Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

Analys 2012-12-07 12:09

Citat:

Ursprungligen postat av Moffegrev (Inlägg 217186)
Är det nagon som har kolla pa hur mycket pengar Holms gör pa Rekat? Han verkar ju inte ha ett vanligt jobb ivf, samt sa är han ju ständigt pa resande fot, sa pank kan han ju omöjligt vara.

Gjorde lite detektivarbete för ett tag sen, kan dock inte komma ihåg om det var Amrish eller Holms som bodde hemma hos mamma och pappa...

Men någon tusing lär han väl kunna plocka ut i vinst åtminstone? Socialbidrag eller studielån är min gissning. Det kan en ensamstående med lätthet resa bort en vecka åtminstone var tredje/fjärde månad på.

Fubar 2012-12-07 13:24

Citat:

Ursprungligen postat av Analys (Inlägg 217339)
Gjorde lite detektivarbete för ett tag sen, kan dock inte komma ihåg om det var Amrish eller Holms som bodde hemma hos mamma och pappa...

Men någon tusing lär han väl kunna plocka ut i vinst åtminstone? Socialbidrag eller studielån är min gissning. Det kan en ensamstående med lätthet resa bort en vecka åtminstone var tredje/fjärde månad på.

Holms bor i en egen lägenhet och det handlar om betydligt mer än någon tusing, så mycket kan vi nog slå fast. Inga bidrag således.

Wagner 2012-12-07 13:30

Bidrag kan man i och för sig få ändå.

Egen lägenhet är snarare en fördel i sammanhanget. Om det inte är en bostadsrätt vill säga.

Moffegrev 2012-12-07 13:31

Citat:

Ursprungligen postat av Analys (Inlägg 217339)

Tror vi talar om betydligt större summor än nagon tusenlapp i manaden. Han verkar leva riktigt slösaktigt, eller atminstone vilja ge sken av det.

Analys 2012-12-07 13:32

Citat:

Ursprungligen postat av Fubar (Inlägg 217356)
Holms bor i en egen lägenhet och det handlar om betydligt mer än någon tusing, så mycket kan vi nog slå fast. Inga bidrag således.

Då var det vår gode vän Amrish som dela barre med åldringar.

Finns det någon statistik för sidan tillgänglig?

Om jag inte minns fel så är väl alla intäkter han får via ref-länkar, där han tar en procent av det spelbolagen tjänar på sign-ups som gått genom hans länkar.

Visserligen är det väl en hel del torskar på den där sidan som säkerligen lirar bort en del av lönen varje månad, men att det skulle vara så mycket så att en bråkdel av summan resulterar i en vettig månadsinkomst för bäste Herr Holms - det ställer jag mig tveksam till.

Fubar 2012-12-07 13:44

Citat:

Ursprungligen postat av Analys (Inlägg 217362)
Då var det vår gode vän Amrish som dela barre med åldringar.

Finns det någon statistik för sidan tillgänglig?

Om jag inte minns fel så är väl alla intäkter han får via ref-länkar, där han tar en procent av det spelbolagen tjänar på sign-ups som gått genom hans länkar.

Visserligen är det väl en hel del torskar på den där sidan som säkerligen lirar bort en del av lönen varje månad, men att det skulle vara så mycket så att en bråkdel av summan resulterar i en vettig månadsinkomst för bäste Herr Holms - det ställer jag mig tveksam till.

Bolaget har omsatt över 2 miljoner (per år) de senaste två åren iaf.

http://www.allabolag.se/5567901730/Mediatippen_AB

Moffegrev 2012-12-07 15:03

Med de där nyckeltalen ser det ut som om herr Holms lever rätt gott pa sina affepengar.

Persa 2012-12-07 15:11

Om någon är intresserad och har 10kr över, kan ni få information om hans inkomst för 2011. Enligt sidan, ska detta vara helt anonymt och han kommer inte få något brev om någon kreditupplysning. Tydligen ska extrakoll få informationen på annat håll och slipper då meddela personen som blir "upplyst".

http://www.extrakoll.com/person/Tobias/Holm/9587257

Prova på er själva först om ni är oroliga. Själv har jag inte testat tjänsten och kan inte bekräfta något.

KP 2012-12-07 16:15

Citat:

Ursprungligen postat av Persa (Inlägg 217386)
Om någon är intresserad och har 10kr över, kan ni få information om hans inkomst för 2011. Enligt sidan, ska detta vara helt anonymt och han kommer inte få något brev om någon kreditupplysning. Tydligen ska extrakoll få informationen på annat håll och slipper då meddela personen som blir "upplyst".

http://www.extrakoll.com/person/Tobias/Holm/9587257

Prova på er själva först om ni är oroliga. Själv har jag inte testat tjänsten och kan inte bekräfta något.

Bara ringa skatteverket annars om man vill få ut den infon. Kostar inget heller och dessutom anonymt. Rätt vanligt att folk ringer och frågar dom så inget konstigt med det.

K_UGER 2012-12-07 21:14

Folk lurar och har lurat folk i alla tider. Det är inget nytt.

Det som sker på rok är väl ganska uppenbart. Holms lever givetvis på förlorarnas pengar och det är väl på sitt sätt sorgligt.

Dock så förmodar jag att alla som spelar är över 18 år.

Vill de bli utnyttjade och betala Holms hotellnätter, supande i VIP-logen på Friends Arena, samt utlandssemestrar så fine.

Vad som är märkligt med H. är i min mening att han är uttalad moderat, samtidigt som rok drivs i sann stalinistisk anda. Allt som kan likna kritik raderas och följs av decenielånga avstängningar.

Happy festivus everyone!

djungelhjul 2012-12-07 21:26

I och för sig är det inte bara Stalin som inte tålt kritik genom tiderna. Finns ett gäng gubbar åt högerhållet också.

K_UGER 2012-12-07 21:30

Iofs sant.

Shell Peppe 2012-12-07 23:30

Säga vad man vill men humor har han ialaf :lol:

Mediatippen AB

Org.nummer: 556790-1730
Verksamhet: Litterärt & Konstnärligt skapande

sskssk 2012-12-10 15:20

Citat:

Ursprungligen postat av Shell Peppe (Inlägg 217480)
Säga vad man vill men humor har han ialaf :lol:

Mediatippen AB

Org.nummer: 556790-1730
Verksamhet: Litterärt & Konstnärligt skapande

Är väl den kategorin som företaget kan placeras i, är ju redan skatteverket som har tagit fram alla kategorier, så är inget som Holms själv har kommit på.

Shell Peppe 2012-12-10 17:53

Jag hade nog hellre placerat det under "Reklam Pr Mediebyrå & Annonsförsälj."
Hur som helst tyckte jag valet var komiskt & aningen ironiskt :popcorn: