![]() |
|
Orkar någon fråga Baggio vad han tror på i nattens NHL och rapportera det här? Är bannad från R&K. :)
|
Citat:
Han är upptagen med att "jobba in" en "räntetrippel" R.Baggio - 2011-12-21 22:07:42 men jävla fitt malaga R.Baggio - 2011-12-21 22:19:16 villareal e lika pinsamma som Newcastle R.Baggio - 2011-12-21 22:29:25 HAHAHAHA newcastyle herregud R.Baggio - 2011-12-21 22:33:47 rött malaga horunge |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Alternativt göra en dubbel av AHCP på andra sidan Baggio^^ |
Citat:
|
"böljande St Louis Blues"
|
Citat:
|
JvK är tillbaka med tennistips (tyvärr)
Börjar året med: -Jag kommer lägga ett par spel idag MEN ha i åtanke att det är tidigt på säsongen och man vet inte helt hundra hur pass tränade/sugna killarna är. ------- Ok med en liten varning att det är tidigt på säsongen osv, MEN varför då lägga insatsnivån på 3/4, det är ju nästan max för fan.... Hur det fick för Jvks 6 satsade units? Torsk Edit, en satt tack gbkalle |
Nej, denna satt.
Riba-Paire 1.70 Pinnacle 3/4 units Spelstopp Kl 13:45 Riba-Madrid P. (Esp) 0 2 1 Paire B. (Fra) 2 6 6 |
Holms fick in Bolton @ 7 idag, den ska han iaf ha lite cred för imo (rygga inte men satt med Newcastle rak så glad ändå, Utd är så kass just nu)
|
Citat:
Som att sätta straffarna genom att sikta på målvakten :) |
Dessutom kunde man väl få runt 8.50 ?
|
Citat:
|
Lol ni är roliga... Inte ens när tomten sätter ett spel till högre singelodds än ni någonsin gjort så kan ni ge han cred..
Skitsamma om "det fanns till 8.50" när jag kolla så låg snittodds på drygt 7, (högst när tomten reka va 7,40 tror jag) ingen hinner hursomhelst lira marknadshögst ändå(semicolon och Sandy, grattis till er som verkar hinna spela högst alltid)..oavsett om han går plus/minus så va dagens spel sjukt bra @ ÖVER 7,50 ggr |
|
|