![]() |
|
2.8 milj. Är ju 280k i verkligheten, låter vettigt för en koja i skogen.
|
Citat:
Stackars sate, nästan så att jag faktiskt tycker lite, lite synd om dig. Spoiler:
Citat:
Lycka till i ditt fortsatta liv med allt vad det innebär (rövslicka Holms?) :yes: |
Citat:
|
pajas welez, hoppas jag träffar dig på gatan nånstans :)
|
jig
|
varför angår det dig?
|
Citat:
|
Lägg ner! Alla som ska hävda att de har störst kuk eller liknande är lika patetiska. Jag är också där ibland, men lägg ner. Planket och den här sidan håller ungefär samma nivå vad gäller detta.
Huruvida personer gillar minderåriga eller inte här inte ens hit. Så länge inga tvång existerar borde staten och annan makt skita i vad människor gör. |
Citat:
Kan ta det utan vittnen 1 mot 1 om du vill så blir det lite match av det hela. Då vet jag garanterat att du inte kommer gå därifrån iallafall. |
Hade du vetat det garanterat, så hade du inte sagt att det va garanterat :)
Du har pm. |
Citat:
Vill dom snacka skit så ska dom få göra det, skillnaden är sanningen i det hela. |
vv
ds |
Var är alla moderatorer nu...?
/Badass |
Citat:
|
Citat:
Ni är lika stora torskar som alla andra på rekat, ni är där dagligen och besöker sidan. Folk där har väl för fan inget privat med holms att göra så vad han gör ska väl inte alla andra där få skit för i en tråd som den här? Tänk till lite nästa gång annars är det kanske det är just er som det skrivs skit om nästa gång och någon tror på det. |
|
|