![]() |
|
Efter en kortare diskussion om att Baggio har fuskat, och tagit bort ett spel i sin speldagbok:
Citat:
|
Dårarnas paradis
Zource- 2011-12-14 18:26:34Om du spelar en fyrling på Betsafe och ett av spelen går åt helvete, ska spelet fortfarande ligga kvar under pågående spel ändå flera timmar senare? Majje- 2011-12-14 18:27:07ja det gör det zource:) Zource- 2011-12-14 18:27:42Det var inte bra, ja trodde dom rättat fel |
Citat:
|
Hehe jag minns att han hade minnesota ML.
Märkte det efter jag lagt spelet men man blev glad inombords när man såg att han tagit Minnesota :evilgrin39: |
wiiiieeeeeeeee, jag kom med i denna härliga tråd:)
|
Det jag förvånas mest över är varför alla tomtar på planket följer Baggio. Man kan ju se i hans spelbok att han inte riktigt kan det här med betting. Jag vet inte om jag tycker synd om honom, jag blir mest förbannad hur man kan vara så korkad..
|
Skön snubbe som bokar in sig på thailandresa (får nog bli julotta i närmsta kyrka istället)
cassano- 2011-12-14 21:32:58Det blir iskall ÖL PÅ STRANDEN!!! ÖL ÖL ÖL ÖL ÖL STRAND OCH BAD!!!!!!!! JOBBA FULHAM!!!!! THAIIIIILAAAAANDD!!!!!!!!!!! JOBBA FULHAM!!! cassano- 2011-12-14 21:51:34Bra FULHAM Det är klart nu: ÖL SOL OCH BAD I THAILAND!!!!!!!!!! ÖL ÖL ÖL ÖL SOL!!! cassano- 2011-12-14 21:56:31Drar om en vecka exakt! +30 grader och öl och sol och bad!!!!!!!! THAI-JUL!!!!!!!!!!!!!!! cassano- 2011-12-14 21:59:43Red Bull + Fulham = THAILAND!!!!!!!!!! Lätt att ta ut segern i förskott med 2-0 HT, 2-2 i 90 + 3 |
Någon som vågar sig på o räkna ut ett ungefärligt antal gånger R. Baggio tryckt på "F5" för att uppdatera stenåldersplanket?
|
Ja vad ska man säga, många riksmongon på det bygget tyvärr.
|
https://i.imgur.com/qs9rJ.png
Såklart han inte är orolig för förlust: Citat:
Citat:
|
Haha surt för Baggio eftersom Brassarna inte kommer vinna ;)
|
Det spelet sprack. Nu har han satsat 30 000 på Boston i nattens NHL.
|
Han blir dessutom hånad av hela klotterplanket minus hans trogna fanklubb som är småarga för att spelet gick som det gick, men Baggio han står stark i vinden.
Spoiler:
Spoiler:
|
Citat:
:popcorn: |
Väldigt bra och utförlig rek..
Fotboll: Shamrock Rovers-Tottenham Tillbaka till rekarna Sport: Fotboll Land: Europa Odds: 1.40 Bolag: bet365 Spelstopp: 2011-12-15 19:00 Liga: Liga Tips: 2 Lag: Shamrock Rovers-Tottenham Shamrock ligger sist i gruppen och Spurs måste vinna för att ha chans att gå vidare... |
|
|