunna avgöra om någon är vinnande på en viss sport. Tycker du det?

Spoiler:
Man måste upp i åtminstone +400 spel i min bok för att man ska kunna dra några som helst slutsatser. Sen hur det fungerar i din är en annan sak.

Tidigare säsongen är bara ren tur det visade sig nu 2011.
Ful profilbild du har förresten, vem är den där nollan.
Har för mig att han inte spelar hockey längre.

Grnvit 2011-10-23 20:17

Sååå ja welez! Ditt liv borde kännas mycket bättre redan nu när du fått såga Boone och sedan börjar du håna en avliden person. Det räcker nu :)

AndreasB1897 2011-10-23 20:18

Citat:

Ursprungligen postat av welez (Inlägg 146988)
Tidigare säsongen är bara ren tur det visade sig nu 2011.

Är du helt jävla dum i huvudet? Har du ingen respekt för människor? Stick härifrån och kom aldrig tillbaka!

welez 2011-10-23 20:23

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 146989)
Sååå ja welez! Ditt liv borde kännas mycket bättre redan nu när du fått såga Boone och sedan börjar du håna en avliden person. Det räcker nu :)

Ja nu mår jag hur bra som helst, avliden eller inte han är och förblir en stor nolla.
Ett skämt för svensk hockey.

Samma med Boone i MLB!

Får nog mitt konto borttaget men vet att folk har tagit åt sig av mina ord = mission complete <3

Bara göra nya konton och störa sidan från olika IP adresser.

Ännu roligare om man gör attacker mot den så ni inte kan ha den uppe.

welez 2011-10-23 20:24

sedan ser han inte speciellt bra ut så det är dagens sanning. inte mitt problem att planet åkte som det åkte heller.

Grnvit 2011-10-23 20:26

Boones MLB är ett skämt för Svensk ishockey eller? :D

Thore10 2011-10-23 20:30

Alltid lika roande när någon plankprofil får nog och signar här för att bjuda på liveunderhållning i tråden istället för att någon sharpsmedlem ska behöva klistra in citat från ROK.

Och varje gång det händer så skämmer dom ut sig precis lika mycket. Dom är precis lika blåsta som planket ger sken av. All Sveriges inkompetens har hamnat på ett och samma plank. :holms: kan inte få ett bättre klientel att tjäna sina affepengar på.

bftrader 2011-10-23 20:31

Hur mycket har du spelat bort idag egentligen, Welez?

mars 2011-10-23 20:33

hahah älskar ryktena om Boone, hittade du på dem helt själv eller är det någon annan på planket som kommit fram till det? Det bästa jag läst sen "Kallade Boone för Bonne" :D

Pohjan 2011-10-23 20:36

Du är ta mig fan den dummaste jävlen som har gjort bort sig här.. Bara att beklaga, detta är som sagt inte äns roligt att läsa. Kryp ner i din jordhåla igen där du hör hemma.:idiot:

Overkill 2011-10-23 20:43

Citat:

Ursprungligen postat av welez (Inlägg 146988)

Citat:

Ursprungligen postat av welez (Inlägg 146994)
Ja nu mår jag hur bra som helst, avliden eller inte han är och förblir en stor nolla.
Ett skämt för svensk hockey.

Citat:

Ursprungligen postat av welez (Inlägg 146995)
sedan ser han inte speciellt bra ut så det är dagens sanning. inte mitt problem att planet åkte som det åkte heller.

Bara att läsa detta, då inser man vilken nolla denna person är. Dessutom kan han knappast ha ett liv.

Lever på socialbidrag, bor hemma och spelar bort sina sista besparade slantar till Holms på helgerna.

Fortsätt spela bort dina pengar tillsammans med dina efterblivna vänner på RoK istället. :smoke:

Spoiler:
Just det, respekt för människor och dess omgivning finns ej i tankesättet hos sådana här personer.

Till på köpet borde du gå en svenskakurs.

När man talar om avlidna människors så säger man inte att de är en nolla. Utan korrekt svenska är att han var det du kallade honom.

Gör om, gör rätt!

welez 2011-10-23 20:48

jig

welez 2011-10-23 20:54

jig