![]() |
|
Kez - 2013-09-04 15:54:01
6-4 ledning georgia, polen har bollen, 2.78 på georgia ft10 på Betsafe !! hugg max!! snabbt!! (något senare) Kez - 2013-09-04 15:54:58 skojja står visst 4-3! |
Citat:
Och helt plötsligt. Kez - 2013-09-04 15:59:02 ft10 inne! (10-5) haha 3.20 på den är ju patetiskt dåligt av oddssättarna! ;) |
Cash-Is-King - 2013-09-06 00:55:22
En fin lapp Spanien Frankrike Kazakstan Portugal Ö3.5 set på min bruds match mot aza :) Personligen tror jag inte denna sitter, men man kanske spelar 5 settare just denna damtennis matchen? :holms::clap: |
Varför skriver inte Amrish för Rekat? Han borde ju vara självskriven där.
|
Citat:
|
Citat:
|
Baggio - 2013-09-12 23:07:44
Nån som vill se FCK-Juventus o inte har biljett? har en över för underpriset 1500 i bästa sektionen alltså Bortasektionen D3. sEN får du träffa mig med bara de är värt en hel del=) :lol: |
:holms: rekade Örebro innebandy mot Lillån... Stod 5-0 till Lillån ganska snart. Kunde inte hålla mig då utan gick in på planket och ifrågasatte reken och antydde om det möjligen kunde vara så att Holms rekade Örebro för att få upp oddset själv på Lillån..
DIREKT blev jag bannad en vecka!! JÄVLA LUFFARE!!! :holms::idiot::drunk::omfg::rant::whoco5::ful: |
"Det fria ordets fanbärare" känner han han rätt att ge kritik men aldrig ta någon. Fin fin dubbelmoral det. :cheers:
|
Citat:
|
Ett år! Det är ju ingenting. :) https://www.sharps.se/forums/263607-post2297.html
|
Tror ni att en sån som Poldan får betalt av Rekatochklart för att skriva om tennis på sidan eller jobbar han helt ideellt med att jobba ner pengar i Holms fickor? Makalöst dåligt träffsäkerhet på hans spel hursomhelst. :sad44:
|
Finns det någon trevlig själ som har spreadsheet på tex Poldan, HawkEye, Jonas O eller någon annan RoK-profil? Skulle vara intressant och se lite ROIs över en lite längre period!
|
Citat:
|
Citat:
|
|
|